De moppentapper!

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • monty
    Banned
    • May 2009
    • 11215

    #256
    Re: De moppentapper!

    hahahahahahahahahahahhahahahahahahaha, ohw ghahahahahahahahahahahhahahahahahaha

    Comment

    • ceBep
      Retired
      • Jun 2009
      • 4745

      #257
      Re: De moppentapper!

      Net uitgelekt.... de nieuwe Griekse euro!!!

      Comment

      • monty
        Banned
        • May 2009
        • 11215

        #258
        Re: De moppentapper!

        ghehehehe.

        Comment

        • Xtreme
          Banned
          • Jul 2009
          • 4271

          #259
          Re: De moppentapper!

          0-Euro of de Zeuro? Of zullen onderling een nieuw monetair stelsel invoeren? Bijvoorbeeld de "Wiedo" of de "Cannabo"?

          Comment

          • ceBep
            Retired
            • Jun 2009
            • 4745

            #260
            Re: De moppentapper!

            Ik werd vanochtend bij Utrecht door een Volvo van de KLPD aan de kant gezet, wegens overtreding van de maximum snelheid (ik reed 160 km/u!).
            Zo loste ik dat op:
            De agent: "Meneer, ik hou u aan wegens te hard rijden. Mag ik uw rijbewijs zien?"
            Ik: "Ik heb geen rijbewijs agent."
            De agent: "Geen rijbewijs? Heeft u dan wel papieren van deze auto?"
            Ik: "Nee, die heb ik niet want deze auto is niet van mij. Ik heb hem gestolen, maar ik geloof dat ik wel wat zag toen ik mijn pistool in het handschoenenkastje legde."
            De agent, verbijsterd: "U bent bewapend met een pistool in een gestolen auto?"
            Ik: "Ja, die had ik nodig om die vrouw dood te schieten van wie ik deze auto heb gestolen. Haar lichaam ligt in de kofferbak. Ik doe wel vaker van die rare dingen als ik dronken ben."
            Het werd de agent nu te veel en hij riep assistentie op. Binnen de kortste keren werd ik omsingeld door een horde gewapende agenten en de hoofdagent liep naar me toe.
            De hoofdagent: "Uw rijbewijs graag."
            Ik (terwijl ik mijn rijbewijs overhandig): "Alstublieft agent."
            De hoofdagent: "Uw papieren."
            Ik (terwijl ik mijn papieren overhandig): "Alstublieft agent."
            Vervolgens vroeg de hoofdagent of hij in het handschoenenkastje mocht kijken. Ik stemde daar in toe en uiteraard was er nergens een pistool te bekennen. Tenslotte vroeg hij of hij in de kofferbak mocht kijken en vond daar alleen een laptop en een gevarendriehoek.
            De hoofdagent: "Ik heb van deze agent gehoord dat u gewapend met een pistool, zonder rijbewijs, met een lijk in de kofferbak, dronken in een gestolen auto reed. Hoe kan dit?"
            Ik: "Ja, dat weet ik niet. Ik durf te wedden dat die fantast u ook nog vertelde dat ik te hard reed."

            Comment

            • Ganjax
              Guru of all Growers
              420 MemberMemberLucky Member
              • Apr 2009
              • 10443

              #261
              Re: De moppentapper!

              Hehehehehe lol
              ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

              Comment

              • ceBep
                Retired
                • Jun 2009
                • 4745

                #262
                Re: De moppentapper!

                Comment

                • monty
                  Banned
                  • May 2009
                  • 11215

                  #263
                  Re: De moppentapper!

                  hihihihihihi,

                  Comment

                  • ceBep
                    Retired
                    • Jun 2009
                    • 4745

                    #264
                    Re: De moppentapper!

                    Nu heb ik jullie advies even nodig.

                    Deze mevrouw zag ik daarnet fietsen en ik vroeg me af,

                    de
                    kinderbescherming bellen of niet?






                    Last edited by ceBep; 17 November 2011, 10:47.

                    Comment

                    • monty
                      Banned
                      • May 2009
                      • 11215

                      #265
                      Re: De moppentapper!

                      euhm welke mevrouw¿ die int helemaal wit daar in de sneeuw¿

                      Comment

                      • moreweed
                        Exquisite Grower
                        MemberLucky Member
                        • Dec 2009
                        • 5939

                        #266
                        Re: De moppentapper!

                        nee die andere monty, die daar in dat leuke bruidsjurkje een beetje bleek staat te smoelen achter die zilverberk whoehahahaha
                        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                        Comment

                        • HJM
                          Wicked Grower
                          MemberLucky Member
                          • Mar 2010
                          • 3714

                          #267
                          Re: De moppentapper!

                          Zielig hé?
                          Attached Files
                          http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                          Comment

                          • ceBep
                            Retired
                            • Jun 2009
                            • 4745

                            #268
                            Re: De moppentapper!

                            In the USA:


                            In Greece:



                            In Italy:
                            Last edited by ceBep; 16 November 2011, 21:55. Reden: foto's

                            Comment

                            • moreweed
                              Exquisite Grower
                              MemberLucky Member
                              • Dec 2009
                              • 5939

                              #269
                              Re: De moppentapper!

                              eum ... ? heb je nou echt van die alien-camospray gekocht ofzo Vale ? of vergeten iets in te sluiten ?
                              Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                              Comment

                              • QnQ
                                Godlike Grower
                                Lucky Member
                                • Sep 2010
                                • 26093

                                #270
                                Dacht dat het weer aan mij lag dat ik nix zag

                                Sent from my GT-I9100
                                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                                Comment

                                Bezig...