Wat ligt er op jou bord vanavond?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Ventje
    Senior Grower
    MemberLucky Member
    • Mar 2010
    • 960

    #16
    Re: Wat ligt er op jou bord vanavond?

    Prakkie ingevroren maccaroni uit de oven met veel kaas
    Het liefst steek ik elke dag de BBQ aan om iets lekkers te maken , vlees direkt grillen en de groente in alluminium folie , gepoft aardappeltje erbij , fruit met suiker in alluminiumfolie als toetje met een flinke toef slagroom



    Ajo
    Ventje
    Living in Second live for real

    Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

    Comment

    • misto
      Advanced Grower
      MemberLucky Member
      • Mar 2010
      • 1011

      #17
      Re: Wat ligt er op jou bord vanavond?

      Oorspronkelijk geplaatst door Ventje
      fruit met suiker in alluminiumfolie als toetje met een flinke toef slagroom
      probeer eens marshmallows met aardbeien in aluminiumfolie en dan 10 minutjes op de bbq laten liggen
      je kan natuurlijk ook plakjes banaan of kiwi toevoegen om het iets gevarieerder te maken

      heerlijk toetje
      In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

      Comment

      • HJM
        Wicked Grower
        MemberLucky Member
        • Mar 2010
        • 3714

        #18
        Re: Wat ligt er op jou bord vanavond?

        Vanavond witlof in yorkham met kaassaus (room, old amsterdam, belegen goudse, witte peper)
        Gekookte piepers en een (bio) varkens snitsel. Jus van gisteren, opgeleukt met roomboter

        Toetje van turkse yoghurt met verse ananas.
        http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

        Comment

        • Ganjax
          Guru of all Growers
          420 MemberMemberLucky Member
          • Apr 2009
          • 10443

          #19
          Re: Wat ligt er op jou bord vanavond?

          .........................
          Last edited by Ganjax; 29 April 2013, 01:51.
          ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

          Comment

          • misto
            Advanced Grower
            MemberLucky Member
            • Mar 2010
            • 1011

            #20
            Re: Wat ligt er op jou bord vanavond?

            andijvie pot (aardappelen, andijvie, gebakken spekjes) met een stuk rookworst en appelmoes erbij

            ... heb nog een prak bewaard voor morgen
            In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

            Comment

            • Xtreme
              Banned
              • Jul 2009
              • 4271

              #21
              Re: Wat ligt er op jou bord vanavond?

              Zelfgemaakte babi pangang. Recept van een bevriende Chinees, kok bij Raden Mas: procureur (varkensnek) langdurig koken, zodat het vet oplost. Na het afkoelen het gestolde vet verwijderen. Vervolgens het magere varkensvlees knapperig bakken. Raden Mas is de enige Chinees die ik mijn klandizie gun: deze Chinese restaurantketen werkt met sublieme grondstoffen, maar is niet goedkoop.

              Comment

              • monty
                Banned
                • May 2009
                • 11215

                #22
                Re: Wat ligt er op jou bord vanavond?

                Pitza uit de diepvries, afgetopt met een vleugje polm, hihi

                Comment

                • belladonna
                  Guru of all Growers
                  Lucky Member
                  • Aug 2008
                  • 10674

                  #23
                  Re: Wat ligt er op jou bord vanavond?

                  Roerbakgroente met kip en gebakken aardappeltjes
                  God was never on your side..

                  Comment

                  • Ganjax
                    Guru of all Growers
                    420 MemberMemberLucky Member
                    • Apr 2009
                    • 10443

                    #24
                    Re: Wat ligt er op jou bord vanavond?

                    .......................
                    Last edited by Ganjax; 29 April 2013, 01:52.
                    ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

                    Comment

                    • Ventje
                      Senior Grower
                      MemberLucky Member
                      • Mar 2010
                      • 960

                      #25
                      Re: Wat ligt er op jou bord vanavond?

                      Ik begon vanmorge met twee Hertog jannetjes om 6;30 net uit de nightshift daar kwam een flink gebakken ei met spek bij gelukkig
                      11:30 werd ik wakker , honger , dus een bak yoghurt met muesli en fruit , en snel me bed weer in
                      14:30 weer wakker , gebakken eitje met spek gaat er altijd in en gelijk maar een halfe tros druiffe
                      17:30 Snijbonen uit eigen tuin met nieuwe oogst aardappel en een biefstukje , als toetje crumble met vers fruit en slagroom
                      Zo meteen nog 8 boterhammen met kaas voor de nacht maken met een halfe liter yoghurt erbij

                      Dat is zo een beetje wat ik eet op een dag en dan heb ik het nog niet over de snoep en koekjes die ik naar binnen werk
                      en toch weeg ik maar 74 kilo

                      Ajo
                      Ventje
                      Living in Second live for real

                      Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

                      Comment

                      • Ganjax
                        Guru of all Growers
                        420 MemberMemberLucky Member
                        • Apr 2009
                        • 10443

                        #26
                        Re: Wat ligt er op jou bord vanavond?

                        .....................
                        Last edited by Ganjax; 29 April 2013, 01:52.
                        ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

                        Comment

                        • Mr.Zip
                          Wicked Stoner
                          MemberLucky Member
                          • Dec 2010
                          • 254

                          #27
                          Re: Wat ligt er op jou bord vanavond?

                          DSC03093.jpgMacaroni met kaas en hesp

                          als drank stella artoisSTELLA ARTOIS BERE POSTER LOGO ADVERTISING.jpg
                          Last edited by Mr.Zip; 15 July 2011, 05:28.

                          Comment

                          • Xtreme
                            Banned
                            • Jul 2009
                            • 4271

                            #28
                            Re: Wat ligt er op jou bord vanavond?

                            Oorspronkelijk geplaatst door Ganjax
                            @ Ventje, zo is dat, je hebt mensen die voor 2 eten en geen gram bijkomen en anderen die gewoon eten en verdikken....metabolisme is een raar ding soms.
                            Hier vanavond hondshaai (noemen ze ook wel zeepaling) op mediteraanse wijze, met brood en een goeie merlot derbij.
                            In onze streek wordt met zeepaling de kongeraal bedoeld. (Conger conger), de gewone paling (Anguilla anguilla) wordt ook wel aal genoemd en de hondshaai (Scyliorhinus canicula) behoort tot de kathaaien. Maar het belangrijkste is: als het maar lekker smaakt.

                            Comment

                            • Ganjax
                              Guru of all Growers
                              420 MemberMemberLucky Member
                              • Apr 2009
                              • 10443

                              #29
                              Re: Wat ligt er op jou bord vanavond?

                              Xtreme,
                              denk dat ze dat hier vooral zo noemen omdat de gekuiste/gestroopte versie aan een paling doet denken...
                              ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

                              Comment

                              • Xtreme
                                Banned
                                • Jul 2009
                                • 4271

                                #30
                                Re: Wat ligt er op jou bord vanavond?

                                In Frankrijk heb ik een keer kongeraal gegeten: 't was een tamelijk droge vis, terwijl paling erg vet is. Mijn favoriete vis is zeeduivel. Het is wel de lelijkste vis die er bestaat.

                                Comment

                                Bezig...