Wat drink je nu?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Flip Hasjkip
    Wicked Grower
    420 MemberMemberLucky Member
    • Sep 2008
    • 3595

    #226
    En door met bier

    IMG_3395.jpg
    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

    Comment

    • Flip Hasjkip
      Wicked Grower
      420 MemberMemberLucky Member
      • Sep 2008
      • 3595

      #227
      Bier!
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 1 photos.
      Een dag zonder wiet kent Flip niet.

      Comment


      • Hork
        Hork commented
        Editing a comment
        Festival bier is handig, je beker regent altijd halfvol! 😅
    • kelderkastje
      Exquisite Grower
      420 MemberMemberLucky Member
      • Nov 2019
      • 5460

      #228
      Mwa ... niet vies. Ik zal het opdrinken. Maar kopen niet meer. Beetje funky moutsmaak. Dan hebben we dat geproefd.
      20240602_130001.jpg
      Attached Files

      Comment


      • Hork
        Hork commented
        Editing a comment
        Palm laat ik sowieso staan.

      • kelderkastje
        kelderkastje commented
        Editing a comment
        Inderdaad. Maja, iets nieuws. Dus proeven.

      • Hork
        Hork commented
        Editing a comment
        Niet wanneer er oude meuk aan toegevoegd is. Trap er niet in en neem dan liever een la Chouffe la Soleil als je snackt naar iets fris. Die is namelijk erg goed
    • Hork
      Banned
      Lucky Member
      • Jul 2020
      • 4103

      #229
      Goed advies is nooit weg!

      17173424337758450153974431596729.jpg De zon echter is wel verdwenen.

      Comment


      • Flip Hasjkip
        Flip Hasjkip commented
        Editing a comment
        Die is inderdaad heerlijk!

      • Hork
        Hork commented
        Editing a comment
        Absoluut, mijn favoriete zomerse bier!
    • kelderkastje
      Exquisite Grower
      420 MemberMemberLucky Member
      • Nov 2019
      • 5460

      #230
      Gin tonic. Sloane´s.
      20240608_143527.jpg

      Comment

      • kelderkastje
        Exquisite Grower
        420 MemberMemberLucky Member
        • Nov 2019
        • 5460

        #231
        Oude Geuze. Geen 140 jaar oud ...
        20240609_162408.jpg

        Comment

        • Hork
          Banned
          Lucky Member
          • Jul 2020
          • 4103

          #232
          Verwant aan Palm maar dan wel lekker.

          IMG_20240615_161030.jpg

          Comment


          • kelderkastje
            kelderkastje commented
            Editing a comment
            Niet echt, wel amber, maar enkel van ´t vat echt lekker, maar dat is niet zo een probleem in Antwerpen.

          • Hork
            Hork commented
            Editing a comment
            Enkel recht uit de fles goed gekoeld i.p.v. dood in het glas.
        • Flip Hasjkip
          Wicked Grower
          420 MemberMemberLucky Member
          • Sep 2008
          • 3595

          #233
          Valpolicella Superiore uit 2020

          IMG_3436.jpg

          Een dag zonder wiet kent Flip niet.

          Comment

          • kelderkastje
            Exquisite Grower
            420 MemberMemberLucky Member
            • Nov 2019
            • 5460

            #234
            Ook altijd lekker.
            20240616_140605.jpg

            Comment


            • Hork
              Hork commented
              Editing a comment
              Zeker, proost!
          • Hork
            Banned
            Lucky Member
            • Jul 2020
            • 4103

            #235
            Niet mijn favoriete bier om mee te beginnen maar ze blijven over sinds ik ben geminderd. Er is ook nog Gerardus maar dat is voor de visite. De winkel is ook open maar geen zin aan.

            17185434860205202491105132915560.jpg 17185435608263300512636804793915.jpg Nl Polen ff kijken.

            Comment

            • Hork
              Banned
              Lucky Member
              • Jul 2020
              • 4103

              #236
              Ik pendel ondertussen tussen een handvol Belgische favorieten waar dit de gateway van is.
              17191617271147617639295581611422.jpg Ja echt, recht uit de fles om een glas geen stres. Ze worden vet en je bier slaat dood, van de vette muil dan ook geen gehuil.

              Comment

              • kelderkastje
                Exquisite Grower
                420 MemberMemberLucky Member
                • Nov 2019
                • 5460

                #237
                Pastis als het warm is.
                20240625_203045.jpg

                Comment

                • kelderkastje
                  Exquisite Grower
                  420 MemberMemberLucky Member
                  • Nov 2019
                  • 5460

                  #238
                  Ayran, ook lekker als het warm is.
                  20240627_130834.jpg

                  Comment


                  • Hork
                    Hork commented
                    Editing a comment
                    Ja maar wel wat koud!
                • kelderkastje
                  Exquisite Grower
                  420 MemberMemberLucky Member
                  • Nov 2019
                  • 5460

                  #239
                  Terug thuis.
                  20240701_150838.jpg

                  Comment


                  • NewNoobie
                    NewNoobie commented
                    Editing a comment
                    Lekker smaakt zwaar maar minder alcohol in dan een pilsje geloof ik.

                    Het verhaal van orval:
                    Het verhaal begint bij de knappe gravin Mathilde van Toscane, die aan de oever van het meer bij het dorpje Villers-devant-Orval haar overleden echtgenoot beweende. Ze huilde tranen met tuiten vanwege dit grote verlies. In al haar emoties liet ze de gouden trouwring uit haar vingers glippen. Het sieraad was zo ongeveer het enige tastbare dat haar nog herinnerde aan haar geliefde. De gravin was nu helemaal ontroostbaar, zo veel pech. In haar verdriet wendde ze zich tot hogere machten en smeekte om toch in ieder geval de ring weer terug te mogen hebben. 'Oh heer, als ik de ring terug krijg, bouw ik een klooster ter ere van U.'
                    Geloof het of niet, maar ze was nog niet uitgesproken of een grote forel dook op uit het water met de gouden ring in zijn bek. Mathilde hield zich aan haar belofte en liet een klooster bouwen, dat we nu kennen als de abdij 'Notre Dame d'Orval'. De forel met de gouden ring vinden we nog steeds terug op het etiket.


                    Kleine kant tekening (vissen kan je met glinsterende dingen dus geloof ik niets van het verhaal🤣😅)
                • Hork
                  Banned
                  Lucky Member
                  • Jul 2020
                  • 4103

                  #240
                  Drink ik nog wel eens iets anders? Weinig is meer middle of the road dan een Duufke en wij hebben de band Duvelduvel vernoemd naar het bier.

                  17200370960965630655142593003128.jpg

                  Comment


                  • kelderkastje
                    kelderkastje commented
                    Editing a comment
                    Katastroof (Antwerpse folk) heeft minstens 1 nummer gewijd aan Duvel.

                  • Hork
                    Hork commented
                    Editing a comment
                    Leuk maar Duvelduvel hun hele genre!😁
                Bezig...