Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Afzuiging en koolstoffilter bij led

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Afzuiging en koolstoffilter bij led

    Korting op 420shop
    beste mensen, hierbij een vraag waar ik veel verschillende antwoorden op terugvind.

    ik ben nu bijna klaar met mijn tweede succesvolle kweek en heb de smaak lekker te pakken!

    Nu kweek ik in een 60x60x160 tent met een 150 watt COB LED, prachtige oogst hiervoor en ook nu weer veelbelovend. Echter, ik woon nog thuis en hij zit hier op de huisafzuiging aangesloten (komt hoog boven uit en luht waait mooi weg) dus heb geen koolstoffilter nodig, je ruikt buiten niks zelfs een paar meter verder niet. Echter ga ik het huis uit en heb ik daar in mn appartement geen afzuiging. Wel een zoldertje waar ik de tent wil zetten. Maar daar moet wel een koolstoffilter met afzuiging op natuurlijk. Nu de vraag, hoe zit dit met led? Hoeveel moet de afzuiging zijn en het koolstoffilter erop, 20% meer aan cap. van afzuiging dacht ik? En welke cap. van de afzuiging? Wil het wel energiezuinig houden haha maar als dat niet kan geen probleem, ben benieuwd naar de meningen!
    Last edited by BigT; 31 January 2018, 21:16.

    #2
    Beter gebruik je wel een koolstoffilter met eigen afzuiger !!!!!
    Je denkt dat het niet te ruiken is maar het kan zo honderden meters verder neerslaan nu zadel je ouders op met een onnodig risico
    Met 150 watt heb je geen grote afzuiging /filter nodig daar is vast wel info over te vinden in het micro gedeelte van het forum

    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...t-kweken/micro

    suc6
    Last edited by Nonsense; 1 February 2018, 07:03. Reden: kan f etc

    Comment


      #3
      2018, Bubblegum, Kera Seeds
      2019, Jack Herer, Kera Seeds

      Comment


        #4
        Ik heb zelf een Secret Jardin DR60 R2.5 (60x60x170) en gebruik een RAM mixed flow inline-fan 100mm met 2 standen en de filter van PrimaKlima PK2600 mini. Daarnaast gebruik ik een voltage regelaar, de Variac 500W.

        RAM filter
        Stand 1 165m3 / 25 watt
        Stand 2 200m3 / 28 watt

        PrimaKlima
        Max luchtstroom:240 m3/uur
        Optimale luchtstroom:160 m3/uur

        De temperatuur zal ook met LED stijgen in de tent en ik kan het prima beheren met de bovenstaande spullen.
        Ad usum proprium!

        Comment


        • envision1337
          envision1337 commented
          Editing a comment
          Hoe zit het met geluid? Ben echt benieuwd zou anders ook deze setup kopen!

        • ganjagast
          ganjagast commented
          Editing a comment
          Bijna geluidloos mits je het dimt. Boven de 175 volt ging ik me eraan irriteren aangezien ik er naast sliep. Op 115V is het amper te horen.

        #5
        ik heb een tent van 80x80x180 en kweek met een 400 watt hps

        afzuiging is Prima Klima

        prime klima kombo kit

        PK koolstoffilter K2600 flat 250
        ventilator PK 125

        mag hem de 25% laat draaien zuigt hij mijn kastje leeg zo laat de tent beetje open staan en geen geur ginder
        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
        KEEP ON GROWING AND SMOKING

        Comment

        Bezig...
        X