JD's Voetbal Hoekje

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Ronson
    Ultra Grower
    MemberLucky Member
    • Jul 2013
    • 2379

    #151
    Re: JD's Voetbal Hoekje

    Ja vind het een leuke pot, denk je zouden ze Bale nog ff laten invallen?.. Nou voetjes weer omhoog, we zullen het gaan zien

    UEFA_Champions_League_logo_2_svg.jpg galatasaray.jpg 1 - 6 Real m.jpg Groep B.
    UEFA_Champions_League_logo_2_svg.jpg Bayer Leverkusen.jpg 2 - 4 man untd.jpg Groep A.

    Wat een schoften zijn het toch ook he, Laten ze gewoon 100 miljoen op de bank zitten hahahaha. Nou die is zich al hard aan het terug verdienen die Bale.
    Heeft FC Sneijder Toch nog ff een kleine spanking gehad
    Last edited by Ronson; 17 September 2013, 22:05.

    Comment

    • de oerhippie
      Ultra Grower
      420 MemberMemberLucky Member
      • Aug 2011
      • 2132

      #152
      Re: JD's Voetbal Hoekje

      Stoeltje staat voor morgenavond, duidelijke uitslag weer? Over vanavond, Mr. 100 past zich snel aan in het team, liet ronaldo weten dat hij niet op zijn teentjes moet trappen tijdens de training, hehe
      Bij deze mannen staan iedere avond vrouwen in de rij aan de deurbel, droom jij daar ook van Ronsie...? "ik neem ze allemaal"....like George Best did
      The seeds of today are the flowers of tomorrow

      Comment

      • Ronson
        Ultra Grower
        MemberLucky Member
        • Jul 2013
        • 2379

        #153
        Re: JD's Voetbal Hoekje

        Zo Ja hordes tegelijk...In mijn dromen heb ik half Hollywood al bezwangerd hahaha. Maar heb helaas Ronaldo's talent niet, kijk wel steeds of er niet toevallig eentje verkeerd is gelopen en op mij galerij staat. Is altijd weer een ontnuchterende bezigheid. Dat gaat wel nog wat worden met die 2 Haantjes. De toon is idd al gezet op het trainingsveld. dat hoorde ik ook al.

        Trouwens ik ben nog opgegroeid met de man van 10 miljoen. Nou die was echt geweldig, vraag me af wat de man van 100 miljoen dan allemaal nog extra's in zijn mars heeft.
        Last edited by Ronson; 17 September 2013, 23:19.

        Comment

        • Ronson
          Ultra Grower
          MemberLucky Member
          • Jul 2013
          • 2379

          #154
          Re: JD's Voetbal Hoekje

          Nou hipp, roll, en iedereen prettige wedstrijd weer vanavond. Ik zeg 7-0 voor FC Messi...Let's play foothball

          Comment

          • RollUp
            Expert Grower
            MemberLucky Member
            • Jul 2011
            • 1445

            #155
            Re: JD's Voetbal Hoekje

            Ik hoop op een mooie wedstrijd met een doelpunt of 10...

            9-1 ofzo
            Topic: The MainLining Adventures II: Bloemschikken!

            Het is niet zo zeer de bestemming maar de reis die het zo verdomde leuk maakt!

            Comment

            • Ronson
              Ultra Grower
              MemberLucky Member
              • Jul 2013
              • 2379

              #156
              Re: JD's Voetbal Hoekje

              Hahaha 3 van Messi, 3 van Neymar en dan hier en daar een eigendoelpuntje een slippertje van Vermeer. Ben bang dat het een slachtpartij gaat worden, vooral gezien de laatste 2 wedstrijden van 020.

              Comment

              • de oerhippie
                Ultra Grower
                420 MemberMemberLucky Member
                • Aug 2011
                • 2132

                #157
                Re: JD's Voetbal Hoekje

                Hé Ronns, weet Ajax vanavond het doel te vinden of penalty mee, wil wel een beetje spanning zien
                Zal wel weer voorspellend worden, vandaar. We zien het over een uurtje
                The seeds of today are the flowers of tomorrow

                Comment

                • Ronson
                  Ultra Grower
                  MemberLucky Member
                  • Jul 2013
                  • 2379

                  #158
                  Re: JD's Voetbal Hoekje

                  Ik ben bang dat ze maar mondjes maat over hun eigen 16 meterlijn heen gaan komen. Ik denk niet dat het een eerlijke wedstrijd wordt. Tuurlijk laat barca, ajax(auw) de eerste 10 minuten het idee krijgen dat ze echt een kans maken. Doen ze altijd, lijk het net of 020(das beter) echt in de wedstrijd zit en dan ff een uitbraakje en hoppla 1-0. Denk meer dat het zo'n soort scenario gaat worden.

                  Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                  Nou het valt mij 100% mee eigenlijk tis rust en maar 1 - 0 achter is niet echt slecht. Goed, goed nog een helftje. Maar valt niet mee om als 010 er te zeggen dat die Amsterdamse boys het nog aardig weten uit te houden tegen Barca.

                  Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                  Tsjaa en toen kwam de 2e helft en was het ineens 4-0. Penalty missen, oh oh oh oh. En toch vond ik het eigenlijk nog helemaal niet zo slecht van A***, ze hebben hun best gedaan.

                  Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                  UEFA_Champions_League_logo_2_svg.jpgacmilaan.jpg 2 - 0 Celtic.jpgGroep H.

                  Comment

                  • Ronson
                    Ultra Grower
                    MemberLucky Member
                    • Jul 2013
                    • 2379

                    #159
                    Re: JD's Voetbal Hoekje

                    Nou hipp eens kijken wat je cluppie gaat doen vanavond. Ik zeg dat ze gaan winnen. Hoop dat AZ vanavond ook goede zaken gaat doen. Veel plezier weer allemaal.

                    Comment

                    • de oerhippie
                      Ultra Grower
                      420 MemberMemberLucky Member
                      • Aug 2011
                      • 2132

                      #160
                      Re: JD's Voetbal Hoekje

                      Zwaar kut Ronsie, ziekelijk amateurvoetbal, nog slechter als het niveau in de eredivise, wijnaldum niet, geen schaars. Wel kansjes maar geen doel
                      Schaars komt erin, zit hier te tikken terwijl me cuppie speelt.... tot zo
                      The seeds of today are the flowers of tomorrow

                      Comment

                      • Ronson
                        Ultra Grower
                        MemberLucky Member
                        • Jul 2013
                        • 2379

                        #161
                        Re: JD's Voetbal Hoekje

                        Ja zonde man, ik zie het ook hier. Dacht toch wel a de eerste helft dat ze zouden gaan winnen. Erg jammerlijk weer, maar er is nog niets verloren hipp. Gelukkig zitten we nu in de groepsfase.

                        Comment

                        • de oerhippie
                          Ultra Grower
                          420 MemberMemberLucky Member
                          • Aug 2011
                          • 2132

                          #162
                          Re: JD's Voetbal Hoekje

                          Sjongejongejonge....mn broek hangt op mn knieen en ga even een potje Schaam je in eigen stadion verdomme,
                          volgens mij waren er maar 12000 toeschouwers!? Zometeen maar AZ kijken Baal hier wel van f hell,
                          mooie 1e pot ammehoela.. voetbalhoekjegezellig Rons
                          The seeds of today are the flowers of tomorrow

                          Comment

                          • Ronson
                            Ultra Grower
                            MemberLucky Member
                            • Jul 2013
                            • 2379

                            #163
                            Re: JD's Voetbal Hoekje

                            Kijk anders ff naar die Deense schoonheid van je. Ik denk dat het gelijk weer een beetje beter met je zal gaan. Op naar AZ

                            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                            Nou AZ laat ons vanavond niet in de steek. Maar vond het een rommelige wedstrijd. Morgen weer gewoon de eredivisie. Wel lekker hoor al die potjes voetbal op de buis.

                            Comment

                            • Ronson
                              Ultra Grower
                              MemberLucky Member
                              • Jul 2013
                              • 2379

                              #164
                              Re: JD's Voetbal Hoekje

                              300px-Royal_Netherlands_Football_Association_Logo_svg.jpgLogo_Eredivisie1.jpg Speelronde 7
                              go ahead eagles.jpg 0 - 0 cambuur.jpg * herakles.jpg 0 - 3 twente.jpg
                              ado.jpg 1 - 1 nec.jpg * groningen.jpg 4 - 1 rkc.jpg
                              roda jc.jpg 3 - 3 heerenveen.jpg * vitesse.jpg 3 - 0 Pec zwolle.jpg
                              feyenoord.jpg 1 - 0 Utrecht.jpg * nac.jpg 3 - 0 Az.jpg
                              de kleuterklas.jpg 4 - 0 neuzen.jpg
                              Last edited by Ronson; 22 September 2013, 17:24.

                              Comment

                              • RollUp
                                Expert Grower
                                MemberLucky Member
                                • Jul 2011
                                • 1445

                                #165
                                Re: JD's Voetbal Hoekje

                                Eredivisie weekend!! Heb het gevoeld dat het al weer weken geleden is, tijd voor een leuke pot!

                                Gaan we toto voor de fun doen?
                                Topic: The MainLining Adventures II: Bloemschikken!

                                Het is niet zo zeer de bestemming maar de reis die het zo verdomde leuk maakt!

                                Comment

                                Bezig...