De moppentapper!

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • ikke84
    Elite Stoner
    MemberLucky Member
    • Nov 2012
    • 143

    #376
    Re: De moppentapper!

    erover man niet grappig

    Comment

    • Cookaap
      Elite Grower
      • Dec 2011
      • 2730

      #377
      Re: De moppentapper!

      Dan doen we even eentje in het thema: Wat is er erger dan wintertenen??

      Sneeuwballen!

      Comment

      • pastinaakpeter
        Wicked Stoner
        MemberLucky Member
        • Nov 2012
        • 255

        #378
        Re: De moppentapper!

        2 vrouwen wandelen langs de vismijn. Zegt de ene:' Amai de mijn stinkt!' Waarop de andere antwoordt: 'De mijn ook."
        http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...week-150-W-HPS

        Comment

        • Urban
          Amazing Grower
          MemberLucky Member
          • Jan 2008
          • 4104

          #379
          Re: De moppentapper!

          Een olifant ging met een man in de sauna. Plots vraagt de olifant: moet U dáár mee eten?

          Comment

          • ikke84
            Elite Stoner
            MemberLucky Member
            • Nov 2012
            • 143

            #380
            Re: De moppentapper!

            tis geel en kunt het niet zien?






            een banaan om de hoek
            Last edited by ikke84; 23 January 2013, 20:11.

            Comment

            • Urban
              Amazing Grower
              MemberLucky Member
              • Jan 2008
              • 4104

              #381
              Re: De moppentapper!

              een camouflagebanaan?

              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

              ah
              om de hoek eh

              Comment

              • ikke84
                Elite Stoner
                MemberLucky Member
                • Nov 2012
                • 143

                #382
                Re: De moppentapper!

                olifant en muis samen op moto!

                muis begint te lachen hihihih

                olifant stopt en vraagt; wat scheelt er?
                niets niets antwoord de muis

                olifant rijd door......
                achter 5 min muis lacht weer hihihihihi
                olifant stopt boos en zegt als jij nu nie zegt wat er scheelt gooi ik je eraf e

                wel antwoord de muis heb al twee keer met mij vingers in u kont gezeten en je hebt het nog niet gevoeld

                Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                sorry smoren en tokkelen op de knoppen ga niet samen

                Comment

                • ikke84
                  Elite Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Nov 2012
                  • 143

                  #383
                  Re: De moppentapper!

                  wat is da hier met dien topic weg;terug, berichten die verdwijnen pffff
                  of ligt het aan mij dak te vele paffen?

                  Comment

                  • Sole mio
                    Senior Grower
                    MemberLucky Member
                    • Oct 2012
                    • 808

                    #384
                    Re: De moppentapper!

                    Is dat alweer drie dagen geleden?

                    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                    Wat zijn schoonmoeders rond een ronde tafel?
                    Een cirkelzaag.
                    Je vraagt iemand in je omgeving of bananen nu aan bomen of aan struiken groeien.
                    Jij zegt dan (om het even wat ze antwoorden) 'k wist dat ik het aan een aap moest vragen.
                    Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

                    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

                    Comment

                    • ceBep
                      Retired
                      • Jun 2009
                      • 4745

                      #385
                      Re: De moppentapper!

                      Een man is net overleden en komt aan de hemelpoort.

                      Sint-Pieter bladert in zijn grote boek om te zien of de man mag worden binnengelaten in de hemel.
                      Hij bladert en bladert, maar fronst zijn wenkbrauwen, en zegt: "Weet je, ik kan niet slechts over je vinden, maar ik zie ook niet dat je iets goeds hebt gedaan in je leven. Als je mij kunt vertellen dat je een goede daad hebt verricht in je leven, al is het maar 1, dan mag je onmiddellijk binnen."

                      De man denkt even na, en zegt:
                      "Ja, er was die ene keer dat ik langs de weg reed en een motorbende zag die een jong meisje aan het lastigvallen was.
                      Ik vertraagde om beter te zien wat er gaande was, en inderdaad, daar waren ze, wel 20 man, en ze scheurden het meisje de kleren van het lijf.

                      Woedend ben ik uitgestapt, nam een wielsleutel uit de koffer en ging naar de leider van de bende, een reus van een vent met lederen jack en een ketting van zijn neus naar zijn oor.

                      Op het moment dat ik op de leider afstapte, vormden de andere bendeleden een cirkel rondom mij.
                      Ik trok de ketting van zijn gezicht en sloeg hem op het hoofd met mijn wielsleutel.
                      Hij ging keihard neer.

                      Toen draaide ik me om naar de rest en riep: Laat dit onschuldige meisje met rust of ik leer jullie allemaal een lesje!

                      Sint-Pieter, totaal onder de indruk vraagt:" Echt? Jij? En wanneer was dat dan wel?"

                      "Ooh," zegt de man, "zo'n twee minuten geleden."


                      Comment

                      • Cannahopper
                        Senior Stoner
                        Member
                        • Nov 2012
                        • 32

                        #386
                        Re: De moppentapper!

                        Comment

                        • mrbullet
                          Wicked Stoner
                          MemberLucky Member
                          • Nov 2012
                          • 233

                          #387
                          Re: De moppentapper!

                          geef eens een voorbeeld van een dillema :

                          je ligt in een bed links van je een mooie vrouw rechts van je een homo naar wie draai je , je rug om te slapen ?

                          Comment

                          • Cookaap
                            Elite Grower
                            • Dec 2011
                            • 2730

                            #388
                            Re: De moppentapper!

                            Mijn vriendin en ik zijn alweer 5 jaar samen en ik moest dus een cadeautje kopen voor haar. Na een dagje in de stad rondgezocht te hebben had ik uiteindelijk een klein vibrerend eitje gekocht. Je kon hem ook harder en zachter laten vibreren. Je weet waar die in moet dus we deden het eitje bij haar in en we gingen naar een feestje. Het was eigenlijk meer een verjaardagsbezoekje want we zaten in een kringetje wat te praten, ik zet dat eitje lekker hard aan en ik kan me lach nog inhouden. Op dat moment valt het stil en iedereen hoorde het eitje trillen. Het was nogal genant.

                            Maar dat was nog niet het genantste,: volgende keer koop ik de draadloze uitvoering!

                            Comment

                            • ikke84
                              Elite Stoner
                              MemberLucky Member
                              • Nov 2012
                              • 143

                              #389
                              Re: De moppentapper!

                              wat is het verschil tussen een gay en een parkiet?




                              niets ze schijten alletwee op je stokje

                              Comment

                              • somango
                                Banned
                                • Jul 2012
                                • 17

                                #390
                                Re: De moppentapper!

                                verschil weet ik niet, de gelijkenis wel. ze hebben namelijk allebei stront aan hun stok en zaad in hun bek.

                                Comment

                                Bezig...