De bouw van een eigen LED growlight(belachelijk veel te groot maar houd je van de straat )

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Wietefras
    Amazing Grower
    MemberLucky Member
    • Mar 2013
    • 4374

    #46
    Ha, ha, wat een klus. 800 in totaal toch?

    Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

    Comment

    • Ganjalf_The_Green
      Big Bongmaster
      MemberLucky Member
      • Sep 2012
      • 399

      #47
      Jazeker, 780 leds om precies te zijn. Gisteren hele dag bezig geweest maar het is dan toch gebeurd

      Verstuurd vanaf mijn HUAWEI LYO-L21 met Tapatalk


      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...-van-de-straat

      Comment

      • Ganjalf_The_Green
        Big Bongmaster
        MemberLucky Member
        • Sep 2012
        • 399

        #48
        Als bevestiging op de plaat twijfel ik nog een beetje tussen schroeven of kit. Kit gaat tot 80 graden, zo heet mag de plaat natuurlijk niet worden dus zou moeten houden, ik kan ook draad tappen en schroeven gebruiken alleen is het natuurlijk vrij dun allemaal en moet er nog wat heatsinks hier en daar op de achterkant komen, uitstekende schroeven zijn dan lastig. Meningen?
        Kan natuurlijk ook uitstekende schroeven afslijpen

        Verstuurd vanaf mijn HUAWEI LYO-L21 met Tapatalk


        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...-van-de-straat

        Comment

        • Morgen Zonder Zorgen
          Advanced Grower
          MemberLucky Member
          • May 2013
          • 1133

          #49
          Aha, de eerste foto! Ik zal kiezen wat het snelste( makkelijkste) is, in dit geval omdat het natuurlijk wel een grote klus is. kit lijkt mij dan de juiste keus.
          Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

          Comment

          • Ganjalf_The_Green
            Big Bongmaster
            MemberLucky Member
            • Sep 2012
            • 399

            #50
            Wel weer even genoeg voor vandaag, toch best een eind gekomen

            Morgen de laatste 126 en dan even met de kit erlangs
            https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...-van-de-straat

            Comment

            • QnQ
              Godlike Grower
              Lucky Member
              • Sep 2010
              • 26093

              #51
              Thermische tape, maar da's wel een hoop gedoe inderdaad.
              Mooi werk, het ziet er zo al indrukwekkend uit.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment

              • Ganjalf_The_Green
                Big Bongmaster
                MemberLucky Member
                • Sep 2012
                • 399

                #52
                Bedankt Q




                https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...-van-de-straat

                Comment

                • Ganjalf_The_Green
                  Big Bongmaster
                  MemberLucky Member
                  • Sep 2012
                  • 399

                  #53
                  De plaat is eindelijk klaar na 3 volle dagen werk.
                  Als volgende ga ik het circuit aanleggen. Voor ik begon met bouwen heb ik in autocad eerst alles ontworpen en de circuits ingetekend, kan ik iedereen aanraden om problemen te voorkomen.
                  https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...-van-de-straat

                  Comment

                  • Morgen Zonder Zorgen
                    Advanced Grower
                    MemberLucky Member
                    • May 2013
                    • 1133

                    #54
                    Het ziet er wel stoer uit
                    Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
                    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

                    Comment

                    • Ganjalf_The_Green
                      Big Bongmaster
                      MemberLucky Member
                      • Sep 2012
                      • 399

                      #55
                      Thanx het hydro systeem waar het mee gebruikt gaat worden is ook net gebruiksklaar




                      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...-van-de-straat

                      Comment

                      • Morgen Zonder Zorgen
                        Advanced Grower
                        MemberLucky Member
                        • May 2013
                        • 1133

                        #56
                        ah ha ook hydro
                        Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
                        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

                        Comment

                        • Wietefras
                          Amazing Grower
                          MemberLucky Member
                          • Mar 2013
                          • 4374

                          #57
                          Allememachies wat een boel ledjes

                          Leuke undercurrent DWC ook. Heb dat een tijd terug ook een paar keer gedaan. Werkt wel lekker. Was voor mijn doen alleen wat te groot.

                          Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                          Comment


                          • Ganjalf_The_Green
                            Ganjalf_The_Green commented
                            Editing a comment
                            hoe bedoel je wat te groot? was dat niet met die grijze euroboxen? ook 9 stuks en 1 controlebak had je toch?

                          • Wietefras
                            Wietefras commented
                            Editing a comment
                            Gewoon te groot zal ik maar zeggen. 150x150 tent. Heb nu een vierkante meter en dat is meer mijn ding
                        • Ganjalf_The_Green
                          Big Bongmaster
                          MemberLucky Member
                          • Sep 2012
                          • 399

                          #58
                          aaahhh ok maar hydro gaat toch ook prima op een vierkante meter 1 rijtje emmers weghalen en je bent klaar
                          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...-van-de-straat

                          Comment


                          • Wietefras
                            Wietefras commented
                            Editing a comment
                            Ja, ik heb inmiddels al een tijdje gewoon met twee bakken naast elkaar gekweekt. Al was dat gewoon DWC en niet met undercurrent.
                        • mafferd
                          Super Grower
                          420 MemberMemberLucky Member
                          • Sep 2010
                          • 1709

                          #59
                          ZO das een beste plaat vol ledjes leuk project man. Ben benieuwd hoe het je straks gaat verlopen als je er onder gaat kweken.

                          Leuke hydro opzet ook, wat ik me gelijk afvroeg heb je die emmer getest op lichtdichtheid? Dat vraag ik omdat ik alvorens ook witte emmers had geprobeerd, maar bleek dat die het licht niet tegen hielden. Heb toen de emmers maar met zwarte tape ingepakt en ondertussen over op die grijze bakken, en ook die zijn niet helemaal lichtdicht.


                          veel succes en vooral ook plezier gewenst

                          Comment


                          • Ganjalf_The_Green
                            Ganjalf_The_Green commented
                            Editing a comment
                            Bedankt mafferd er zit een soort dubbele bodem in de ruimte zeg maar, er komt nog een plaat ingewikkeld met zwart wit folie over de emmers heen te liggen. die de emmers dan van licht beschermd. Deze zijn inderdaad van zichzelf ook niet lichtdicht. met zwart tape inpakken lijkt mij lastig om de water temperatuur dan goed te houden vanwege de hitte dat dat aantrekt.
                        • beowulf
                          Exquisite Grower
                          MemberLucky Member
                          • Nov 2008
                          • 6495

                          #60
                          Amai er heeft daar iemand serieus wat gekookte eieren mogen eten.

                          Comment

                        Bezig...