Gebruik grote potten

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • HJM
    Wicked Grower
    MemberLucky Member
    • Mar 2010
    • 3714

    #31
    Re: Gebruik grote potten

    KCl is om bewaarvloeistof te maken voor pH elektrodes.
    http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

    Comment

    • Beginn
      Advanced Stoner
      Member
      • Mar 2013
      • 68

      #32
      Re: Gebruik grote potten

      Geen uitvindingen hier..
      Fosforzuur, check!

      Comment

      • Lovis
        Senior Grower
        420 MemberMemberLucky Member
        • Jul 2012
        • 912

        #33
        Re: Gebruik grote potten

        Ik gebruik ph- voor de zwembad.. 3€ en gebruik het al enkele jaren gr

        Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
        - 1m² Tuin

        Comment

        • Beginn
          Advanced Stoner
          Member
          • Mar 2013
          • 68

          #34
          Re: Gebruik grote potten

          @Lovis

          Dat klinkt anders wel een handige oplossing.
          Weet je toevallig wat de samenstelling daar van is?

          Want voorlopig denk ik bij fosforzuur enkel aan Cola

          Comment

          • Lovis
            Senior Grower
            420 MemberMemberLucky Member
            • Jul 2012
            • 912

            #35
            Re: Gebruik grote potten

            Zal het morgenvroeg opzoeken voor je. Gaat niet met alle Ph-. Bepaalde zijn oke voor die te gebruiken met plantjes. Ik gebruik het altijd voor mn pepers en mn kruiden. En voor cannabis gaat het ook vrij goed vind ik...

            Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
            - 1m² Tuin

            Comment

            • Lovis
              Senior Grower
              420 MemberMemberLucky Member
              • Jul 2012
              • 912

              #36
              Re: Gebruik grote potten

              Ph- van blauwe oceaan. Op basis van zwavelzuur als ik me niet vergis. Je kan ook citroenzuur gaan halen bij de toko voor en paar euro, als je bio wilt werken. Ga ik ook doen als mn ph- op is

              Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
              - 1m² Tuin

              Comment

              • Beginn
                Advanced Stoner
                Member
                • Mar 2013
                • 68

                #37
                Re: Gebruik grote potten

                Ik ga dit allemaal eerst even checken en op een rijtje zetten voor ik met nieuwe vragen afkom

                Thumbs up leden voor de snelle reacties!

                Comment

                • HJM
                  Wicked Grower
                  MemberLucky Member
                  • Mar 2010
                  • 3714

                  #38
                  Re: Gebruik grote potten

                  Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
                  http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                  Comment

                  • QnQ
                    Godlike Grower
                    Lucky Member
                    • Sep 2010
                    • 26093

                    #39
                    Re: Gebruik grote potten

                    Zelf maken bewaarvloeistof.
                    Als je een pH meter kunt kopen, neem er dan meteen een half litertje pH- bij, dat kost ook maar een paar euro en verkopen ze ook bij growshops in België en Frankrijk.
                    Heb je geen pH meter dan kun je misschien beter niet met pH- rommelen.

                    Dit topic ging over grote potten.
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment

                    • HJM
                      Wicked Grower
                      MemberLucky Member
                      • Mar 2010
                      • 3714

                      #40
                      Re: Gebruik grote potten

                      Denken jullie nou echt dat het alleen maar om zuur gaat?

                      Fosfor en salpeterzuur zijn een onderdeel van de bemesting!
                      http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                      Comment

                      • Rolandkasplant
                        Stoner
                        Member
                        • Sep 2014
                        • 24

                        #41
                        Re: Gebruik grote potten

                        Ik gebruik ook potten van 18l, zit nu in de tweede week groei. Is het verstandig nog een weekje door te groeien?

                        Comment

                        • DaffyDrugs
                          Stoner
                          Member
                          • Apr 2010
                          • 21

                          #42
                          Re: Gebruik grote potten

                          Veel meningen ik ga voor 11l

                          Groetjes

                          Comment

                          • amazing
                            Super Grower
                            MemberLucky Member
                            • Dec 2014
                            • 1699

                            #43
                            Re: Gebruik grote potten

                            - ik gebruik nu 35L pot
                            - waarom 35L , hoe groter je pot hoe meer wortels
                            - hoe meer wortels hoe meer wiet en hoe meer de dame stress en ziektes tegen kan houden.
                            - enkel 5cm onderin wortels ?
                            - dit lig dan aan je zelf. geef water langs boven voor 3dagen en de 4de dag langs onderen van begin tot einde.
                            - ik ben beginnende kweker maar weet wel dat ik minimum 20L potten neem.
                            - maar is ieder zijn keuze.
                            - Grts Amazing

                            Comment

                            • beowulf
                              Exquisite Grower
                              MemberLucky Member
                              • Nov 2008
                              • 6495

                              #44
                              Re: Gebruik grote potten

                              Veel hangt af van de voorgroei. Ik ga nu minstens 6 weken voorgroeien, dus bij mij gaan ze eindigen in 35 liter tonnen. Zo passsen er 9 in men 120x120 tent. Mij lijkt het logisch dat dat beter gaat dan in 11 of 18 liters. En wees maar zeker dat je bij de oogst een volle kluit uit de pot haalt.

                              Comment

                              • amazing
                                Super Grower
                                MemberLucky Member
                                • Dec 2014
                                • 1699

                                #45
                                Re: Gebruik grote potten

                                Oorspronkelijk geplaatst door beowulf
                                Veel hangt af van de voorgroei. Ik ga nu minstens 6 weken voorgroeien, dus bij mij gaan ze eindigen in 35 liter tonnen. Zo passsen er 9 in men 120x120 tent. Mij lijkt het logisch dat dat beter gaat dan in 11 of 18 liters. En wees maar zeker dat je bij de oogst een volle kluit uit de pot haalt.
                                - 9? dat word een mooi veldje

                                Comment

                                Bezig...