Moeilijke vragen die er toe doen.

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • joremkrank
    Cronic Grower
    Lucky Member
    • Oct 2015
    • 3260

    #106
    https://www.youtube.com/watch?v=BOjxrmyp5qI Zou dat hier ook kunnen gebeuren?
    verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

    Comment


    • Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Dank je wel belladonna ik kook van jou!

    • KnetterMug
      KnetterMug commented
      Editing a comment
      China gaat nr 1 zijn in de wereld, waren ze al met audio trein onderdelen, auto, vliegtuig noem het maar op. En nu komt de omslag inde wereld door de inzet van de Rus. Naar Europa alles opschroeven kwa prijs is klaar 🥳

    • TegridyRandy
      TegridyRandy commented
      Editing a comment
      zijn mensen snel bang?
      zijn ze makkelijk te manipuleren?
      Zijn ze goedgelovig?
      Gaan ze snel mee in een mening als er een beetje druk op staat?
  • Rreppellsteeltjam
    Super Grower
    MemberLucky Member
    • May 2018
    • 1955

    #107
    Waarschijnlijk heeft ie zijn anus weer gebleached, hij is wel heel stil.

    Comment

    • Takketoelli
      Cronic Grower
      420 MemberMemberLucky Member
      • Jan 2019
      • 3124

      #108
      Borsten of billen?

      "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
      "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
      "Ajeto" - Buurman en Buurman

      Comment


      • belladonna
        belladonna commented
        Editing a comment
        Billen

      • KnetterMug
        KnetterMug commented
        Editing a comment
        Hmmm moeilijk...

      • TegridyRandy
        TegridyRandy commented
        Editing a comment
        ik wil nie kiezen! ik steek ze all twee tussen men kiezen!
    • Eerstekamerlid
      Exquisite Grower
      MemberLucky Member
      • Jan 2013
      • 5066

      #109
      Zouden we dan eindelijk uit het dippendal gaan klauteren?
      Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
      Het systeem betreurt dit ten zeerste.

      Comment


      • Eurogro
        Eurogro commented
        Editing a comment
        Nog lang niet dat weet je donders goed
    • Eurogro
      Senior Grower
      MemberLucky Member
      • Oct 2021
      • 842

      #110
      Misschien heb ik wat gemist waar is onze kroket
      volgens mij was hij in april voor het laatst op het form
      zit nog in de frituurpan dan zal hij er niet goed uit zien

      Comment


      • Zabuza
        Zabuza commented
        Editing a comment
        Onlangs was er op gp update nog een aankondiging van de familie van een overleden forumlid. Ze kenden zijn passie voor F1 en wilden zijn overlijden delen met alle forumleden. Voor dit forum is dat iets minder evident lijkt me. Dus gaan we er voor nu maar van uit dat het nog goed gaat met ze ...

      • Eerstekamerlid
        Eerstekamerlid commented
        Editing a comment
        Ik heb dit gemist.
        Enige wat ik dan denk is Xtreme nu echt dood??

        Zou gvd zonde zijn.

        Verbeterde versie van ons allemaal bij elkaar. Van beoperiodiekemenstruatie en silas toch zeker...

        Love Joe eh silas voor je sneuvelbereidheid in deze zware dagen..

      • belladonna
        belladonna commented
        Editing a comment
        Nee Eerstekamerlid die is niet dood.
    • Eerstekamerlid
      Exquisite Grower
      MemberLucky Member
      • Jan 2013
      • 5066

      #111
      Beginnen ze nou echt weer via links en rechts voor te sorteren op kerauna??

      T is gvd net juni. Flikker dood joh stelletje testflikkertjes.
      Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
      Het systeem betreurt dit ten zeerste.

      Comment


      • KnetterMug
        KnetterMug commented
        Editing a comment
        Nader weer de winter kunnen ze zich in dammen.

      • Flip Hasjkip
        Flip Hasjkip commented
        Editing a comment
        Ze hebben nog mondkapjes en vaccins over..

      • Hork
        Hork commented
        Editing a comment
        We gaan die kant al weer aardig op vrees ik.
    • Zabuza
      Bong Master
      MemberLucky Member
      • Oct 2019
      • 328

      #112
      's Middags in het zwembad wanneer het water kouder is dan de omgevingstemperatuur en verfrissend werkt? Of 's avonds wanneer het water warmer is dan de omgeving?

      Comment


      • Zabuza
        Zabuza commented
        Editing a comment
        Hork Vervolgvraag: er in duiken of teen per teen?

      • Hork
        Hork commented
        Editing a comment
        Eurogro lekkere watertemperatuur.

        Verkoelend is niet koud Zabuza dus dan duiken.

      • KnetterMug
        KnetterMug commented
        Editing a comment
        Beide optie 's is lekr..
    • Eurogro
      Senior Grower
      MemberLucky Member
      • Oct 2021
      • 842

      #113
      Hork ca 28 graden buiten vandag en morgen 39 graden en daar na wordt het kouwe
      33/32/26/26/30/30 dus trui op zoeken en koelvest word niet besteld
      wordt een warm hout vest

      Comment


      • Remco
        Remco commented
        Editing a comment
        Ik werd zot alle dagen het zelfde liedje en de rest van de buren vinden dat waarschijnlijk toch ook ni ok ??

      • Eurogro
        Eurogro commented
        Editing a comment
        Zabuza rust veel vogels stilten wind af en toe een hond
        Op drukken dagen ca 10 auto's
        En in de winter tractoren met het oogstte van de olijven
        Ca 2 wekken bij aankomst en vertrek

      • Zabuza
        Zabuza commented
        Editing a comment
        Eurogro Klinkt alsof ik me daar goed thuis zou voelen.
    • Eerstekamerlid
      Exquisite Grower
      MemberLucky Member
      • Jan 2013
      • 5066

      #114
      Zijn we er echt op vooruitgegaan?

      Dit krijg je er van als je Beotjes de macht geeft.
      Alles weg, kapot en plat.



      Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
      Het systeem betreurt dit ten zeerste.

      Comment


      • Eerstekamerlid
        Eerstekamerlid commented
        Editing a comment
        Niet zo naïef.
        Woon in t rijkste stukje NL. Roomblank en D66/GroenLinks stemmend.
        Dikke varkens. Dikke zeugen everywhere.

        Moralistisch divers stemmen in je roomblanke wijk met je roomblanke sportclubs en je roomblanke scholen en je volgevreten welvaarspens.
        Ff potje tennis/hockey voor de vorm maar meer dan slap geouwehoer is t niet.
        Netwerken wel! De wal zal t schip keren maar dan ist een paar generaties te laat.

        Goeie oorlog zou ons goed doen. De pus van de puist scheiden.

        Tolerantie op andermans kosten. En zo sijn we afgezakt tot wat we verworden zijn.
        Slappe hap.

        Kan niet wachten tot we 20 jaar verder zijn en het gepeupel begint te janken over de inmiddels realiteit.

        Ieder z'n eigen gifbeker. Suc6 met je
        kleindochters.

        We gaan nog wat meemaken.

      • Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Die zijn er ook ja.
        Feit is dat in achterstandswijken zowat alle ziekten waaronder obesitas veeeel meer voorkomen als in de rest van het land. Daar komen alleen maar stijgende kosten van, vooral omdat de ongelijkheid alleen maar groter wordt. 9 van de 10 ziektes uit die wijken zijn stress gerelateerd door voortdurende geldzorgen en of geen toekomstperspectief

      • Eerstekamerlid
        Eerstekamerlid commented
        Editing a comment
        Open je linked in.
        Om elke sloeber staan 5 hulpverleners. Die vervolgens mijn uurtarief van 45 ex BTW kunnen betalen..

        Het is gewoon werk voor de parasieten.

        Maar zoals eerder gezegd je kan maar een tijdje tolerant zijn op andermans kosten.

        Denk aan je stemgedrag met elke komende prijsstijging over de gehele linie.

        Reap what you saw. Wiettechnisch heel normaal hier maar politiek gezien totaal wereldvreemd..

        Mooi man. Toeschouwen is t enige waar ik goed in ben maar gvd wat ben ik blij dat ik geen hoogverraad tov m'n kinderen hoef te plegen..
    • Eerstekamerlid
      Exquisite Grower
      MemberLucky Member
      • Jan 2013
      • 5066

      #115
      Wat gaat hier mis?
      met name de Cayenne achtige varianten lijden Ana het koude balzaksyndoom..
      Attached Files
      Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
      Het systeem betreurt dit ten zeerste.

      Comment


      • TegridyRandy
        TegridyRandy commented
        Editing a comment
        Niet met uw fluit bloot lopen e!!!!! dan zaaide dood en verderf

      • Hork
        Hork commented
        Editing a comment
        Noemen de dames bij de zuiderburen uwen jongeheer een fluit? En er zijn zoveel goeie pizzeria's aldaar! Het Goede Doel had gelijk!! Ik moet emigreren naar België!!
    • Eurogro
      Senior Grower
      MemberLucky Member
      • Oct 2021
      • 842

      #116
      Verschillende vruchten aan één boom: het bestaat!

      Is dit ook mogelijk met onze Dammes

      Een eigen fruitboompje is natuurlijk altijd fijn. Maar soms heb je niet zoveel ruimte voor allerlei verschillende boompjes. Wat nou als er één zou zijn die meerdere fruitsoorten aan zijn takken heeft? Geloof het of niet: die is er!

      https://www.culy.nl/inspiratie/versc...m-het-bestaat/

      Comment

      • Flip Hasjkip
        Wicked Grower
        420 MemberMemberLucky Member
        • Sep 2008
        • 3595

        #117
        Ja, wiet kan je ook enten.
        Een dag zonder wiet kent Flip niet.

        Comment


        • Eurogro
          Eurogro commented
          Editing a comment
          Een oplossing als je weinig ruimen heb

        • Silas
          Silas commented
          Editing a comment
          Een wiet klimplamt zou ook moeten kunnen aangezien Hop de enige familielid is van cannabis...
          Waarom dit nooit geprobeerd is weet ik niet....genetisch zou het moeten kunnen.
      • Eerstekamerlid
        Exquisite Grower
        MemberLucky Member
        • Jan 2013
        • 5066

        #118
        Mogen er ipv vlaggen ook andere dingen aan die lantaarnpalen opgeknoopt worden?
        Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
        Het systeem betreurt dit ten zeerste.

        Comment


        • Hork
          Hork commented
          Editing a comment
          Een vol geblaft condoom half stok: voor veilige seks maar impotent! Ach lekker important er zijn genoeg stijfkoppen!

        • Takketoelli
          Takketoelli commented
          Editing a comment
          Geloof het niet, gemeentelijke eigendommen ofzoiets

        • Eerstekamerlid
          Eerstekamerlid commented
          Editing a comment
          Ambtenaren mag dan geen probleem zijn..
      • Eurogro
        Senior Grower
        MemberLucky Member
        • Oct 2021
        • 842

        #119
        Oorspronkelijk geplaatst door Eerstekamerlid
        Ambtenaren mag dan geen probleem zijn..
        Dus deze hoort er ook bij
        Alles en iedereen die met de politiek te maken heeft

        Comment


        • Eerstekamerlid
          Eerstekamerlid commented
          Editing a comment
          Incl nazaten tot 3e graad.
          Gister ook humor die statenleden die het allemaal wat te dichtbij kwam..

          Veel te ver weg nog. plattekarren.nl
      • Zabuza
        Bong Master
        MemberLucky Member
        • Oct 2019
        • 328

        #120
        Waar ooit de tijd vinden om alles te lezen wat me aanspreekt?

        Ben begonnen met Chariots of the Gods van Erich von Däniken.

        Comment

        Bezig...