De moppentapper!

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Freebird
    Wicked Stoner
    MemberLucky Member
    • Jan 2008
    • 282

    #241
    Re: De moppentapper!

    Twee zestigers praten met elkaar over ouder worden. Zegt Jan :
    "Het probleem bij vrouwen is dat ze weigeren te aanvaarden dat ze ouder worden Ze gebruiken allerlei trucjes om het te verbergen."
    "Je hebt het bij het rechte eind," zegt Piet.
    "Ik ken een middel om hen te ontmaskeren. Als je wilt weten of je vrouw hardhorig wordt, ga dan op tien meter van haar vandaan zitten en stel een vraag. Als ze niet antwoordt ga je op vijf meter afstand zitten en stel de vraag opnieuw, dan op twee meter en tenslotte op één meter."
    Jan vindt het een schitterend idee en thuis gekomen neemt hij meteen de proef op de som. Terwijl vrouwlief in de tuin de was ophangt, gaat hij op een tiental meter van haar vandaan zitten en vraagt:
    "Schat , wat eten we deze middag?"
    Er komt geen antwoord. Hij verkleint de afstand met ongeveer de helft en stelt de vraag opnieuw:
    "Schat , wat eten we deze middag?"
    Er komt geen antwoord. Hij komt nog dichterbij zitten en vraagt:
    "Schat, wat eten we deze middag?"
    Opnieuw geen antwoord. Hij begrijpt er helemaal niets van, gaat naast haar staan en vraagt luid en klaar:
    " Schat, wat eten we deze middag?"
    De vrouw draait zich om, kijkt hem geërgerd aan en antwoordt:
    "Voor de vierde keer, kip met friet!"
    «belladonna» konijn met aansteker vraag wil je vuurtje en ik maar denken ben stoned
    She gives me the Blues ...

    Comment

    • ceBep
      Retired
      • Jun 2009
      • 4745

      #242
      Re: De moppentapper!

      Eindelijk de snelwegschutter opgepakt!!!

      Comment

      • ceBep
        Retired
        • Jun 2009
        • 4745

        #243
        Re: De moppentapper!


        Elke dag


        is er wel iets


        om dankbaar voor te zijn!







        Vandaag zijn we dankbaar voor het feit...dat de fotograaf niet aan de andere kant stond!

        Comment

        • ceBep
          Retired
          • Jun 2009
          • 4745

          #244
          Re: De moppentapper!

          Bernhard had ook nog een (geheime) zoon ?

          Comment

          • monty
            Banned
            • May 2009
            • 11215

            #245
            Re: De moppentapper!

            ghehehe en de phandaHBEAHR EN DE OHLIFHAND

            en berhhnard zelf natuurlijk ook ne bedriegde diersoort. of zijn die al op¿

            ---------- Post added at 07:25 ---------- Previous post was at 07:19 ----------

            ghehehe en de phandaHBEAHR EN DE OHLIFHAND

            Comment

            • ceBep
              Retired
              • Jun 2009
              • 4745

              #246
              Re: De moppentapper!

              Hvad vil du sige til at tage kæresten under armen i biografen, men finder ud af, at du skal sidde indeklemt mellem 148 bøller

              Je neemt je liefje mee naar de bios en je komt in een zaal vol rockers: 148 stuks met blote, dikke bovenarmen, kale schedels, lange haren, tattoo's etc, etc.....
              Wat doe je dan?????
              CHECK-IT-OUT




              Comment

              • ceBep
                Retired
                • Jun 2009
                • 4745

                #247
                Re: De moppentapper!


                Er is hoop!!!





                Wie dacht dat ze ooit aan de bomen gingen groeien ???




                Maranhao, Brazil


                Comment

                • HJM
                  Wicked Grower
                  MemberLucky Member
                  • Mar 2010
                  • 3714

                  #248
                  Re: De moppentapper!

                  zie dit.
                  Attached Files
                  http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                  Comment

                  • ceBep
                    Retired
                    • Jun 2009
                    • 4745

                    #249
                    Re: De moppentapper!

                    Nice one, HJM

                    Net nieuw...

                    Comment

                    • ceBep
                      Retired
                      • Jun 2009
                      • 4745

                      #250
                      Re: De moppentapper!

                      Ik zou het gezicht van de pastoor eens willen zien


                      Comment

                      • monty
                        Banned
                        • May 2009
                        • 11215

                        #251
                        Re: De moppentapper!

                        ghehehehe Idd die trouwvideo zou de eerste zijn die ik met plezier keek.

                        Comment

                        • ceBep
                          Retired
                          • Jun 2009
                          • 4745

                          #252
                          Re: De moppentapper!

                          Ze bestaan echt, kijk maar....

                          timon en pumba.jpg

                          Comment

                          • monty
                            Banned
                            • May 2009
                            • 11215

                            #253
                            Re: De moppentapper!

                            Ghihihihihi, lol mooi gespot van de fotograaf.

                            Comment

                            • ceBep
                              Retired
                              • Jun 2009
                              • 4745

                              #254
                              Re: De moppentapper!

                              The economic crisis has gotten so bad, that even Lady Liberty has been forced to take on a second job.

                              liblady.jpg

                              Comment

                              • ceBep
                                Retired
                                • Jun 2009
                                • 4745

                                #255
                                Re: De moppentapper!

                                Nu met die lange winteravonden

                                Ben ik begonnen met een klein cursuske breien !

                                Nu de vriezeman voor de deur staat

                                Kun je je maar best warm aankleden . . .



                                WANT een borstvalling heb je zo vast ! ! !



                                Zie het resultaat van enkele dagen breien . . .

                                Volgende week begin ik aan eierdopjes voor de venten ! ! !

                                Bestellen kan, maar dan moet ik eerst de maat komen nemen!

                                Comment

                                Bezig...