Je ergernissen van de dag...

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • angel777
    Cronic Grower
    • Mar 2010
    • 3409

    #76
    Re: Je ergernissen van de dag...

    ik erger me de laatste tijd aan die schreeuwlelijkerds die op de chat met koeie letters constant alle aandacht proberen te trekken!
    daarnaast stoor ik me aan leden die geen fatsoen hebben of jaloers worden of wat dan ook als IK eens 'n dag minder vrolijk ben en diegene dan onnozele of domme uitspraken naar mij toe richten...
    al met al zien ze mij voorlopig niet meer in de chatbox
    gezelligheid kent geen tijd maar dan moet het wel gezellig BLIJVEN!
    HOE MOET IK ONTKIEMEN
    JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

    Comment

    • odyssee
      Son of the Bong
      MemberLucky Member
      • Feb 2011
      • 416

      #77
      Re: Je ergernissen van de dag...

      Prive heb ik gisteren lopen balen en vloeken tot en met rond 11u in de keuken in mijn duim gesneden en maar zeer klein wondje en door de bloedverdunners die ik neem 8 uur voor het stopte met bloeden.

      Hier op het forum de vragen van mensen die te lui zijn om het zelf op te zoeken, terwijl al de antwoorden op het forum staan
      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...croscoop-kopen

      Comment

      • Lovis
        Senior Grower
        420 MemberMemberLucky Member
        • Jul 2012
        • 912

        #78
        Re: Je ergernissen van de dag...

        Mn vriendin.
        - 1m² Tuin

        Comment

        • Gps
          Super Grower
          MemberLucky Member
          • Apr 2014
          • 1988

          #79
          Re: Je ergernissen van de dag...

          Aan de nuon, ik krijg geld terug en me maand bedrag gaat omhoo !

          Daar heb ik dus maar even over gebled, dat ik daar niet accoord mee ga.
          Lets not criticize but legalize

          Comment

          • belladonna
            Guru of all Growers
            Lucky Member
            • Aug 2008
            • 10674

            #80
            Re: Je ergernissen van de dag...

            Erger me aan Betweters
            God was never on your side..

            Comment

            • Kwasimodo
              Grower
              Nieuw Lid
              • Jul 2014
              • 688

              #81
              Re: Je ergernissen van de dag...

              Ik erger me aan kappers en kapsters, die de oren van je kop lullen en morgen moet ik naar de kapper.
              [COLOR=#000080][I]Wie ik ben, is mijn persoonlijkheid,
              mijn houding richting jou is afhankelijk van hoe jij bent.[/I][/COLOR]

              Comment

              • Wietefras
                Amazing Grower
                MemberLucky Member
                • Mar 2013
                • 4374

                #82
                Re: Je ergernissen van de dag...

                Helemaal mee eens. Met een Flowbee ben je van dat soort gelul af, maar die is wat lastiger te kopen in Europa.

                Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                Comment

                • Eclecticon
                  Ultra Grower
                  MemberLucky Member
                  • Apr 2014
                  • 2073

                  #83
                  Re: Je ergernissen van de dag...

                  Kappers.. Pff "dagje vrij????"
                  Baas in eigen brein.

                  Comment

                  • Kwasimodo
                    Grower
                    Nieuw Lid
                    • Jul 2014
                    • 688

                    #84
                    Re: Je ergernissen van de dag...

                    Kapper: haar wassen meneer?
                    Kwasimodo: ik kom pas uit de douche en mijn haar is pas gewassen en zelfs nog nat.
                    Kapper: het al een tijd geleden dat u geweest bent.
                    Kwasimodo: exact 4 weken geleden.
                    Kapper: echt 4 weken?
                    Kwasimodo: op de kop af 4 weken.
                    Kapper: uw haar groeit dan wel hard, kopje koffie meneer?
                    Kwasimodo: ik heb pas koffie gedronken.
                    Kapper: een kopje thee dan?
                    Kwasimodo: ik lust geen thee.
                    Kapper: het regent.
                    Kwasimodo: inderdaad, het regent.
                    Kapper: gisteren ook al.
                    Kwasimodo: gisteren ook.
                    Kapper: meneer wenst geknipt te worden?
                    Kwasimodo: nee, mijn verstandskiezen moeten geëxtraheerd worden.
                    Last edited by Kwasimodo; 10 September 2014, 13:19.
                    [COLOR=#000080][I]Wie ik ben, is mijn persoonlijkheid,
                    mijn houding richting jou is afhankelijk van hoe jij bent.[/I][/COLOR]

                    Comment

                    • Shiva Ketama
                      Senior Grower
                      MemberLucky Member
                      • Jan 2014
                      • 867

                      #85
                      Re: Je ergernissen van de dag...

                      Webshop met indicatie dat een product leverbaar is en binnen 2 dagen. Na 3 dagen te wachten een mailtje sturen en te horen krijgen dat het product niet meer voorradig is en ik nog een week mag wachten.

                      Grrrrrrrrrrr.....

                      Comment

                      • angel777
                        Cronic Grower
                        • Mar 2010
                        • 3409

                        #86
                        Re: Je ergernissen van de dag...

                        Oorspronkelijk geplaatst door belladonna
                        Erger me aan Betweters
                        dan stoor jij je dus vaak aan jezelf!
                        HOE MOET IK ONTKIEMEN
                        JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                        Comment

                        • LR2
                          Mother of all Growers
                          MemberLucky Member
                          • Nov 2011
                          • 8552

                          #87
                          Re: Je ergernissen van de dag...

                          Openbaar vervoer.
                          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                          Comment

                          • Ganjax
                            Guru of all Growers
                            420 MemberMemberLucky Member
                            • Apr 2009
                            • 10443

                            #88
                            Re: Je ergernissen van de dag...

                            Dat ik tegen dek gegaan ben en met een opgezwollen enkel stap net als een mankepoot.
                            ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

                            Comment

                            • JesseyD
                              Stoner
                              • Jan 2013
                              • 22

                              #89
                              Re: Je ergernissen van de dag...

                              Das zuur ganjax.. Sterkte ermee!

                              Deze avond is mijn grootste ergernis toch echt dat er geen lekker eten meer in huis is
                              En eten bezorgen in mijn buurt is geen prettige optie... Dan eet ik toch nog net liever een boterham met pindakaas

                              Comment

                              • Dirkkkuit
                                Big Bongmaster
                                • Jun 2014
                                • 367

                                #90
                                Re: Je ergernissen van de dag...

                                Met mijn vinger door het toiletpapier gaan. Shit zooi.

                                Comment

                                Bezig...