Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

DCM pro grond voor autoflowers (Belgie)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Kweektip: DCM pro grond voor autoflowers (Belgie)

    Korting op 420shop
    hallo mn waarde landgenoten, ik weet uit ervaring dat de juiste grond kiezen "a serious pain in the ass" kan zijn daarom maak ik dit topic...
    tal van soorten, verschillende samenstellingen etc,
    na lang nadenken en forumstudie ben ik hiermee gestart
    rekening houdend met het feit dat auto's weinig voeding nodig hebben gedurende veg ben ik hiermee van slag gegaan.
    https://www.tuincentrumgigant.nl/dcm...spotgrond.html
    dus zo doe ik het...
    je neemt je pot en vult deze,
    daarna graaf je in het midden een kuil tot op de bodem,
    de aarde die je eruit haalt daar doe je ongeveer hetzelfde volume zaai en stekgrond onder en vul je de kuil daarmee op,
    zorg ervoor dat je een bergje in het midden hebt waarop je plantje dan komt te staan, je kan je zaadje bedekken of gewoon zoals de natuur met worteltje naar beneden in grond steken VOORZICHTIG natuurlijk,
    als je dan nog de all natural van plagron neemt, moet je je weinig zorgen maken om de ph omdat de calcium dit kan opvangen...
    ik hoop dat het een beetje duidelijk is...
    anders vraag je het maar hier in dit topic of in mn kweekverslagje

    #2
    > Back to the future Haze run <

    < Kweek Down Memory Lane >

    Comment


    • kustbeest
      kustbeest commented
      Editing a comment
      tja dan ben je de pineut en zal je jammer genoeg, promix of batmix of whatever moeten kopen, mwuhahaha, in belgie kan je die niet krijgen of je moet ervoor naar franstalig belgie
      of je betaalt je blauw aan transportkosten( gezakte goederen zijn per kilo)

    #3
    DCM Potgrond Groenten & Kruiden zou goed zijn, heb dit nog niet getest. Iemand al ervaring mee?
    Heb geprobeerd: Compo Sana, Compo Bio, beide met vrij teleurstellend resultaat...

    Comment


    • Bo$wachter
      Bo$wachter commented
      Editing a comment
      Gewoon potgrond van de gamma halen of tuin centrum 👍🏻 tot nu toe altijd tevreden over het resultaat

    • DerpiE
      DerpiE commented
      Editing a comment
      Compo Sana zaai en stekgrond werkt perfect hoor, gebruik ik al even en mijn resultaten vallen niet tegen. Hiervoor gebruikte ik de universele v compo Sana en daar deden m'n planten het ook gewoon goed op.

      Denk dat je de teleurstellende resultaten in een andere hoek moet gaan zoeken dan je potgrond. Als je een verslag gaat bijhouden kunnen de mensen met wat ervaring je misschien vertellen aan wat het wel ligt
Bezig...
X