Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

De bouw van een eigen LED growlight(belachelijk veel te groot maar houd je van de straat )

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #76
    wow, zie dit nu pas. Wat een werk. Heb indertijd ook met die 3/5W zitten spelen, maar vond dat die net de penetratie misten.

    Mijn 4 cob's doen het nog altijd schitterend.

    Wat niet wegneemt dat ik zeer on de indruk ben van je werk! Ik hoop dat het het waard was.

    Doe je nog een verslag over je DWC? Er mogen wel meer hydro verlagen komen.
    Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
    Vapers Hydro avontuur (voltooid)

    Comment


      #77
      Leuk dat er nog interesse is
      Tot nu toe gaat het aardig maar ben nog erg zoekende hoe hem optimaal te gebruiken.

      Door omstandigheden heb ik besloten de hydro setup niet te gaan gebruiken, het is getest op lekkage maar mocht het alsnog onverhoopt gaan lekken is dat vrij problematisch, dus in plaats daarvan op cocos te gaan.
      Omdat het een beetje te snel is gegaan eigenlijk (en het geperst cocos van de action is -.-'') staat het niet optimaal en dat zie je duidelijk aan de planten terug.

      Had al wel zoiets verwacht dus reserves staan klaar Ondanks dat groeien ze toch met een lekker tempo! dus dat valt niet eens zo tegen.

      Ik zie het nu even als testfase en wanneer de reserves groot genoeg zijn gaan deze de kast in, vanaf dan hou ik ook een kweekverslag bij zover ik de discipline kan opbrengen XD
      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...-van-de-straat

      Comment


        #78
        he ganjalf_the_tinsnuiver, respect voor zoveel bouwlust, daar zitten flink wat uurtjes werk in. Mijn complimenten!

        Comment


        • Ganjalf_The_Green
          Ganjalf_The_Green commented
          Editing a comment
          Danku danku het was erg leuk om te doen maar de volgende ontwerpen worden toch wel weer ietsje anders

        #79
        Hoe ver boven de planten heb je die stadionverlichting nou hangen ?

        Ik heb je topic verplaatst naar "de kweekruimte".
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


        • Ganjalf_The_Green
          Ganjalf_The_Green commented
          Editing a comment
          aahh thanx Q, daar wordt het denk ik wat meer bekeken dan waar hij stond inderdaad. Wist niet dat jij mod was tegenwoordig joh maar hoe kon het ook anders he XD

          Ik heb ze nu op ongeveer 25cm afstand hangen en gestart met 2 drivers die draaien.
          er draait nu ongeveer 80 watt roze, 40-50 watt wit en de rest blauw.
          Ik heb nog 1 driver blauw erbij die ik aan en uit kan zetten en dan nog de 3 drivers rood.
          Ze lijken nu toch wel aardig bij te trekken na de voeding wat aangepast te hebben, die cocos zat niks in natuurlijk dus ik was kennelijk wat te voorzichtig en kwam te kampen met een P tekort.
          De internodes zitten erg kort op elkaar dus ik twijfel eraan de lamp nog iets te vehogen, voor nu laat ik het even met rust om te herstellen

        #80
        Ik wil graag foto's zien. Heb indertijd ook een aantal van die zelfbouw dingen gemaakt (voor voorgroei) met 1W/3W en chinese cob's en wil wel die van jou in actie zien.
        Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
        Vapers Hydro avontuur (voltooid)

        Comment


          #81
          Er staan wat fotos op dit topic van de plaat, de testgrow is voorbij en over een week of 2-3 wanneer de stekken geworteld zijn en wat voorgroei hebben gehad gaan ze onder de plaat.
          Vanaf dan zal ik proberen de discipline op te brengen om een kweekverslag bij te houden
          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...-van-de-straat

          Comment


            #82
            Bij de kweekverslagen is de kweek nu aan de gang

            Verstuurd vanaf mijn HUAWEI LYO-L21 met Tapatalk

            https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...-van-de-straat

            Comment


              #83
              Super cool man! Ben je nog bezig of heb je resultaten?

              Groetjes narniacloset

              Comment


                #84
                de test is nu bezig bij de kweekverslagen kun je hem vinden, zit nu in de 3e week 12/12
                https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...-van-de-straat

                Comment


                  #85
                  Zelf een lamp maken kost veel moeite en kan best gevaarlijk zijn. Ik heb gisteren nog een nieuwe LED groeilamp gekocht.
                  Last edited by QnQ; 2 April 2019, 18:58. Reden: Spam verwijderd

                  Comment


                  • ganjagast
                    ganjagast commented
                    Editing a comment
                    wij van WC eend?
                Bezig...
                X