Wat drink je nu?
Collapse
X
-
Duvel is in de aanbieding dus alvast even wat ingeslagen.
​​​​​​ IMG_20240822_190104.jpgComment
-
Comment
-
Comment
-
Comment
-
Comment
-
Comment
-
Comment
-
Ben anders behoorlijk koppig in niets anders anders. Gewoon nen Duveltje zenne al gek genoeg!
17250263394555465067792172425516.jpg
Te lui om de versterker naar buiten te sjouwen...
17250263681767807224101851323076.jpgComment
-
-
Comment
-
Toch ook wel weer eens zin in een lichte blonde. Geen Duvel 6 66 of La Soleil noch Val Dieu of Brugse Zot. Westvleteren blond vond ik de lekkerste tot op heden maar dat is me te duur om lekker van door te drinken. Wie kan me wat adviseren?
Hier maar weer een van.
17251144364224054331725209074041.jpg
Comment
-
Het is Ypra geworden, een hoppige blonde. Lijkt op een Ipa zelfs de naam . Smaakt wel ok.
17251957484613951385627166290586.jpg
Dit is een licht bier en derhalve wel een geschikte voor mensen die graag pils drinken.Comment
-





Comment