Een vrouw die kweekt vind ik :

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • vttje
    Retired
    • Dec 2009
    • 13

    #16
    Re: Een vrouw die kweekt vind ik :

    Yes! De meeste mannen vinden het dus toppie te horen dat vrouwen kweken.
    Ik kweek al wat jaartjes met heel veel plezier en ook in de shop waar ik veel kom om mijn spulletjes te kopen merk in dat het nu wel meer geaccepteerd word.
    Al kijken er wel eens klanten van wat doet dat mens hier!
    Maar ben natuurlijk heel trots op mijn zelf gebouwde hokje en m'n dames.

    Comment

    • latindos
      Junior Grower
      MemberLucky Member
      • Aug 2009
      • 558

      #17
      Re: Een vrouw die kweekt vind ik :

      gaaf vind ik dit een supergirl die haar eigen kweekje opzet,dus bijna de perfecte partner voor de hobby althans.............
      Stay calm. Everything is going to be okay. There will be marijuana giveaways

      Comment

      • vttje
        Retired
        • Dec 2009
        • 13

        #18
        Re: Een vrouw die kweekt vind ik :

        Oorspronkelijk geplaatst door Orias
        Wel moet vale gelijk geven een vrouw die kweekt is een kweker da zelf haar 2 zakjes zaad kan winnen in de softsecrect.
        heb ook wel eens wat zaad gekregen ja...

        Comment

        • Miss-Greenthumb
          Elite Stoner
          MemberLucky Member
          • Jul 2009
          • 139

          #19
          Re: Een vrouw die kweekt vind ik :

          toffe reacties! ik ben blij dat kan een vrouw dat? slecht gescoord heeft...
          Dat blijkt dan toch dat de mannen ergens wel begrijpen dat een vrouw dat even goed kan (en soms zelfs beter ;-p )
          ik geniet nog elke dag van mijn plantjes en zou ze niet meer willen missen!
          ondanks dat ik nu voltijds een zware opleiding volg blijf ik mijn hobby trouw...

          Comment

          • Kobar
            Retired
            • Sep 2010
            • 4

            #20
            Re: Een vrouw die kweekt vind ik :

            Het juiste woord is: Ideaal

            Comment

            • tumble trimmert
              Banned
              • Mar 2010
              • 3610

              #21
              Re: Een vrouw die kweekt vind ik :

              smokingde meesten vinden alleen de centen leuk

              Comment

              • kroket
                Moderator
                420 MemberLucky MemberModerator
                • Apr 2010
                • 1915

                #22
                Re: Een vrouw die kweekt vind ik :

                Wou dat mn vrouwtje eens wat meer aandacht besteedde aan mn kweekje..
                Nu wil ze alleen maar weten wanneer het te roken is..
                - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
                - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

                Comment

                • CatsEye
                  Retired
                  • Sep 2010
                  • 462

                  #23
                  Re: Een vrouw die kweekt vind ik :

                  Ik denk dat iedereen het cool en geweldig vind, alleen een (grote) groep mensen, vooral die nooit op dit forum zullen komen, hun mening bijstelt op het moment dat ze er achter komen wat voor plantjes er worden gekweekt. Zoiets als: "Oh, wat leuk, maar wat kweek je dan? Rozen, groente, fruit?" Zij reageert heel laconiek "Wietplantjes" Je kunt je voorstellen hoe het gesprek dan verder gaat. Maar goed, daar zit dan weer geen verschil in tussen mannen en vrouwen.

                  Comment

                  Bezig...