Clipjes over vluchtelingen etc.

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Urban
    Amazing Grower
    MemberLucky Member
    • Jan 2008
    • 4104

    #406
    Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

    Dus de antwoorden op de vragen
    1 Hoe voelt dat nu een geloof en zijn volgelingen haten?
    en
    2 Is een ander voor andermans daden veroordelen nu iets democratisch of meer iets fascistisch?
    zijn
    1 Ik keur niets goed.
    en
    2 Moet je eens ophouden mijn in die hoek te drukken.

    Ik zie een duidelijk slachtoffer probleem, het ligt niet aan jou maar aan de rest, het zit in het bloed en die zogenaamde hoek zoek je zelf op.

    Comment

    • Stemma
      Exquisite Grower
      420 Member
      • Mar 2014
      • 7415

      #407
      Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

      Iemands afkomst veroordelen is een minne daad, dan ben je geen haar beter als die heilige boontjes die jou met de nek aankijken omdat je in de urban garden shop werkt.
      Last edited by Stemma; 21 November 2015, 22:51. Reden: Correctie shop naam
      Stemma doet het forum, stout 2017

      Stemma doet stout (2016)
      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

      Comment

      • Ganjax
        Guru of all Growers
        420 MemberMemberLucky Member
        • Apr 2009
        • 10443

        #408
        Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

        Hij werkt niet in een growshop, hij werkt in een garden center.
        ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

        Comment

        • Stemma
          Exquisite Grower
          420 Member
          • Mar 2014
          • 7415

          #409
          Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

          Je hebt gelijk Djax, ik zal het aanpassen.
          Stemma doet het forum, stout 2017

          Stemma doet stout (2016)
          Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

          Comment

          • Urban
            Amazing Grower
            MemberLucky Member
            • Jan 2008
            • 4104

            #410
            Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

            Vanwaar iedere keer dat growshop gebeuren richting mij? kom je er anders niet uit of is het meer om mij te bedreigen en waar jij de heilige boontjes die mij met de nek aankijken vandaan haalt is me ook een grote vraag want ik kan ze niet zo voor de geest halen.
            Verder veroordeel ik niemands afkomst enkel het gedrag wat vaak door de afkomst getekend word.
            In je verleden blijven hangen schiet ook niet op.

            Comment

            • Stemma
              Exquisite Grower
              420 Member
              • Mar 2014
              • 7415

              #411
              Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

              Als ik je bedreigen wil doe ik dat rechtstreeks Urban

              Zo gek is het toch niet dat ik dat denk dat je een groeiwinkel hebt als justitie in het kader van de groeiwinkel wet langs is geweest? Vergissen is menselijk nietwaar ?
              En dan pas ik het netjes aan, dan begin je er zelf weer over.....

              Over het met de nek aankijken heb je wel eens iets geroepen op de chat, de tyfus ermee!
              Stemma doet het forum, stout 2017

              Stemma doet stout (2016)
              Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

              Comment

              • Urban
                Amazing Grower
                MemberLucky Member
                • Jan 2008
                • 4104

                #412
                Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

                ik vind het best wel gek dat ik aangesproken word op mijn beroep in dit topic omdat dat er niks toe doet, jij doet dat door me growshop te noemen en mway doet dat door me oppermongoolshophouder te noemen en in je topic haatzaaien en beledigen sprak mway me daar ook al op aan, niet dat dat een probleem is maar ik stelde mezelf gewoon de vraag waarom moet iemands beroep of werk daarbij betrokken moet worden? als ik mezelf moet afvragen wat ik allemaal op de chat heb gezegd de afgelopen 7 jaar en daar dan ook nog eens op afgerekend moet worden moet ik mezelf bezig houden met dingen die er niet toe doen en die ook totaal niet relevant zijn in dit geheel.

                btw je hebt je opmerking aangepast nadat ik mijn antwoord daar over heb geplaatst, wat daar tussen in zat heb ik niks mee van doen, je weet inmiddels dat je beter eerst nadenkt en dan pas doet.

                Comment

                • Eerstekamerlid
                  Exquisite Grower
                  MemberLucky Member
                  • Jan 2013
                  • 5066

                  #413
                  Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

                  Het is natuurlijk ook wel vrij kwetsend dat jij je eigen broek ophoud dmv eigen toko.
                  Als ik aan t infuus zou liggen zou ik de afgunst ook niet trekken denk ik..
                  Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
                  Het systeem betreurt dit ten zeerste.

                  Comment

                  • Stemma
                    Exquisite Grower
                    420 Member
                    • Mar 2014
                    • 7415

                    #414
                    Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

                    Maar goed dat mijn beroep niet bekend is of beter gezegd goed dat mijn opdrachtgevers niet weten wie Stemma is

                    Ik vraag mij wel altijd af, op karwei, wie er nog meer onze hobby deelt
                    Stemma doet het forum, stout 2017

                    Stemma doet stout (2016)
                    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                    Comment

                    • Urban
                      Amazing Grower
                      MemberLucky Member
                      • Jan 2008
                      • 4104

                      #415
                      Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

                      Je weet zeker dat je met dit antwoord in het juiste topic zit?

                      Comment

                      • Stemma
                        Exquisite Grower
                        420 Member
                        • Mar 2014
                        • 7415

                        #416
                        Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

                        Nee, eigenlijk niet
                        Stemma doet het forum, stout 2017

                        Stemma doet stout (2016)
                        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                        Comment

                        • MWay
                          Amazing Grower
                          MemberLucky Member
                          • Sep 2012
                          • 4999

                          #417
                          Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

                          Oorspronkelijk geplaatst door joremkrank
                          " what you seek is seeking you"
                          Jij dompvv?

                          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                          Oorspronkelijk geplaatst door Urban
                          Dus de antwoorden op de vragen
                          1 Hoe voelt dat nu een geloof en zijn volgelingen haten?
                          en
                          2 Is een ander voor andermans daden veroordelen nu iets democratisch of meer iets fascistisch?
                          zijn
                          1 Ik keur niets goed.
                          en
                          2 Moet je eens ophouden mijn in die hoek te drukken.

                          Ik zie een duidelijk slachtoffer probleem, het ligt niet aan jou maar aan de rest, het zit in het bloed en die zogenaamde hoek zoek je zelf op.
                          Ik zie jou toch anders doen als je hier boven zegt, leugenaar

                          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                          Oorspronkelijk geplaatst door Urban
                          ik vind het best wel gek dat ik aangesproken word op mijn beroep in dit topic omdat dat er niks toe doet, jij doet dat door me growshop te noemen en mway doet dat door me oppermongoolshophouder te noemen en in je topic haatzaaien en beledigen sprak mway me daar ook al op aan, niet dat dat een probleem is maar ik stelde mezelf gewoon de vraag waarom moet iemands beroep of werk daarbij betrokken moet worden? als ik mezelf moet afvragen wat ik allemaal op de chat heb gezegd de afgelopen 7 jaar en daar dan ook nog eens op afgerekend moet worden moet ik mezelf bezig houden met dingen die er niet toe doen en die ook totaal niet relevant zijn in dit geheel.

                          btw je hebt je opmerking aangepast nadat ik mijn antwoord daar over heb geplaatst, wat daar tussen in zat heb ik niks mee van doen, je weet inmiddels dat je beter eerst nadenkt en dan pas doet.
                          Zo heb je de tissue vol zitten.
                          Je bent net een kater die op zijn ballen is getrapt zo jank je nu hahahaha kind.
                          Ivm je winkel dat maakt je hier toch zelf kenbaar zelfs met youtube filmpjes?
                          KUSJE EROP!
                          Last edited by MWay; 22 November 2015, 07:55.

                          Comment

                          • batmeid
                            Expert Grower
                            MemberLucky Member
                            • Oct 2012
                            • 1317

                            #418
                            Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

                            Is de lijst met gasten voor de kerstbbq al geregeld??
                            sigpic it is just a flower

                            Comment

                            • Jointjedraaien
                              Admin
                              Admin
                              • Oct 2007
                              • 4362

                              #419
                              Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

                              Als er alleen op de persoon gereageerd wordt en niet op de inhoud sluit ik dit topic liever.
                              Veel gestelde vragen over het forum

                              JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                              420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                              Comment

                              • Michevan
                                Expert Grower
                                420 MemberMemberLucky Member
                                • May 2014
                                • 1417

                                #420
                                Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

                                Wat mij betreft alvast bedankt JD!

                                Oorspronkelijk geplaatst door Jointjedraaien
                                Als er alleen op de persoon gereageerd wordt en niet op de inhoud sluit ik dit topic liever.
                                Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


                                Comment

                                Bezig...