Wedstrijd tegen wietforum

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • grinderke
    Senior Grower
    MemberLucky Member
    • Jul 2014
    • 974

    #1

    Wedstrijd tegen wietforum

    Korting op 420shop
    Ben ik de enige die er al eens aan dacht om een wedstrijdje te houden tegen ons verre neef forum
    Wietforum.nl
    Geen idee hoe en waarover maar het leek me best een goed idee
    Wat denken jullie ervan :beer:
  • belladonna
    Guru of all Growers
    Lucky Member
    • Aug 2008
    • 10674

    #2
    Re: Wedstrijd tegen wietforum

    En dan wie de beste BROOD kweker is of zo Grinder
    God was never on your side..

    Comment

    • Ganjax
      Guru of all Growers
      420 MemberMemberLucky Member
      • Apr 2009
      • 10443

      #3
      Re: Wedstrijd tegen wietforum

      Geen idee hoe en waarover maar het leek me best een goed idee
      Dat is toch geen idee, hoe kan het dan goed zijn?
      ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

      Comment

      • ceBep
        Retired
        • Jun 2009
        • 4745

        #4
        Re: Wedstrijd tegen wietforum

        Ja, misschien ben je enige...... ik pas!

        Comment

        • LR2
          Mother of all Growers
          MemberLucky Member
          • Nov 2011
          • 8552

          #5
          Re: Wedstrijd tegen wietforum

          Tsja, wietforum. Ik weet niet in welke zin ik tegen ze zou willen strijden. De groep users is daar groter, diverser en actiever (en 'over het algemeen' beter onderwezen) dan hier. Het is een verloren strijd.
          Daarnaast zit een deel van de leden hier, ook daar.
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment

          • LittleDwarf
            Super Grower
            420 MemberMemberLucky Member
            • Jul 2014
            • 1681

            #6
            Re: Wedstrijd tegen wietforum

            Grinderke zorg jij voor de prijs dan ofzo? :p wat had je zelf in gedachten dan van wedstrijd? Leg je voorstel wat meer uit.

            Verstuurd van mijn GT-B5510 met Tapatalk

            Comment

            • grinderke
              Senior Grower
              MemberLucky Member
              • Jul 2014
              • 974

              #7
              Re: Wedstrijd tegen wietforum

              Ok maar het moet niet bepaald rond opbrengst gaan hoor
              En dwarf stel jij jou ideen voor ik kwam al met het wedstrijd idee

              Comment

              • Kwasimodo
                Grower
                Nieuw Lid
                • Jul 2014
                • 688

                #8
                Re: Wedstrijd tegen wietforum

                Misschien een wedstrijd: wie kan van een cakeblik de beste reflector maken?

                Heb je wel enig idee met wat voor high-tech materiaal ze daar werken?
                Een Alpha Optics reflector met nanotubes kost € 165 en als je die optimaliseert, komen er twee Alpha Optics shortside reflectoren van € 25 en ook nog twee Alpha Optics longside reflectoren van € 25 bij.
                Daar wordt gewerkt met Dimlux nanotube lampensets van 1000 watt, die inclusief short- en longside reflectoren tot wel € 580 per stuk kosten.
                Als je voor twee van die lampen gaat, dan ben je inclusief randapparatuur, zoals een Dimlux maxicontroller, een bladtemperatuurcamera, een CO2 sensor, een CO2 generator en een Opticlimate meer dan € 5000 kwijt.
                Dat is honderd keer zoveel in vergelijking met iemand, die denkt voor € 50 klaar te zijn.

                En daar werken ze met opstellingen van 10 van die lampen.
                Last edited by Kwasimodo; 6 October 2014, 09:26.
                [COLOR=#000080][I]Wie ik ben, is mijn persoonlijkheid,
                mijn houding richting jou is afhankelijk van hoe jij bent.[/I][/COLOR]

                Comment

                • LittleDwarf
                  Super Grower
                  420 MemberMemberLucky Member
                  • Jul 2014
                  • 1681

                  #9
                  Re: Wedstrijd tegen wietforum

                  Steady shit en das voor eigen gebruik dan.. hehe :p

                  Verstuurd van mijn GT-B5510 met Tapatalk

                  Comment

                  • QnQ
                    Godlike Grower
                    Lucky Member
                    • Sep 2010
                    • 26093

                    #10
                    Re: Wedstrijd tegen wietforum

                    Modderworstelen tussen de vrouwelijke leden ?
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment

                    • Kwasimodo
                      Grower
                      Nieuw Lid
                      • Jul 2014
                      • 688

                      #11
                      Re: Wedstrijd tegen wietforum

                      Als je met twee van die lampen werkt, die overigens met 20 % geboost kunnen worden, dan zit je op 2400 watt.
                      Dat is te vergelijken met 4 lampen van 600 watt.
                      Als iemand een verslag maakt van een kweek onder vier lampen van 600 watt, wordt hij vermoedelijk gelijk geband.
                      Ze maken op het wietforum zelfs grafieken -aan de hand van dataloggers- die de het aantal -met kwantummeters- gemeten fotonen weergeven.


                      Oorspronkelijk geplaatst door QnQ
                      Modderworstelen tussen de vrouwelijke leden ?
                      Onaneer kampioenschappen voor vrijgezellen lijkt me ook wel wat.
                      Last edited by Kwasimodo; 6 October 2014, 11:53.
                      [COLOR=#000080][I]Wie ik ben, is mijn persoonlijkheid,
                      mijn houding richting jou is afhankelijk van hoe jij bent.[/I][/COLOR]

                      Comment

                      • LittleDwarf
                        Super Grower
                        420 MemberMemberLucky Member
                        • Jul 2014
                        • 1681

                        #12
                        Re: Wedstrijd tegen wietforum

                        Hahaha QnQ Im down fo that

                        Verstuurd van mijn GT-B5510 met Tapatalk

                        Comment

                        • SweetMango
                          Expert Grower
                          MemberLucky Member
                          • Jul 2013
                          • 1252

                          #13
                          Re: Wedstrijd tegen wietforum

                          Oorspronkelijk geplaatst door LR2
                          De groep users is daar groter, diverser en actiever
                          Mwah, valt wel mee vind ik. Was actiever ;p
                          sigpic

                          Comment

                          • LR2
                            Mother of all Growers
                            MemberLucky Member
                            • Nov 2011
                            • 8552

                            #14
                            Re: Wedstrijd tegen wietforum

                            Klopt smokindad, maar hier is het ook weer aan het inkakken. Ik zie op WF vooral veel oude rotten die weinig meer typen. De tijd van het jaar misschien
                            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                            Comment

                            • Wietefras
                              Amazing Grower
                              MemberLucky Member
                              • Mar 2013
                              • 4374

                              #15
                              Re: Wedstrijd tegen wietforum

                              @kwasimodo, Wat is er zo interessant aan een grafiek van een PAR meter dan?

                              Ik heb op WF wel grafieken geplaatst van mijn planttemperatuurmeter, maar die had ik hier ook gepost volgens mij. Die grafieken hadden zelfs de broodkwekers op WF niet

                              Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                              Comment

                              Bezig...