Te warm

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Stonerski
    Elite Stoner
    MemberLucky Member
    • Sep 2017
    • 130

    #1

    Te warm

    Korting op 420shop
    sinds een dag of drie krijg ik mijn temperatuur niet goed gaat tot max 34 graden soms in moelijk onder de 30 graden nu ik al zover sta wil ik niet dat ze erop achteraan gaan mijn dames
  • Organisch
    Banned
    Lucky Member
    • Nov 2016
    • 714

    #2
    Allez Stonerski, denkt nu eens hard na. Wat is de oplossing daartegen?

    Uw afzuiging trekt niet voldoende lucht weg he.

    Ik zit op 25-27 met de lamp aan. Maar ik zal mij in de zomer toch een nieuwe afzuiging moeten kopen.
    Beter had ik van de eerste keer in een goede geïnvesteerd met dimmer.

    Comment

    • QnQ
      Godlike Grower
      Lucky Member
      • Sep 2010
      • 26093

      #3
      Vergroot je inlaat
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment

      • Stonerski
        Elite Stoner
        MemberLucky Member
        • Sep 2017
        • 130

        #4
        Zal moeten denk ik nochtans een goede afzuiging en trek van twee kanten lucht binnen ook
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 1 photos.

        Comment

        • Organisch
          Banned
          Lucky Member
          • Nov 2016
          • 714

          #5
          Kan je geen lucht van een andere kamer nemen? Misschien zuigt ze gewoon haar warme lucht terug op?

          Comment

          • Stonerski
            Elite Stoner
            MemberLucky Member
            • Sep 2017
            • 130

            #6
            Heb ik ook al gedacht dat ze de warme lucht opzuigt als ik waaier bij zet wordt het warmer

            Comment

            • Organisch
              Banned
              Lucky Member
              • Nov 2016
              • 714

              #7
              Gewoon een slang naar een andere kamer trekken dan. Maar dan moet je hok wel goed "dicht" zijn, anders zuigt ze die lucht niet aan he.
              Ik trek mijn slang soms naar het raam omdat ik ook gedurig dezelfde lucht in die kamer aanzuig. Ik verlucht mijn woning wel veel, maar toch...

              Comment

              • Organisch
                Banned
                Lucky Member
                • Nov 2016
                • 714

                #8
                Mijne logica is niet zo goed vandaag hahahahhaha
                Je kan de slang van uw afzuiging ook gewoon naar een andere kamer trekken, zal simpeler zijn

                Comment

                Bezig...