Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoeveel plantjes in mijn tent 150x150x200 ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Hoeveel plantjes in mijn tent 150x150x200 ?

    Korting op 420shop
    Ik heb hier en daar al gevraagd aan vrienden van mij de ene zegt tegen mij 32 plantjes en de andere weer 36 en de ander weer 20 dus dacht ik vraag julie mening even ik heb een goed afzuiging en coolstof 2 x 600 wat hps lampen hangen wat raden julie aan ?

    #2
    Kan 1,5,10,15,20,25,30,35,....
    Hangt allemaal af van hoe lang je ze laat voorgroeien

    Comment


      #3
      Dat bepaal je zelf toch? U vrienden zijn mogelijk allen correct. Ik zet er 5tal op 1mx1m anderen zetten er meer of minder.

      Zoveel zaad is duur, zeker als dan nog een paar niet kiemen. Ik wil geen moeders,... En niet meer dan 5tal planten. kwestie van geen grote kweker te lijken, kreeg k ooit bezoek, gezien ik kweek voor eigen gebruik. Dus zet ik er minder met langere groei in scrog om die redens.

      anyway,
      Korte voorgroei kan je er idd best wat zetten en zet je ze eerder op 12/12.
      maar wat minder planten met lange voorgroei krijgen dat ook vol. Die keus hangt af van hoe je kweekt. Bv sog vs scrog. En ev. U situatie,...

      Google wat, lees op jointjedraaien en bepaal wat best bij u past qua kweekstijl, dan kan je bepalen hoeveel planten je ongeveer zet.

      Hou bv rekening met de wetgeving qua aantallen.

      Wat je wil qua oogst en hoe snel...

      ​36 plantjes onder 2x600w word dagelijks water geven in die kleine potjes, heb je die tijd dagelijks of ben je soms es even afwezig.
      Enzovoort.




      ​​​​


      verslag 1, verslag 2

      Comment


        #4
        Ik raad je aan om het absoluut niet aan je vrienden te vertellen dat je wiet kweekt.
        Ooh, te laat. nvm.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Belgianbudd View Post
          Kan 1,5,10,15,20,25,30,35,....
          Hangt allemaal af van hoe lang je ze laat voorgroeien
          Ik zat zelf te denken aan 4 welen groei en daarna in de bloei te gooien

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door ergonaut View Post
            Dat bepaal je zelf toch? U vrienden zijn mogelijk allen correct. Ik zet er 5tal op 1mx1m anderen zetten er meer of minder.

            Zoveel zaad is duur, zeker als dan nog een paar niet kiemen. Ik wil geen moeders,... En niet meer dan 5tal planten. kwestie van geen grote kweker te lijken, kreeg k ooit bezoek, gezien ik kweek voor eigen gebruik. Dus zet ik er minder met langere groei in scrog om die redens.

            anyway,
            Korte voorgroei kan je er idd best wat zetten en zet je ze eerder op 12/12.
            maar wat minder planten met lange voorgroei krijgen dat ook vol. Die keus hangt af van hoe je kweekt. Bv sog vs scrog. En ev. U situatie,...

            Google wat, lees op jointjedraaien en bepaal wat best bij u past qua kweekstijl, dan kan je bepalen hoeveel planten je ongeveer zet.

            Hou bv rekening met de wetgeving qua aantallen.

            Wat je wil qua oogst en hoe snel...

            ​36 plantjes onder 2x600w word dagelijks water geven in die kleine potjes, heb je die tijd dagelijks of ben je soms es even afwezig.
            Enzovoort.




            ​​​​

            Thanks voor de info ✌Hier kan ik zeker wat mee

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
              Ik raad je aan om het absoluut niet aan je vrienden te vertellen dat je wiet kweekt.
              Ooh, te laat. nvm.
              Ik weet wie mijn vrienden zijn dit zijn als broers voor me en hebben de zelfde hobby toch bedankt

              Comment


                #8
                dat zijn de ergste pas er mee op
                verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

                Comment


                  #9
                  Ik zelf heb er 10 op 120 bij 120. In 10l potten. Om de 2 dagen water geven. Maar ik denk dat ik hierna minder ga zetten. Langer laat groeien en scrog metode toepas. Alleen moet ik daar nog veel voor opzoeken. Iemand al tips?

                  Comment

                  Bezig...
                  X