Wat is jouw dreamcar ?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • bubblegummer
    Retired
    • May 2010
    • 13

    #61
    Re: Wat is jouw dreamcar ?

    Mijn dreamcar is nen toyota supra (zie foto),
    ziet er op eerste zicht onschuldig uit maar ook een beetje getuned en zie wat hij met deze lambo doet .



    En dit vanuit een andere hoek bekeken



    En uiteindelijk op testbank 'let op het einde'



    Dat is mijn dreamcar

    Comment

    • JamesBonte
      Wicked Stoner
      MemberLucky Member
      • Aug 2008
      • 264

      #62
      Re: Wat is jouw dreamcar ?

      Comment

      • smokeybandit
        Advanced Stoner
        Member
        • Jan 2010
        • 64

        #63
        Re: Wat is jouw dreamcar ?

        the dream.jpg
        dit is toch wel mijn dreamcar!
        '82 er alfa romeo alfetta gtv6 2.5i

        toenderttijd een technies hoogstandje met transaxle en dubbeleplaat koppeling !
        8,2 sec van 0t/m100 , top 220

        een echte classieke dame waarin het rijden een must is !
        dit is een rijders auto puur sang .
        als alfist in hart en nieren moet ik zeggen .........

        DE LIEFDE VAN MN LEVEN , en ik ben er een aan het opknappen.

        verdere echt fijne rijders auto's waarin ik heb gereden : citroen bx gti mk1 , alfa 164 3.0v6 12v qv ,citroen cx gti turbo 2, alfa 75 2.0 ts , alfa 164 3.0v6 24v qv.
        whats the differance between BMW and ALFA ROMEO ....... ALFA ROMEO is for nice people ....... ( clarckson/topgear)


        grtz
        Last edited by smokeybandit; 27 August 2010, 08:32. Reden: foto bijplaatsen

        Comment

        • markster
          Ultra Grower
          MemberLucky Member
          • Jul 2008
          • 2151

          #64
          Re: Wat is jouw dreamcar ?

          wow ,iemand met smaak voor auto,s !
          prachtig man,ben zelf ook n fervent liefhebber,en heb er ook n paar en gehad!
          enige andere merk ooit gereden is fiat.
          grtz

          Comment

          • samhowdee
            Advanced Stoner
            • Jun 2010
            • 70

            #65
            Re: Wat is jouw dreamcar ?

            Dafodil

            Comment

            • stafford
              Ultra Grower
              MemberLucky Member
              • Sep 2009
              • 2382

              #66
              Re: Wat is jouw dreamcar ?

              ben een echte jappen fan ik zelf. een jap is gewoonweg betrouwbaar een super betrouwbare auto, en in deze tijd mogen jappen denk ik zelfs zich uit roepen als een van de beste auto makelaareis tegenwoordig.

              ben zelf een bezitter van Honda, heb nog nooit in me leven een andere cross/enduro motor of auto gehad als het merk honda.

              wat mijn droomauto echter uitgaat. is de TOYOTA SUPRA 3.0L V6 TWIN TURBO van Bj 1993 /1994.
              ooit zal ik zoon juweel in me garage hebben en ook dit helemaal gaan opknappen.

              wat ik nu bezit is een honda del sol VTI-E van 93. oftewel civic crx del sol in volledige naam(laatste gemaakte versie)

              1.6 l 4cyl V-TEC,,, 160pk (standaard)

              Comment

              Bezig...