Wat drink je nu?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Hork
    Banned
    Lucky Member
    • Jul 2020
    • 4103

    #286
    Oorspronkelijk geplaatst door Hork
    Val Dieu behoorde tot mijn lievelings bier tot voor recent. Dat is niet meer zo. Evenals met velen heb ik iets ontdekt dat me niet welgevallen is. Er is echter een die me nog immer lief is. Het laat zich ondertussen raden welke. De laatste sowieso letterlijk dus een winkelbezoek is aanstaande.

    17241675116242760445956974173041.jpg

    Nee, geen satanist ik houd enkel van Duvel.
    Smaakt weer goed, de beste onder de speciaalbieren als men het mij vraagt. Tegenwoordig koop ik niks anders meer als Bollekes en Duvels en soms een Sjoefje.

    Comment

    • Hork
      Banned
      Lucky Member
      • Jul 2020
      • 4103

      #287
      Duvel is in de aanbieding dus alvast even wat ingeslagen.
      ​​​​​​ IMG_20240822_190104.jpg

      Comment

      • Hork
        Banned
        Lucky Member
        • Jul 2020
        • 4103

        #288
        Het is me wat. Slechts een speciale is speciaal genoeg.

        1724348353351426317946024773273.jpg

        Comment


        • Hork
          Hork commented
          Editing a comment
          Er zat een kapotte fles in een 4pack helaas..
      • kelderkastje
        Exquisite Grower
        420 MemberMemberLucky Member
        • Nov 2019
        • 5460

        #289
        Tilquin rabarber. Erg goeie geuze.
        20240827_145124.jpg

        Comment


        • Hork
          Hork commented
          Editing a comment
          Dunno die smaakjes. Is breezer ook geuze?

        • kelderkastje
          kelderkastje commented
          Editing a comment
          Nee niet echt. Er wordt een halve ton rhabarber bij 12.000 liter geuze in een vat gegooid en dan is het een jaartje wachten.

          Clementines vond ik minder, blauwe bessen dan weer wel. Niks chemisch ook. Kan soms ook te limonade worden. Kwestie van balans.
      • kelderkastje
        Exquisite Grower
        420 MemberMemberLucky Member
        • Nov 2019
        • 5460

        #290
        Intussen in Zeeland, daar hebben ze La Trappe van ´t vat. Ook lekker.
        20240827_175203.jpg

        Comment

        • kelderkastje
          Exquisite Grower
          420 MemberMemberLucky Member
          • Nov 2019
          • 5460

          #291
          De blonde hebben ze ook.
          20240827_183126.jpg

          Comment


          • Hork
            Hork commented
            Editing a comment
            Zelfs de Hollander kan brouwer alhoewel het reservebelgen zijn. La Trappe Puur is ook lekker.
        • kelderkastje
          Exquisite Grower
          420 MemberMemberLucky Member
          • Nov 2019
          • 5460

          #292
          Pils is er ook. Van Jacob.
          20240828_131424.jpg

          Comment


          • Ex user 54404
            Ex user 54404 commented
            Editing a comment
            Lekker? 👀
            Nog nooit van gehoord.

          • kelderkastje
            kelderkastje commented
            Editing a comment
            Pilsje, niks mis mee.
        • kelderkastje
          Exquisite Grower
          420 MemberMemberLucky Member
          • Nov 2019
          • 5460

          #293
          En ze schenken hier en daar Duvel.
          20240828_183742.jpg

          Comment


          • Hork
            Hork commented
            Editing a comment
            Goed te doen.
        • Hork
          Banned
          Lucky Member
          • Jul 2020
          • 4103

          #294
          Tja als je niks anders hebt dan is het niets anders.

          17249599194992106617460673755357.jpg

          Comment


          • kelderkastje
            kelderkastje commented
            Editing a comment
            Dit is een optimale niks anders wel.

          • Hork
            Hork commented
            Editing a comment
            Zeker en niet bepaald een schoolvoorbeeld uit karigheid onstaan maar hectoliters ervaring met mindere goden.
        • Hork
          Banned
          Lucky Member
          • Jul 2020
          • 4103

          #295
          Ben anders behoorlijk koppig in niets anders anders. Gewoon nen Duveltje zenne al gek genoeg!
          17250263394555465067792172425516.jpg
          Te lui om de versterker naar buiten te sjouwen...
          17250263681767807224101851323076.jpg

          Comment


          • Bo$wachter
            Bo$wachter commented
            Editing a comment
            Tijd om wat onkruid te krabben 👀

          • Hork
            Hork commented
            Editing a comment
            Tja dat wordt alweer tijd.
        • kelderkastje
          Exquisite Grower
          420 MemberMemberLucky Member
          • Nov 2019
          • 5460

          #296
          Na de maaltijd. Te opulent.
          20240831_134403.jpg
          Medicinaal neutje.

          Comment

          • kelderkastje
            Exquisite Grower
            420 MemberMemberLucky Member
            • Nov 2019
            • 5460

            #297
            Drinkt lekker weg, geen nare smaakjes. Lekker.
            20240831_155528.jpg

            Comment


            • Hork
              Hork commented
              Editing a comment
              Lijkt me een prima biertje.
          • Hork
            Banned
            Lucky Member
            • Jul 2020
            • 4103

            #298
            Toch ook wel weer eens zin in een lichte blonde. Geen Duvel 6 66 of La Soleil noch Val Dieu of Brugse Zot. Westvleteren blond vond ik de lekkerste tot op heden maar dat is me te duur om lekker van door te drinken. Wie kan me wat adviseren?
            Hier maar weer een van.

            17251144364224054331725209074041.jpg

            Comment


            • kelderkastje
              kelderkastje commented
              Editing a comment
              Westmalle Extra, blonde La Trappe, Texel Skuumkoppe, Brand Bock, Ijwit, Cristal Extra, ... vind ik allemaal wel lekker weg te kappen. Lamme goedzak ook wel trouwens. En ...

            • Hork
              Hork commented
              Editing a comment
              Dank!
          • Hork
            Banned
            Lucky Member
            • Jul 2020
            • 4103

            #299
            Het is Ypra geworden, een hoppige blonde. Lijkt op een Ipa zelfs de naam . Smaakt wel ok.

            17251957484613951385627166290586.jpg
            Dit is een licht bier en derhalve wel een geschikte voor mensen die graag pils drinken.

            Comment


            • Hork
              Hork commented
              Editing a comment
              Of de gewone Duvel die dat vieze hopsmaakje niet heeft.

            • kelderkastje
              kelderkastje commented
              Editing a comment
              Meer als 40 hopsoorten met verschillende smaakjes/terpenen. Ik houd vooral van Mozaic, Cascade en de Citra. Mikkeler heeft een bak bier met 24 x hetzelfde bier maar telkens andere hop. Het betere proefwerk.

            • Hork
              Hork commented
              Editing a comment
              Juist, ik herken een bepaalde hopsoort in o.a. Duvel 6,66 die ik smerig vind smaken. Zou de Citra kunnen zijn.
          • kelderkastje
            Exquisite Grower
            420 MemberMemberLucky Member
            • Nov 2019
            • 5460

            #300
            Rosé, Grijze Bourgondiër.
            20240901_161807.jpg

            Comment

            Bezig...