Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ergo's kweektentje 2016/2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Ergo's kweektentje 2016/2017

    Korting op 420shop
    Hoi en welkom!


    Na even op dit forum te lezen en proberen af en toe een al dan niet nuttige opmerking te maken werd het es tijd voor een verslagje! Allereerst wil ik even opmerken dat dit alles voor eigen gebruik gekweekt word, niet verkocht/verhandeld. En er geen kids in de ruimte kunnen waar alles staat. Ik heb veel last van spierproblemen en migraine waar dit een hulp is door pijnstilling, het ontspannend effect van kweken en roken, het vlugger inslapen bij pijn enzovoort.

    We beginnen met 3 auto's omdat ik deze zaden nog had. Dan volgt er een ronde (wss scrog) met incredible bulk, cheesy mist tree, sjaman of black domina. welke besloot ik nog niet,
    maar sowieso zullen enkele binnenkort hun voorgroei starten. Ze wachten momenteel in de koelkast op hun plekje hier in de spotlights, hun 15 minutes of fame zeg maar.

    Setup
    eerst ff om de energiekosten te drukken voorgroeien in een 60x60x140 mammoth lite, 2x55watt tneon groei met een 85kub buisfan ingesteld op 25graden
    na een 3 weken gaan ze onder de 400w hps in een 1x1 tentje, met meer ventilatie enzovoort natuurlijk!

    Voedingslijn/supplementen: aptus tentset pro, all in one liquid, aptus bladvoeding, micromix, ph- plagron lemon kick.
    licht: 18/6 voor de auto's.
    Temp: 25-28 dag 17-22 nacht
    Lv: 40- 75℅ (wat afhankelijk van het weer)

    De analoge voch/ph meters op de foto's gebruik ik als een richtlijn. ik kijk waar de wijzertjes staan bij de start na mooi inwateren, en reageer als deze veranderen met wat water geven of de ph meten zoals het moet.
    Vertrouw deze dingen nooit!! ze zijn een handigheidje maar eigenlijk de kostprijs niet waard wegens compleet onbetrouwbaar. Ik zie het als een soort alarm, wijzerbeweging betekend controlle van mn aarde ph en/ of te nat of te droog. de cijfers erop kloppen voor geen meter. Kgooi ze er vast plots gewoon uit.

    zaden

    2fast2vast: heavyweight seeds
    west coastog: fastbuds seeds
    pinapple express: fastbuds seeds

    Allen zouden een 8 weken zaad tot oogst nodig hebben. Dit betwijfel ik sterk,we gaan uit van een 10tal weekjes voorlopig.

    Anyway, lets get to the point...

    We gaan van start op met het ontkiemen van onze 3 lady's in 0,5l potjes. Deze werden gevuld met dcm zaai- en stekgrond. Ingewaterd met water ph 6, enkele drupjes aptus regulator (3/l) en een drupje startbooster (1/l).
    Waarna ze bij een 25 graden in de tent mogen ontwaken.
    Na 2 dagen toonde de 2fast2vast haar bevallige kopje (ik gok een blondine met krullen) nog 2 dagen later toonden onze andere dames hun nog gehelmde hoofdje,
    na even helpen met hun sluiting en hen wat tijd te geven om zich op te knappen, besloten ze op 31/8 klaar te zijn voor de eerste shoot.

    31/8
    31-8 (2).jpg31-8.jpg



    2/09 ietske groei... geduld...wachten...voooooral niks doen.
    2-09.jpg29 main.jpg




    6/9 nog meer wachten, nog meer groei. ..
    oh en een heel klein scheutje water op easy mode...
    Spa blauw met wat aptus regulator (3druppels/liter), wat startbooster (1druppel/l). Bij zo een klein scheutje is dit simpeler dan afzuren!
    grote fles spa blauw halen, paar druppels erin en ruim voldoende water tot ze in de grote potten gaan.
    6-9.jpg6-9-2.jpg

    op 10/09 krijgen ze een eerste douche met aptus bladvoeding omdat ze binnen 2tal dagen naar een ruimere omgeving gaan.



    12/09
    Tijd om te verpotten. Elke dame krijgt haar bevallige voetjes in een 20l badje gevuld met dcm ecoterra. (linkje http://dcm-info.be/nl/hobby/producte...-vijgen-citrus)
    ingewaterd met kraanwater regulator en startbooster naar ph 6.2 gebracht met plagron lemon kick. Verpotten doe ik heel voorzichtig want men raadt dit af bij auto's! ikzelf merk geen groeistop na het verpotten,
    ze doen lekker verder! In het pootgat strooi ik wat aptus micromix soil.
    Tevens vervang ik 1 groeilamp naar een bloeilamp om ze reeds aan dit spectrum te wennen voor ze onder de 400w verhuizen. Nu krijgen ze een dagje of 4 geen water meer om lekker goed wortels te maken.
    12-9.jpg


    Een dagje na het verpotten merkte ik wat bladschade op, en na 30seconden zoeken ontdekte ik verborgen hangend onder een blad deze vijandige verkenner.
    Ik had buiten in de tuin mn potten ingewaterd en naar binnen gebracht. Deze stiekemerd moet toen erin geslopen zijn. Volgende keer doe ik het inwateren in de douche waar geen ongedierte zit.
    Allez, bij de meeste mensen toch niet

    De dader en zijn/haar vraatschade gek hoeveel zo een klein ding vreet alleen op een dagje,
    hij lapte er een soort fim poging bij want in de topscheut is er ook geknaagd maar dit zie je niet op foto, wat dit geeft zien we later wel...
    bug 2.jpgbug1.jpg12-9 (2).jpg


    16/9
    Eens ze een 3 tal weken oud zijn en soms reeds voorbloei tonen, gaan ze naar de grotere tent onder de 400watt. Foto was genomen net voor de grote verhuis
    Tevens in de tuin ons eerste rijpe aardbei van dit jaar
    Waterbeurt, elk een 0.5l kraanwater afgezuurd naar ph 6.2 + regulator, startbooster en een koffielepeltje micromix in het gietwater.
    IMG_20160914_143611.jpgIMG_20160916_151123.jpg

    17/9
    wel in de 400w tent.
    IMG_20160920_114017.jpg




    19/9
    Nogmaals een douche enkel met water om de bladeren wat schoon te spoelen, + elk wat kraanwater ph 6.2 met enkel wat regulator.
    Ze staan er behoorlijk donkergroen bij dus zeker nog geen voeding nodig, de startbooster laat ik deze keer ook achterwege.
    Binnen enkele dagen zien we dan wel of er terug een booster bijgaat. de eigenlijke npk voeding (aptus liquid) zal door de voorgevoede aarde pas aan een 5/6 weken nodig zijn uitgaande van eerdere ervaringen.
    week 4 zal ik wss al es 0.5ml/l toevoegen 1x om te zien hoe ze reageren , gaat dit goed, krijgen ze dit enkele giften langzaam stijgend per gift tot 1,5ml/l wat dit geeft qua ec waarde meet ik dan wel.
    Aptus zelf raad een 2ml/l aan. Tevens krijgen ze vanaf de 5e week 1x per week een 3drupjes/l Ca/Mg booster mee.
    Vorige keren starte ik hier pas aan een 6tal weken mee na het opmerken van mogelijk tekort hierin of blokkade.
    Aptus raad aan dit reeds aan het einde van de groei mee te geven. Bij auto's vind ik dat aan een week of 5 a 6 het einde van de groei er ongeveer aankomt.
    dus kan ik langzaam aan kan wat bloeistoffen beginnen geven maar dat bekijk ik per plant eens zover.

    Anyway de fotos van voor en na de sproeibeurt. Het gelige is flits weerspiegeling. De 2fast2vast blijft wat langer, maar dit kan plots vlug veranderen eens de teenagers binnenkort een groeispurtje nemen richting puberteit.
    IMG_20160920_113949 - Copy.jpgIMG_20160919_164430 - Copy.jpgIMG_20160919_164423 - Copy.jpgIMG_20160919_164418 - Copy.jpgIMG_20160920_114009 - Copy.jpg


    Dit was het hem voorlopig later meer pica's, nu even bekijken wanneer ik start met voorgroeien in de 60x60 tent en uit voorgenoemde soortjes beslissen met welke en hoeveel planten ik een 1x1 scrog ga proberen te vullen en overleven.
    Voorlopig heb ik een 5 a 6 weken tijd voor ontkiem + groei + toppen, ... in gedachten voor ze onder het net gaan en op 12/12 gezet worden met een 4 a 5 planten in 20l. Maar dit zien we binnenkort ben nog op info en lees missie.
    Waarschijnlijk gaan ze ergens eind deze week of volgende week ontkiemd worden.

    tot later!







    Last edited by ergonaut; 30 September 2016, 22:40. Reden: foto's weigerden dienst
    verslag 1, verslag 2

    #2
    Re: eind 2016 start 3x AF 2f2v/ pinapple express/ west coast og. eindigen met 1x1scrog fem

    Ik hoop op een brunnetje met krollen. Verder ben ik ni geraakt succes

    Comment


      #3
      Re: eind 2016 start 3x AF 2f2v/ pinapple express/ west coast og. eindigen met 1x1scrog fem

      Het zijn allemaal autoflowers, die doen het een heel stuk beter als je ze van begin tot eind onder 18/6 zet, en dan ook onder volle bak licht.
      Juist die groeiperiode is ook belangrijk bij autoflowers. In principe bepaalt dit hoeveel je gaat oogsten want als ze stoppen met groeien, dan is het ook gedaan. Er is geen stretch, groeispurt als de bloei eenmaal begonnen is.

      Voila, ze zien er nog wel goed uit.
      Benieuwd hoe ze het gaan doen. Succes!
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Re: eind 2016 start 3x AF 2f2v/ pinapple express/ west coast og. eindigen met 1x1scrog fem

        Bedankt,
        Idd wat nu groeit zijn autos, die staan al sinds begin op 18/6 hoor enkel wel eerst ff onder 2x55w ipv direct 400w. Het is de eerste keer dat ze eerst ff onder lager wattage groeien, dus dat verschil ga ik merken op het einde? Ik had het idee, eens de voorbloei start bepaalt het licht het aantal budsites dus als ik ze net daarvoor verplaats...
        We zien wel. De auto's zijn een test, of het lukt ze gezond te houden tot het einde.
        Gaat dit goed, word volgende rondes de kortbloeiende femi soorten eerder vermeld, en daarna ev regulier/lang bloeiers. Stapje per stapje lezen, uitproberen, en zoeken wat werkt voor me is mn huidige doel. Kben een belezen noob zeg maar met momenteel een halve groene vinger.

        Vandaar de lange beschrijvingen, als ik alles beschrijf wat k doe of ga doen. Weten jullie meer om ev. Hints of tips te geven, bij te sturen... Mn verslag is bedoeld om uit te leren, niet om te tonen wat ik kan want dat is nog niet veel
        Last edited by ergonaut; 21 September 2016, 13:35.
        verslag 1, verslag 2

        Comment


          #5
          Re: eind 2016 start 3x AF 2f2v/ pinapple express/ west coast og. eindigen met 1x1scrog fem

          Voorlopig zien ze er kerngezond uit, en je kunt ook aardbeitjes kweken, dus een paar groene vingers heb je wel eh..
          Juist omdat je zo uitgebreid verslag doet heb ik een abonnementje op je topic
          En omdat ik hier nog niet eerder iets van die breeders gezien heb (denk ik)
          Dus ik ben net zo nieuwsgierig naar wat het gaat worden.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #6
            Re: eind 2016 start 3x AF 2f2v/ pinapple express/ west coast og. eindigen met 1x1scrog fem

            Wel, de 2vast had ik al es, die staat hier ergens tussen de bladproblemen met een vlekjesmotief. Had er toen een 35tal gr af met een normaal klassiek smaakje en vaag vleugje van iets fruitig
            Last edited by ergonaut; 25 September 2016, 15:54.
            verslag 1, verslag 2

            Comment


              #7
              Re: eind 2016 start 3x AF 2f2v/ pinapple express/ west coast og. eindigen met 1x1scrog fem

              Hoi,
              Het is weekend dus kan je al es iets grondiger kijken naar u plantjes, wat ik ook deed...

              Nu ontdekte ik op de pinapple express enkele vlekjes, niks speciaal lijkt me. Gezien pas verpot in nieuwe aarde, en ik niks vreemds deed of opmerkte. Temp mooi 24-28 dag 19-23 bij nacht. Lv pakweg 40-70℅. Dus toch maar es de aarde meten. Wat demi water mengen met aarde, ff 2u aan de kant...
              ph 6.4 en ec 1 lijken me best ok.
              Mogelijk de aarde wat te heet, of blad wat lang tegen elkaar gezeten, vandaar het misvormd bladpuntje misschien. Het is de eerste keer dat ik zwarte potten gebruik, dus ff wat wit papier erboven gelegd om de meeste straling tegen te houden. Volgende ronde maak ik mn potten wit. Verder wacht ik even af wat er gebeurt. Het lijkt wat op een beginnend Ca tekort of blokkade maar dat lijkt me sterk...

              Wat denken jullie? Het gaat om de plant vooraan. Zo heef hij een blad of 3 in dezelfde node/hoogte net onder de nieuwe groei. De ander planten en bladeren zie ik niks.

              IMG_20160924_124550.jpg
              IMG_20160924_124526.jpgIMG_20160924_124446.jpg

              het is ondertussen een 24 a 25 dagen sind ze hun hoofdjes boven de grond staken, dikke 3 weken oud dus.
              Last edited by ergonaut; 24 September 2016, 15:19.
              verslag 1, verslag 2

              Comment


                #8
                Re: eind 2016 start 3x AF 2f2v/ pinapple express/ west coast og. eindigen met 1x1scrog fem

                Ondertussen in de kleine tent...
                2x incredible bulk. ....dr kriplin
                2x cheesy mist tree ... Dr kriplin
                1x black domina... Wietzaadjes.nl freebee
                Allen feminized

                Klinkende namen eh met behoorlijke verkoopspraatjes... Vast met een korrel zout te nemen. De ib (incredible bulk) zou zowat alle fouten in voeding en temp van een beginner vergeven, een grote oogst geven en een zware indica zijn. We zijn benieuwd of ze goed kiemen. Tot nu toe nog nooit iets niet ontkiemd bij mij!
                IMG_20160926_213634.jpg
                Zelfde methode als autos
                Zaai en stekgrond, ingewaterd met ph 6.3 water
                met regulator en drupje startbooster. Deze keer in schattige mini potjes waarna ze naar een groter formaat gaan eens ontkiemd en even bekomen.

                Ik koos deze omdat ze kortbloeiende indicas zijn en gezien ik rook voor het slapen gaan... Ik las er ook wat positiefs over op andere fora, maar weinig hier. Dus het leek me leuk deze es erbij te voegen.

                Het doel is uiteindelijk een soort of 4 a 5 die ik lekker vind te leren kennen en tussen af te wisselen in roken en kweken. Dus jullie volgen deze zoektocht die vast enige tijd zal duren, en niet van een leien dakje gaan.
                Last edited by ergonaut; 26 September 2016, 23:14.
                verslag 1, verslag 2

                Comment


                  #9
                  Re: eind 2016 start 3x AF 2f2v/ pinapple express/ west coast og. eindigen met 1x1scrog fem

                  leuk, veel gaande bij je... een bonte verzameling soortjes.
                  Die plekjes zou ik persoonlijk me geen zorgen over maken, tenzij het er meer worden natuurlijk, daar zien je planten er verder veel te gezond voor uit
                  succes!

                  Comment


                    #10
                    Re: eind 2016 start 3x AF 2f2v/ pinapple express/ west coast og. eindigen met 1x1scrog fem

                    @ meglow
                    Bedankt,
                    Voorlopig komt er geen verandering in. Ik bekijk het dagelijks es als de lampen een uurtje of 2 branden. Ze groeien mooi en beginnen langzaam te geuren dus eind deze week gaat de filter erin.

                    **Update af kant****
                    De af kant kreeg een fungone sproeibeurt, en gietbeurt met ph 6.3 water + regulator. Nu laat ik die nog es wat droogtrekken, dan krijgt ie nog es water met regulator eind deze week.

                    Volgende week gaan we dan over tot regulator (3drup/l) + startbooster (4dr/l) en krijgen ze al es 0,5ml/l all in one liquid, en wacht ik hun reactie erop af.

                    Ik neem als de filter erin gaat nog es wat foto's. Hopelijk samen met 5 jonge baby girls tegen dan!

                    Even later.........
                    Grrrrr,
                    Net es gaan zien na de sproeibeurt gisteren. de fungone laat precies een soort glanzend residu na, al zegt het verkoopspraatje dat ie dit niet doet... deze vlekken lijken te verbranden/ bruin te kleuren, zelfs nerven. Ookal was de fungone opgedroogd voor de lampen aangingen. Straks zodra ze uitgaan spoel ik alles es af met een watersproeibeurt. De fungone is een klaar voor gebruik product, maar zal te sterk zijn voor autos of... Geen idee wat, maar die gebruik ik voorlopig niet meer. Het ziet eruit dat deze verbranding veroorzaakt. Tja... Weet ik wat gegoogled heh. Had m nog nooit gebruikt, zal bij 1x blijven. Misschien een reactie met de bladvoeding, die zou een laagje nalaten die 10-15dagen u blad voedt? Al zegt aptus beide om de 2tal weken te gebruiken, dan deed ik niks fout toch? De ene week bladvoed, andere week fungone...
                    Het is weer de pin. express die reeds bruin vlekken toont. mogelijk is het een vervolg op eerder genoemde vlekken...?
                    Of een enorm gevoellig soortje...? Al hebben de andere ook een vreemd glanzend vlekjemotief sinds de fungone, alsof er suiker ophangt...

                    Lijkt me een ander soort vlek, de andere hebben de residuvlekken maar nog geen zichtbare bruin verkleuring. Heb ze schoon gesprayd toen lampen net uit gingen met schoon water. Meer kan ik niet doen, ze staan mooi groen, bijna te groen. Mss es de startbooster 2 giften achterwege laten. het blad is bijna zo dik als een vetplant (regulator eh) een tekort of blokkade lijkt me nog steeds sterk. Ph en ec meet ik niet nog es, na 1 watergift zal dit niet bepaald veranderd zijn. Zullen zien, mss panikeer ik te vlug of lees ik het product fout, is het fun gone ipv fung gone bedoeld
                    IMG_20160927_114221.jpgIMG_20160927_114243.jpgIMG_20160927_114751.jpgIMG_20160927_114928.jpg

                    Man man wat een lappen tekst...
                    Last edited by ergonaut; 27 September 2016, 17:39. Reden: Fungone residu opmerking
                    verslag 1, verslag 2

                    Comment


                      #11
                      Re: eind 2016 start 3x AF 2f2v/ pinapple express/ west coast og. eindigen met 1x1scrog fem

                      Allen zowat ontkiemt ondertussen, met de incredible bulk op kop.
                      IMG_20160929_223447.jpg

                      In de autoflower tent hebben ze allen wat te lijden gehad onder de fungone behandeling (geen schade aan de plant, mn *****) ben me er wat in aan het verdiepen, maar vind er niet bijster veel info over, en aptus is ook ooo zo duidelijk ��
                      Ik las dat u blad vlug verbrand met fungone als ge spuit met licht... Zijn er dan echt mensen die wat dan ook spuiten met lampen aan?? Fabel of geen fabel, ik neem het risico nooit. Enkel bij mn vriendin....

                      M'n huidige theorie is dat de filmlaag die de bladvoeding nalaat, opgelost werd door de fungone, dan samengespoeld en zich op bepaalde plaatsen opgehoopt, opgedroogd als een soort zoutaanslag en dan verbrande.

                      Verder doen en maken ze het goed. De beschadiging negerend... Dit weekend ga ik de vertakkingen wat naar buiten binden zodat deze ook goed licht krijgen. Voorlopig lijken ze nog geen voeding nodig te hebben. Straks tijdens het opbinden, meet ik nog es de ph en ec van mn aarde, ik vermoed dat de ec voldoende is om nog even geen voeding te geven. Ze beginnen nl. wat meer te drinken. Dan geef ik liever weinig tot niks zodat ze zich niet bezeren tijdens hun cantus. Water is wat ze drinken en willen als ze dorst hebben, eten krijgen ze als ze hongerig lijken. Net zoals bij ons, zorgt veel, gulzig en vet voor gezondheidsproblemen. Ik verwacht dat ze het nog wel een weekje uitzingen met aangezuurd water, regulator en misschien 1x wat startbooster. Al word het wel moeilijk eventuele fouten op tijd te ontdekken later door de fungone vlekken...

                      foto's volgen, de dames rusten momenteel, maar deze avond heb ik dansles (jaja haha) dus typ ik alvast ff...
                      Last edited by ergonaut; 30 September 2016, 13:28.
                      verslag 1, verslag 2

                      Comment


                        #12
                        Re: eind 2016 start 3x AF 2f2v/ pinapple express/ west coast og. eindigen met 1x1scrog fem

                        Fungone is niks anders dan hele dure waterstofperoxide en een uitvloeier.
                        Ik heb me er niet in verdiept verder, maar zoiets zou ik eerder curatief gebruiken, ipv preventief.

                        Die stippen op je blad zijn niet zo duidelijk op de foto's.
                        Ben je zeker dat het geen Ca tekort/blokkade is ?
                        (2e foto lijkt er wel op)

                        * dansles heh, ga je trouwen binnenkort ?
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                        Comment


                          #13
                          Re: eind 2016 start 3x AF 2f2v/ pinapple express/ west coast og. eindigen met 1x1scrog fem

                          Jup idd, volgend jaar ergens deze tijd. Ik was zo slim te vermelden dat ik vroeger danste met alle gevolgen van dien. Ze weet dat ik het kan dus wil ze een dansje maken/leren.... Misschien komt deze ooit in het domste fout topic dan...

                          Ik weet dat het op ca probleem leek toen. Maar van egaal groen blad naar een hoop vlekken op 1dag, net na het sprayen leek me te toevallig en vlug. Later zijn alle vlekken die ik beschreef alsof er een suikerlaag oplag (glanzend) ook verkleurd, in die verkleuring zie je (of ik beeld het me in) precies het typische opgedroogd water aanslag vlekje zoals kalkaanslag van spatten op badkamerkranen vandaar mn huidige theorie. (Klinkt zo wetenschappelijk toch he lol) aptus raad op hun site aan, fungone preventief te gebruiken. Dus ik dacht, tkan geen kwaad kan er maar minder kans op schimmels,... Door hebben. Voorlopig blijft ie in het rek, als ik ooit es iets voorheb test ik hem curatief en zie ik wel. Preventie doe ik niet meer aan mee, heb je ook zo hard niet nodig als ge gaat trouwen...
                          IMG_20160930_141247.jpgIMG_20160930_141332.jpgIMG_20160930_141311.jpgIMG_20160930_141301.jpg
                          Toch vlug wat foto's genomen, had wel wat water gesprayd uurtje terug. Dus de blaadjes hangen wat slappekes nu. De eerste foto hierboven, is hetzelfde blad als het grootste op foto 2 in de post ff terug toen ik het opmerkte. Zo zie je mooi de evolutie. Alsook het ondertussen nieuwe blad links ernaast, vlekvrij (voorlopig toch). Tenzij er andere meningen zijn, neemt dit soort vlek/evolutie het overwegen van ev. Ca probleem wat weg voor mij

                          De vlekken negerend, zien ze er relatief goed uit qua ontwikkeling vind ik. Voor zover mn beginners oog ziet toch

                          Maar, geen zorgen ff relaxen en alle vlekken vergeten. Het dansen gebeurde ondertussen ook al...
                          IMG_20160921_133721.jpgIMG_20160930_225137.jpgIMG_20160930_225341.jpg
                          Last edited by ergonaut; 30 September 2016, 23:04. Reden: Foto's
                          verslag 1, verslag 2

                          Comment


                            #14
                            Re: eind 2016 start 3x AF 2f2v/ pinapple express/ west coast og. eindigen met 1x1scrog fem

                            Zonet mail ontvangen. De 420 lotto gewonnen, wie houd dat voor mogelijk... 2 na elkaar... Ben er blij mee en alles zal vroeg of laat gebruikt en getest worden qua zaden... Maar misschien meld ik me beter ff niet meer aan voor de lotto haha...3x zou wat teveel van het goede zijn, he!


                            Alvast (en nogmaals) bedankt jd en 420
                            verslag 1, verslag 2

                            Comment


                              #15
                              Re: eind 2016 start 3x AF 2f2v/ pinapple express/ west coast og. eindigen met 1x1scrog fem

                              Weird die bladeren, hoop dat je gelijk hebt met je theorie. Congratz met je prijs, lucky bastard

                              Comment

                              Bezig...
                              X