Wist je dat ...

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • ceBep
    Retired
    • Jun 2009
    • 4745

    #31
    Re: Wist je dat ...

    Wist je dat arrogantie eerder de spiegel van onzekerheid is dan van een sterke innerlijke overtuiging......

    Comment

    • Urban
      Amazing Grower
      MemberLucky Member
      • Jan 2008
      • 4104

      #32
      Re: Wist je dat ...

      wist je dat ik dat nog niet wist


      (dankjewel hoor voor je wijsheden)

      Comment

      • soulrebel
        Super Grower
        MemberLucky Member
        • Jun 2014
        • 1606

        #33
        Re: Wist je dat ...

        Wist je dat je ni tegelijkertijd kan kakken en pissen

        Comment

        • Kwasimodo
          Grower
          Nieuw Lid
          • Jul 2014
          • 688

          #34
          Re: Wist je dat ...

          Oorspronkelijk geplaatst door Urban alien
          wist je dat je daar gezeik over kan krijgen
          wist je dat.......

          notoire zeikerds en lieden die zich, met een opgeblazen ego, willen profileren, zich het meest ergeren aan gerechtvaardigde arrogantie?

          en wist je dat....

          een adelaar zich niet stoort aan het gebalk van een ezel?
          Last edited by Kwasimodo; 7 November 2014, 08:06.
          [COLOR=#000080][I]Wie ik ben, is mijn persoonlijkheid,
          mijn houding richting jou is afhankelijk van hoe jij bent.[/I][/COLOR]

          Comment

          • QnQ
            Godlike Grower
            Lucky Member
            • Sep 2010
            • 26093

            #35
            Re: Wist je dat ...

            Wist je dat ..

            Batmeid noten kan lezen ? guitar-1258.gif
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment

            • Kwasimodo
              Grower
              Nieuw Lid
              • Jul 2014
              • 688

              #36
              Re: Wist je dat ...

              wist je dat...

              ik uitsluitend van bladmuziek op mijn blok- of dwarsfluit een melodie te voorschijn kan toveren?

              en wist je dat....

              ik door het verleggen van het zwaartepunt bij een 4/4 maat van tel één naar tel drie en kies voor tel twee naar tel vier en daarmee mensen irriteer?

              Niet een ieder houdt van syncopische muziek.
              Last edited by Kwasimodo; 7 November 2014, 12:26.
              [COLOR=#000080][I]Wie ik ben, is mijn persoonlijkheid,
              mijn houding richting jou is afhankelijk van hoe jij bent.[/I][/COLOR]

              Comment

              • belladonna
                Guru of all Growers
                Lucky Member
                • Aug 2008
                • 10674

                #37
                Re: Wist je dat ...

                Wist je dat : Kwasinogwattes soms best wel Irritant kan zijn......
                God was never on your side..

                Comment

                • ceBep
                  Retired
                  • Jun 2009
                  • 4745

                  #38
                  Re: Wist je dat ...

                  Wist je dat...

                  Hoe sterker het ego in jezelf is,
                  hoe waarschijnlijker het is dat andere mensen volgens jou de belangrijkste bron van problemen in je leven zijn.

                  Wist je dat...
                  Als je wilt vliegen als een adelaar, je niet bij de kippen moet eten.

                  Comment

                  • belladonna
                    Guru of all Growers
                    Lucky Member
                    • Aug 2008
                    • 10674

                    #39
                    Re: Wist je dat ...

                    Wist je dat : Vale VEEL met arrogantie en ego bezig is .....en eigenlijk een kip is die heel graag een adelaar wil zijn.
                    God was never on your side..

                    Comment

                    • ceBep
                      Retired
                      • Jun 2009
                      • 4745

                      #40
                      Re: Wist je dat ...

                      Wist je dat jij de kudde volgt en in de stront loopt, bella......

                      Comment

                      • soulrebel
                        Super Grower
                        MemberLucky Member
                        • Jun 2014
                        • 1606

                        #41
                        Re: Wist je dat ...

                        wist je dat je autoflowers kan opkweken enkel in zaai en stekgrond

                        Comment

                        • QnQ
                          Godlike Grower
                          Lucky Member
                          • Sep 2010
                          • 26093

                          #42
                          Re: Wist je dat ...

                          Wist je dat ..

                          Ik dit topic niet gestart ben om stiekem steken onder water naar elkaar te geven ?

                          Ik een hekel heb aan kinderachtig gedoe ?
                          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                          Comment

                          • ceBep
                            Retired
                            • Jun 2009
                            • 4745

                            #43
                            Re: Wist je dat ...

                            Wist je dat dit aan de orde van de dag was Q?

                            Comment

                            • soulrebel
                              Super Grower
                              MemberLucky Member
                              • Jun 2014
                              • 1606

                              #44
                              Re: Wist je dat ...

                              tis erg QNQ en blijkbaar altijd dezelfden die rel schoppen op een 'cannabisforum'

                              Comment

                              • ceBep
                                Retired
                                • Jun 2009
                                • 4745

                                #45
                                Re: Wist je dat ...

                                Wist je dat ik al sinds jaar en dag bezig ben om diezelfden er al jaren van probeer te weerhouden dit te doen?
                                Zogenaamde volwassenen boven de 40 die na verwijdering van het forum steeds terugkeren als een kwaadaardig gezwel en weer opnieuw beginnen waar ze gestopt waren?

                                Comment

                                Bezig...