sinds een dag of drie krijg ik mijn temperatuur niet goed gaat tot max 34 graden soms in moelijk onder de 30 graden nu ik al zover sta wil ik niet dat ze erop achteraan gaan mijn dames
Te warm
Collapse
X
-
Allez Stonerski, denkt nu eens hard na. Wat is de oplossing daartegen?
Uw afzuiging trekt niet voldoende lucht weg he.
Ik zit op 25-27 met de lamp aan. Maar ik zal mij in de zomer toch een nieuwe afzuiging moeten kopen.
Beter had ik van de eerste keer in een goede geïnvesteerd met dimmer. -
Gewoon een slang naar een andere kamer trekken dan. Maar dan moet je hok wel goed "dicht" zijn, anders zuigt ze die lucht niet aan he.
Ik trek mijn slang soms naar het raam omdat ik ook gedurig dezelfde lucht in die kamer aanzuig. Ik verlucht mijn woning wel veel, maar toch...Comment





Comment