Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Help! Ventilator aansluiten

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Help! Ventilator aansluiten

    Korting op 420shop
    Hey iedereen.

    Zoals ik in mijn vorig topic al aangaf, wil ik mijn oude kleerkast verbouiwen tot kweekkast. Het enige probleem is dat ik twee linkerhanden heb en nog nooit iets met elektriciteit heb gedaan in huis Ik wou nu de afzuiging installeren, daarvoor heb ik dit setje gekocht. Dat heb ik nu voor me staan en met mijn toaal gebrek aan kennis, weet ik dus niet hoe ik dit aangesloten krijg
    Google is tot nu toe ook niet echt een hulp geweest, dus ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen

    unnamed (1).jpg

    #2
    Ok, nevermind. IK heb een hulplijn gebeld en het is in orde. Wou maar gewoon zeker zijn

    Dit topic mag dicht. Sorry, mods!

    Comment


      #3
      Nou eigenlijk heel simpel... Op je foto zie ik geen aarde aansluiting op de ventilator. Dat is je geel/groene draad, die ben je dus niet nodig. De bruine- en blauwe draad sluit je aan op het kroonsteentje. Dan de stekker er in. Wedden dat hij begint te draaien

      Wel ff netjes de kabel onder de (grijze) klem monteren op de ventilator natuurlijk.

      Comment


        #4
        Dat heb ik dus inderdaad zo gedaan en alles draait nu, hoera! Bedankt voor je reactie, als ik tijd heb begin ik aan een verslagje

        Comment


          #5
          Nou ik ben wel benieuwd welke koolstoffilter en lamp enzo je uiteindelijk gaat gebruiken.

          Comment

          Bezig...
          X