Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LED kweektent

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    LED kweektent

    Korting op 420shop
    High iedereen,

    ik ben erg noob in kweektenten op te zetten. Ik heb dit 1x gedaan met een goedkope complete LED kweektent, alleen de geur kwam best al doorheen de tent... Aldus de tent staat al een tijdje en met mijn wietje te kweken lukt het al behoorlijk goed alleen wil ik graag een hele nieuwe tent kopen die groter is en waar ik in kan gaan staan en knippen. De tent zijn grootte die ik wil kopen is 240x120x200 (l-b-h). Hierin ga ik 2x 1200watt LED lampen inzetten, is dit te doen? Maar al bij al dit snap ik niet wat ik allemaal nog moet kopen, ik wil het liefst een heel goede lucht toevoer, een koolstoffilter die toch wel een paar honderden grammen aan boompjes kunnen verduisteren, en wat voor toebehoren ik allemaal zou kunnen kopen erbij. Ik wil deze keer heel graag een goede setup hiervan weten want ik ken niks van de inblaasvolume dingen .

    Mvg,
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

    Comment


      #3

      Comment


        #4
        Ik weet niet met wat ik allemaal heb gewerkt.. ik had een volledige LED setup gekocht op een website. Maar de koolstoffilter of afzuiging hadden we niet eens aan staan. We hadden de rits soms eens een keertje openstaan voor verse lucht etc. voor de planten... daarom vraag ik jullie heel veel raad nu

        Comment


          #5
          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

          Comment


            #6
            Ik ben meerderjarig lol ik heb gwn een complete tent gekocht zonder te weten wat waar etc.
            Last edited by QnQ; 20 December 2017, 19:16.

            Comment


            • Hoeloes
              Hoeloes commented
              Editing a comment
              Oh sorry, ik dacht ff checken die leeftijd.

              Ok hier dan wat hulp, ik ben van mening dat je eerst een goed plan moet uitdenken alvorens zomaar spullen te kopen.

              Persoonlijk zou ik beginnen met wat verslagen te lezen en je verdiepen in de verschillende setups die mogelijk zijn.

              Ondertussen ga je voor jezelf aantekeningen maken van wat je interessant lijkt.

              Je zoekt de bijbehorende berekeningen op wbt. de capaciteit van je afzuiger, koolstoffilter en evt. actieve luchtinlaat.

              Ondertussen bedenk je ook of je op aarde/cocos gaat kweken of gelijk hydro gaat doen.

              In hoeveel liter potten ga je kweken en wat voor voedingslijn ga je nemen?

              Ga je feminized of regulier zaad kweken.

              Autoflowers lijkt mij persoonlijk niks voor binnen.

              Of ga je misschien stekken kopen?

              Ga je voor zaad?

              Welke zaadboer gaat het worden en wat voor strain ga je kiezen?

              Hoe ga je ontkiemen?

              Ga je ze gewoon laten groeien of ga je wat lst, hst doen, of ga je voor een sog of scrog?

              Zo kan ik nog wel even door gaan met keuzes die je zult moeten maken alvorens een goede kweek neer te zetten.
              Een goede voorbereiding is het halve werk.
              Ik zal ook nog even een link toevoegen, ik hoop dat je daar wat aan hebt.

              https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...en-nl-beginner

              Veel succes met het worden van een echte hobbykweker.

              Gr. Hoeloes.

              Ps. Een beetje zelfstudie kan geen kwaad toch?
              Last edited by Hoeloes; 20 December 2017, 18:59. Reden: Spelling

            #7
            Wiet kweken in een tent zonder afzuiger gaat niet, dus dat het aardig goed gaat daar twijfel ik aan. Je zit sowieso aan 90% lv of hoger na een tijdje. 2 keer 1200 watt aan led is absurd en zou je een paar 1000 euro kosten. Vandaar de

            Comment


              #8
              Hoeloes , Noproblemo hoor ik ben al allerlei dingen nu aan het opzoeken/afzoeken hoe en wat maar de LED setup snap ik niet veel van. Daarom dus, ik ga een grotere tent kopen dan de meeste hier hebben denk ik. (150x150 is zowat die van iedereen right?) Ik ga nog wat afzoeken! Thanks voor je comment! Ik heb voor deze kweek (OG kush fem.) 4x Gorilla Glue auto gekweekt, was wel een normale opbrengst maar ik wil wat LST doen bij feminized zaad Lukt aardig met de OG kush

              Comment

              Bezig...
              X