Wist je dat ...

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Urban
    Amazing Grower
    MemberLucky Member
    • Jan 2008
    • 4104

    #76
    Re: Wist je dat ...

    wist je dat
    overdaad schaadt?

    Comment

    • QnQ
      Godlike Grower
      Lucky Member
      • Sep 2010
      • 26093

      #77
      Re: Wist je dat ...

      Wist je dat ..
      We ook een chat hebben op JD ?
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment

      • grinderke
        Senior Grower
        MemberLucky Member
        • Jul 2014
        • 974

        #78
        Re: Wist je dat ...

        Wist je dat ik het jammer vind dat de chat via tapatalk niet werkt

        Comment

        • Stemma
          Exquisite Grower
          420 Member
          • Mar 2014
          • 7415

          #79
          Re: Wist je dat ...

          Dat dat de reden is dat ik niet met Tapatalk werk
          Stemma doet het forum, stout 2017

          Stemma doet stout (2016)
          Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

          Comment

          • QnQ
            Godlike Grower
            Lucky Member
            • Sep 2010
            • 26093

            #80
            Re: Wist je dat ...

            Wistjedat...

            ...de chat wel werkt op zo'n rekenmachine als je een browser gebruikt ?
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment

            • Urban
              Amazing Grower
              MemberLucky Member
              • Jan 2008
              • 4104

              #81
              Re: Wist je dat ...

              ...de meest gestelde vragen niet beantwoord worden omdat ze niet beantwoord kunnen worden of dat nu via een PM of via een topic gaat en ik daar niet zo goed tegen kan!

              Comment

              • grinderke
                Senior Grower
                MemberLucky Member
                • Jul 2014
                • 974

                #82
                Re: Wist je dat ...

                Wist je dat ik dit jaar een witte kerst verwachte, maar een hoop regen in de plaats kreeg :mad:

                Comment

                • vrankmeister
                  Ultra Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Jun 2012
                  • 114

                  #83
                  Re: Wist je dat ...

                  Wist je dat...

                  het 's avonds kouder is als buiten

                  en wist je dat:

                  Overdag nooit kans is op nachtvorst

                  Comment

                  • LR2
                    Mother of all Growers
                    MemberLucky Member
                    • Nov 2011
                    • 8552

                    #84
                    Re: Wist je dat ...

                    Ik er slecht tegen kan dat er tijdens de feestdagen 24 uur per dag mensen om me heen zijn, voor 2 dagen lang.
                    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                    Comment

                    • hasjboom
                      Chronic Stoner
                      MemberLucky Member
                      • Jul 2014
                      • 195

                      #85
                      Re: Wist je dat ...

                      wist je dat

                      een onderzoek heeft aangetoond dat de mensen die in staat zijn hun eigen elleboog te kunnen aanraken/likken met hun tong, van nature goede kwekers zijn?
                      Tegenslag is de beste gelegenheid om te tonen dan men karakter heeft...

                      Comment

                      • Urban
                        Amazing Grower
                        MemberLucky Member
                        • Jan 2008
                        • 4104

                        #86
                        Re: Wist je dat ...

                        ik dat al eerder had gehoord en het toch gewoon nog een keer heb geprobeerd

                        Comment

                        • hasjboom
                          Chronic Stoner
                          MemberLucky Member
                          • Jul 2014
                          • 195

                          #87
                          Re: Wist je dat ...

                          missie volbracht...
                          Tegenslag is de beste gelegenheid om te tonen dan men karakter heeft...

                          Comment

                          • fcdordt
                            Chronic Stoner
                            MemberLucky Member
                            • Sep 2014
                            • 188

                            #88
                            Re: Wist je dat ...

                            Wist je dat...
                            Dat de oprichter per ongeluk met 1 druk op de knop je kweekverslag van 16wk permanent kan verwijderen :eek:

                            Verstuurd van mijn GT-S5660 met Tapatalk

                            Comment

                            • Bubba J
                              Ultra Grower
                              MemberLucky Member
                              • Sep 2010
                              • 2376

                              #89
                              Re: Wist je dat ...

                              een tricolor kat , de lapjeskat, altijd vrouwelijk is....
                              sigpic

                              Comment

                              • belladonna
                                Guru of all Growers
                                Lucky Member
                                • Aug 2008
                                • 10674

                                #90
                                Re: Wist je dat ...

                                Wist je dat Tuinbroek weer een leuk huisje heeft en dat zijn vrouwtje weer een beetje kan lopen

                                Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                                Oorspronkelijk geplaatst door fcdordt
                                Wist je dat...
                                Dat de oprichter per ongeluk met 1 druk op de knop je kweekverslag van 16wk permanent kan verwijderen :eek:

                                Verstuurd van mijn GT-S5660 met Tapatalk
                                Ik heb per ongeluk een topic permanent verwijderd toen ik een bericht van odinxdaniel uit het topic ging verwijderen.
                                Het gaat om het topic: Fc Dordt en zijn eerste Microkweek.
                                Forum: Micro Kweekverslagen

                                Omdat ik slechts 1 bericht in het topic zag (het bovenste van een nieuwe pagina) maakte ik de fout om het topic te verwijderen i.p.v. het bericht.
                                Normaal gesproken kan je verwijderde topics herstellen, maar het stomme is dat ik deze permanent verwijderd heb .
                                Erg vervelend voor iedereen die het volgde maar voornamelijk voor fcdort. Bij deze nogmaals mijn excuses.

                                De Oprichter van dit Godelijke forum
                                Last edited by belladonna; 25 January 2015, 12:24.
                                God was never on your side..

                                Comment

                                Bezig...