Steun Monty

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • belladonna
    Guru of all Growers
    Lucky Member
    • Aug 2008
    • 10674

    #1

    Steun Monty

    Korting op 420shop
    Lieve mensen van dit Godelijke forum.

    Vandaag ontdekte ik dat onze Monty gestopt is met het drinken van alcohol.
    En bij deze wil ik hem daar heel graag in steunen.
    Monty als jij 6 maanden geen alcohol drinkt maak ik voor jou een mozaïek Kikker die je zo graag wil.
    Wil je Monty steunen of aan moedigen zet het dan hier neer.
    Graag alleen positieve berichten negatieve kent hij al genoeg.

    De eerste 4 weken heeft hij er al op zitten Gogo monty

    Dikke kus en knuf van Bella
    God was never on your side..
  • thccupido
    Advanced Stoner
    Member
    • Mar 2012
    • 56

    #2
    Re: Steun Monty

    Goed bezig! Succes! Je kan het wel..
    Ik lig in de hoek in me eigen kots!

    Comment

    • monty
      Banned
      • May 2009
      • 11215

      #3
      Re: Steun Monty

      Ghehe thnks voor de steun bel.

      Ik heb alle hulp nodig positieve reacties helpen me enorm en ook het er open over praten met mijn omgeving is taak 1 van de behandeling. Aangezien ik jullie ook tot mijn omgeving reken wil ik er hier ook graag open in zijn want ik merk dat als je het verteld er weer deuren open gaan.

      Thnks voor het initiatief bel.

      Grtz The, tot nu toe "droge" mont.
      Last edited by monty; 13 April 2012, 14:24.

      Comment

      • Xtreme
        Banned
        • Jul 2009
        • 4271

        #4
        Re: Steun Monty

        Volhouden Monty, het ergste heb je al achter de rug.

        Comment

        • fl13r3flu1t3r
          Banned
          • Aug 2010
          • 3100

          #5
          Re: Steun Monty

          Ik drink er eentje op je mont.

          Echt één, beloofd!


          Smookse

          Comment

          • LR2
            Mother of all Growers
            MemberLucky Member
            • Nov 2011
            • 8552

            #6
            Re: Steun Monty

            Knap van je monty! Ikzelf red het tegenwoordig prima met een enkele pils in de maand, maar heb voldoende mensen zichzelf en hun omgeving kapot zien maken aan de drank. Fijn dat jij openbaar laat zien dat het ook anders kan!
            Vergeet het zeker niet te zeggen als het minder goed gaat. Misschien dat we je dan kunnen steunen of helpen met tips.
            succes!
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

            Comment

            • tumble trimmert
              Banned
              • Mar 2010
              • 3610

              #7
              Re: Steun Monty

              weet wat je meemaakt,in het cafe krijg ik ook geen sterke drank meer,sinds ik de gokkast een paar flinke schoppen te hebben gegeven,wel op hoofdhoogte met dr martens aanmaar om daar nu zo lullig over te doen?sterkte ermee,ik red het meestal maar 2 weken,dus succes.

              Comment

              • Silas
                Admin
                Lucky MemberModeratorAdmin
                • Sep 2009
                • 1272

                #8
                Re: Steun Monty

                Verslaving is een ziekte die goed te behandelen is als de gebruiker maar erkent dat hij/zij een verslaving heeft. Dat is fase 1 naar volledige afkick. Niet denken dat je later wel weer 1 biertje mag/kan drinken, maar je gaat dan geheid de mist mee in. Sociaal drinken kan niet met een achterliggende drankverslaving.

                Dan bestaat er ook nog zoiets als Erfelijkheid, waarover ik het 1 en ander kan vertellen. Ik kan zo een lijn geven in mijn familie die betrekking hebben op alcoholverslaving.

                Ik drink al een tijdje niet meer, maar ik heb daarvoor wel medicijnen voor gekregen. Ik ken de stappen naar volledig alcohol vrij leven, want wat een troep is het zeg.

                Ik wens je veel kracht, moed en openheid toe.
                Veel gestelde vragen over het forum
                JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                ?
                420Shop.NL
                "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

                Comment

                • vapoman
                  Senior Grower
                  MemberLucky Member
                  • May 2010
                  • 751

                  #9
                  Re: Steun Monty

                  monty ik ken de klappen van de zweep en heb het je al gezegd ik sta achter je.en als ik het kan kan jij het ook en laten we het alleen bij het groen houden.dus m8 kom op je kan het en volhouden kerel.

                  grt vapo

                  Comment

                  • Blani
                    Ultra Grower
                    • Jun 2011
                    • 2004

                    #10
                    Re: Steun Monty

                    Ik heb me net zitten verdiepen in alcoholisme, vanwege een vriend die bezig is zichzelf dood te zuipen. Heel triest om mee te maken, en niks aan te doen omdat die vriend stug blijft ontkennen een probleem te hebben, of de schuld neerlegt bij zijn moeder - waar 'ie al 40 jaar niks meer mee te maken heeft.

                    Blij dat jij sterker bent, Monty. Het forum kan je niet missen. Succes!

                    Comment

                    • Gonzo
                      Senior Grower
                      MemberLucky Member
                      • Jun 2010
                      • 894

                      #11
                      Re: Steun Monty

                      steun maar op mij als je het noodig heb

                      je weet me te vinden
                      Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
                      laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''

                      Comment

                      • poepzak200
                        Cronic Grower
                        MemberLucky Member
                        • Apr 2011
                        • 3081

                        #12
                        Re: Steun Monty

                        Lukt je echt wel hoor, maar eentje op zn tijd kan wel
                        Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

                        Comment

                        • kabouter flip
                          Banned
                          • Apr 2010
                          • 533

                          #13
                          Re: Steun Monty

                          monty gaad da kunne ik weet het zeeker ze ik heb hem al op bezoek gehad en ik steun hem voor 100 persend maar da weet hij wel grt

                          Comment

                          • b0riis
                            Banned
                            • Jul 2011
                            • 1280

                            #14
                            Re: Steun Monty

                            Succes montyyyy!!!! Je kan het man !

                            Comment

                            • moreweed
                              Exquisite Grower
                              MemberLucky Member
                              • Dec 2009
                              • 5939

                              #15
                              Re: Steun Monty

                              Blauweknoop-monty ... GOED BEZIG !

                              en nee : niet ooit eventueel misschien ééntje, gewoon afgelopen met die handel. Dat is het richtpunt, en dat gaat je lukken. Want jij voelt je eigenlijk gewoon veel lekkerder als je sober bent. Ja er moet dan wel "even" wat opruimwerk in de bovenkamer gedaan worden ja, en dat is een twee-stapjes-vooruit-en-eentje-achteruit proces. Waarvoor alle begrip, als het doel maar intact blijft : monty naturel, evt gemarineerd in thc .
                              Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                              Comment

                              Bezig...