Wat is jouw maniertje om de plantjes af te leiden net voor het toppen?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • RollUp
    Expert Grower
    MemberLucky Member
    • Jul 2011
    • 1445

    #1

    Wat is jouw maniertje om de plantjes af te leiden net voor het toppen?

    Korting op 420shop
    We kennen het allemaal; we gaan toppen maar onze plantjes werken niet mee. Dus we verzinnen van alles om maar te zorgen dat ze het niet zien aankomen. Het is zo 'normaal' dat eigenlijk niemand het meer in zijn verslag opneemt. Tot Ronson hier ineens weer eens mee aan kwam zetten!


    Ronson leidt zijn plantjes af met de al oude truck: met snoepjes!

    DenSchimmige laat ze eerst in de lamp kijken. Zien ze zwarte vlekken van!

    Ik ben geneigd te schreeuwen: Kijk de zon! En dan ergens naar te wijzen...


    Wat is jouw manier eigenlijk?
    Topic: The MainLining Adventures II: Bloemschikken!

    Het is niet zo zeer de bestemming maar de reis die het zo verdomde leuk maakt!
  • Cookaap
    Elite Grower
    • Dec 2011
    • 2730

    #2
    Re: Wat is jouw maniertje om de plantjes af te leiden net voor het toppen?

    Haha ik dacht al, wat bedoelen jullie.

    Nee ik laat ze lekker huiveren naar de dag totdat ze getopt worden, en dan nog een keer, en dan nog een keer. Moehahaha

    Comment

    • Ganjax
      Guru of all Growers
      420 MemberMemberLucky Member
      • Apr 2009
      • 10443

      #3
      Re: Wat is jouw maniertje om de plantjes af te leiden net voor het toppen?

      'Wat is jouw maniertje om de plantjes af te leiden net voor het toppen?'

      Ik neem ze mee op city trip naar de zee, 's avonds een strandwandeling ermee en daarna een leuk restaurantje!
      ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

      Comment

      • RollUp
        Expert Grower
        MemberLucky Member
        • Jul 2011
        • 1445

        #4
        Re: Wat is jouw maniertje om de plantjes af te leiden net voor het toppen?

        Damn Ganjax! Jij hebt echt liefde voor je plantjes!


        Aappie is weer van de SM hoor...
        Topic: The MainLining Adventures II: Bloemschikken!

        Het is niet zo zeer de bestemming maar de reis die het zo verdomde leuk maakt!

        Comment

        • mafferd
          Super Grower
          420 MemberMemberLucky Member
          • Sep 2010
          • 1709

          #5
          Re: Wat is jouw maniertje om de plantjes af te leiden net voor het toppen?

          ik geef haar een nieuwe schoen, dan kijkt ze zo lief naar beneden helemaal blij met haar nieuwe schoen.. en dan sla ik toe snel der armpjes spreiden en chop het koppie eraf

          Comment

          • Escargot
            Amazing Grower
            MemberLucky Member
            • Jun 2013
            • 4984

            #6
            Re: Wat is jouw maniertje om de plantjes af te leiden net voor het toppen?

            Voor de Joodse landrassen heb ik een heel effectieve methode.

            Commercieel toppen.jpg
            Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
            Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

            Comment

            • Cookaap
              Elite Grower
              • Dec 2011
              • 2730

              #7
              Re: Wat is jouw maniertje om de plantjes af te leiden net voor het toppen?

              hehehe

              Comment

              • Ronson
                Ultra Grower
                MemberLucky Member
                • Jul 2013
                • 2379

                #8
                Re: Wat is jouw maniertje om de plantjes af te leiden net voor het toppen?

                Gewoon zo.

                DSC00713.jpg

                en dan chop chop!!!

                DSC00702.jpg

                Taaa Daaa.

                DSC00703.jpg

                Leuk topicje Rolly, kan niet wachten wat iedereen allemaal gaat verzinnen hier

                Comment

                • Escargot
                  Amazing Grower
                  MemberLucky Member
                  • Jun 2013
                  • 4984

                  #9
                  Re: Wat is jouw maniertje om de plantjes af te leiden net voor het toppen?

                  Kijk ik zou dit normaal in de Amsterdam Arena doen.

                  Alleen hebben ze dan toch steeds door dat het iets met een schaar te maken heeft.


                  Feynoord.jpg

                  Zal dat met de Bar Mitswa te maken hebben?

                  Ik heb het dus eigenlijk met Ronson op een akkoordje gegooid.

                  Niet verder vertellen AUB.
                  Last edited by Escargot; 30 October 2013, 19:29.
                  Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                  Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                  Comment

                  • Ronson
                    Ultra Grower
                    MemberLucky Member
                    • Jul 2013
                    • 2379

                    #10
                    Re: Wat is jouw maniertje om de plantjes af te leiden net voor het toppen?

                    hehehe. Ben jij toevallig ook in Den haag met een kweekje bezich geweest?. Heel dat veld was omgeploegd.

                    stay focussed.jpg
                    Last edited by Ronson; 30 October 2013, 20:19.

                    Comment

                    • Escargot
                      Amazing Grower
                      MemberLucky Member
                      • Jun 2013
                      • 4984

                      #11
                      Re: Wat is jouw maniertje om de plantjes af te leiden net voor het toppen?

                      Joh had je dat door dan?

                      We waren nieuwsgierig naar de toto op JD
                      We moesten gewoon wat voorkennis opdoen.

                      Dus maakte ik van de gelegenheid gebruik.
                      Last edited by Escargot; 31 October 2013, 12:13.
                      Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                      Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                      Comment

                      • budha54
                        Grower
                        MemberLucky Member
                        • Apr 2013
                        • 717

                        #12
                        Re: Wat is jouw maniertje om de plantjes af te leiden net voor het toppen?

                        Trek m'n witte jas aan , en geef een hals snede, koppi eraf !

                        Comment

                        • Escargot
                          Amazing Grower
                          MemberLucky Member
                          • Jun 2013
                          • 4984

                          #13
                          Re: Wat is jouw maniertje om de plantjes af te leiden net voor het toppen?

                          Wat saai

                          Zweep.jpg

                          al houd ik best van een rollen spel
                          doktertje vinden mijn planten een beetje ehhhh.... statisch
                          Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                          Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                          Comment

                          • LR2
                            Mother of all Growers
                            MemberLucky Member
                            • Nov 2011
                            • 8552

                            #14
                            Re: Wat is jouw maniertje om de plantjes af te leiden net voor het toppen?

                            Ik boezem ze angst in, vertel ze enge verhalen, bedreigingen met messen, en vervolgens wacht ik een weekje. Daarna, als ze slapen sla ik toe.
                            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                            Comment

                            • Hasharin
                              Grower
                              MemberLucky Member
                              • May 2010
                              • 694

                              #15
                              Re: Wat is jouw maniertje om de plantjes af te leiden net voor het toppen?

                              Kijk eens naar het vogeltje .... Tjakaaaaaaaa


                              Grtz Hash
                              Geniet nooit met mate !

                              Comment

                              Bezig...