Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Geluid

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Geluid

    Korting op 420shop
    Geluidsfrequnties van hoge of lage herts geeft geluid maar van geluid komt ook trilling af
    net zoals een subwoofer alleen geeft die wat meer trilling
    is er dan een mogelijkheid dat het groei/bloei zou kunnen beinvloeden vanwege de geluiden
    want net als een mens kan een plant voelen

    wat ik denk wat er zou gebeuren

    -stress

    -minder snelle groei/bloei

    -constante beweging in de bladeren/plant


    ik hoop dat julie wat meer weten ?

    #2
    Re: Geluid

    Weet jij er mischien wat meer van bobo ?

    Comment


      #3
      Re: Geluid

      er is aangetoond dat muziek het groeien van cannabis zou kunnen beinvloeden, net zoals bij gewone kamerplanten. Heb er ergens een artikel over staan. Ik post het wel als ik het tegenkom.

      Grtz

      Comment


        #4
        Re: Geluid

        dat zou mischien de reden kunnen zijn waarom die langzaam groeit de mijne want ik heb een 500watt audio systeem met 200 watt subwoofer :O

        maar graag als je dat kan posten
        wel een goeie over geluid :

        Comment


          #5

          Comment


            #6

            Comment


              #7
              Re: Geluid

              kijk dat bewijst toch wel iets over geluid dat het effect kan hebben op planten

              maar ik ben niet ongeduldig
              ik wil het beste hebben voor mn plantje
              want dat goedkope systeempje dat ik heb maakt toch een herrie en bass schrik je toch wel ff van

              Comment


                #8
                Re: Geluid

                Goedkoop 500 Watt systeem? Vind je 500 euro goedkoop?

                Ik ga zelf voor het geluid, niet voor de wattages.

                Heb je je muziek zo ontzettend hard dan? :o

                Comment


                  #9
                  Re: Geluid

                  nee 500 euro is niet goedkoop maa zoveel is het ook niet hoor veel minder

                  maarjaa het is een hele goeie geluid wat er van afkomt

                  maar ook echt hard

                  ik zal morgen wel ff een filmpje maken en zal je zien wat het een effect geeft

                  Comment


                    #10
                    Re: Geluid

                    Ok, ben benieuwd

                    Comment


                      #11
                      Re: Geluid

                      nou hier komt het filmpje
                      hij stond op 60% van zn capaciteit en mn camara kon het nog net hebben alleen het eind stukje kon ie het hebben
                      ik doe hem ook niet harder dan dat anders gaan de buren zeiken
                      het is bijna zo erg dat het raampje bij mn deur wel is gesprongen is door de bass en mn ramen trillen en dat hoor je gewoon

                      http://tinypic.com/player.php?v=j753r9&s=3

                      hmm raar als ik um zelf open krijg ik geen beeld te zien

                      http://www.youtube.com/v/JYebWtCHytM die moet wel goed zijn

                      Comment


                        #12
                        Re: Geluid

                        Grappig. Ik heb zelf ook een x530. Maar die gaat maar tot 70 Watt als ik het goed heb. Of heb jij een versie met meer watt, die er precies hetzelfde uitziet?
                        Maar die van mij gaat ook wel hard ja. Heb hem nog nooit op 100 % durven zetten. Heb zelf ook nooit de bass op meer dan 50% omdat je anders zo die lucht weg hoor "blazen"

                        Beetje offtopic, maar het gaat over geluid duss

                        Comment


                          #13
                          Re: Geluid

                          nee ik heb een verbeterede versie die digitale ofzoo ?? maar idd geval daar komt wel best een geluid vanaf heah

                          zit een hogere wattage op maar boeit het zijn bijna hetzelfde maar komt mooi geluid vanaf

                          Comment


                            #14
                            Re: Geluid

                            Mooi artikel, plantjes houden dus van erg veel liefde.
                            Ik denk wel dat men ouders, zussen en vrienden wat vreeld gaan kijken als ik overschakel van Reggae naar Mozart.

                            @ darkiess en sammy: ik heb die 2.1 versie Luid genoeg, de bas is we lekker hard.

                            Greetz,
                            zion

                            Comment


                              #15
                              Re: Geluid

                              De subwoofer is hetzelfde... Alleen je hebt geen centre speaker en achterspeakers. Als ik die eruit trek hoor ik wel een verschil, maar na 1 minuut kan je het verschil al niet meer horen. Maar ik vond het wel vet om een 5.1 te kopen

                              Comment

                              Bezig...
                              X