Wat drink je nu?
Collapse
X
-
T
"Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
"Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
"Ajeto" - Buurman en BuurmanComment
-
"Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
"Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
"Ajeto" - Buurman en BuurmanComment
-
Thee van Holland en Barret.
20240325_080127.jpg
Lekkerste thee, al is af en toe een pikwik tussendoor ook erg lekker
"Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
"Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
"Ajeto" - Buurman en BuurmanComment
-
Ik ben vanavond eens aan het varieren. Maar ik heb slecht nieuws. Die Perlenbacher strong, 7,9% hebben ze ineens niet meer bij de Lidl. Gisteren nog zat zien staan, en nu alles weg, iets met de etikettering of zo... ik snap er niks van want dat was toch mn nieuwe favoriet. Dan maar eens die 12% gepakt, maar die is toch wat minder lekker, helaas...You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.Last edited by MightyVap3r; 28 March 2024, 23:39.Comment
-
Comment
-
IMG_3158.jpgVrouw is van huis dus een ander blondje gehaald.Een dag zonder wiet kent Flip niet.Comment
-
-
Ik denk dat ik vanavond mn laatste 3 blikjes bier opdrink en dan even een tijdje aan de sodastream ga want mn broeken en shirtjes beginnen nu echt strak te zitten. Te veel van het goede de laatste tijd en dat tikt er bij mij zo snel aan.Comment
-
Een dag zonder wiet kent Flip niet.Comment
-
Comment
-
Comment
-
Comment
-
Cheers, fijne avond mensen. ðŸ»ðŸ˜ŠYou do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.Comment
-
Yup kelderkastje.
Fijn dingetje. 😊 -
Is wel OK inderdaad. Maar er is beter gereedschap. Helaas veel duurder. -
Ik weet het kelderkastje, maar om mee te beginnen is deze prima.
Waarschijnlijk zal ik in de toekomst wel een betere aanschaffen.
-





Comment