eerste kweek tent is dit een goeie led

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • polo222
    Senior Stoner
    Nieuw Lid
    • Aug 2018
    • 26

    #1

    eerste kweek tent is dit een goeie led

    Korting op 420shop
    ik heb een kweek set besteld ik ga over een week beginnen is dit een goeie setup, hoeveel plantjes zal ik er in doen?
    PS. nog nooit eerder gekweekt Gr. polo

    https://www.greensell.nl/a-47168677/...p/#description
  • Meglow
    Expert Grower
    MemberLucky Member
    • Jun 2011
    • 1374

    #2
    eerst kopen en dan vragen of het goed is lijkt me niet zo'n handige volgorde

    een vluchtige blik zegt mij dat als deze lamp daadwerkelijk 600W is (of 450, want hun spec's wijken af van de tekst), je serieuze warmte-issues gaat krijgen.

    kijk wat rond in mijn verslagen, ik kweek nl. ook op 80x80, dan weet je een beetje hoe vol dat kan raken.

    verder raad ik je aan om deze week een paar uur lang je in te gaan lezen. je krijgt eerder hulp als je laat zien dat je er zelf ook energie in hebt gestoken.

    succes !

    Comment

    • QnQ
      Godlike Grower
      Lucky Member
      • Sep 2010
      • 26093

      #3
      Ik zie 4 potten op de foto dus ik zou voor vier gaan dan he.
      kunnen je plantjes een tijdje groeien.
      Je hebt met 180 toch hoogte zat.

      * Dan moet je geen autoflowers nemen natuurlijk.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment

      • polo222
        Senior Stoner
        Nieuw Lid
        • Aug 2018
        • 26

        #4
        Meglow ja ik ga kweken in een schuur en die is best wel koud

        Comment


        • Flip Hasjkip
          Flip Hasjkip commented
          Editing a comment
          En warm in de zomer.
      • polo222
        Senior Stoner
        Nieuw Lid
        • Aug 2018
        • 26

        #5
        Ik wil 9 zaadjes in 11 liter potten doen is dat een goeie?

        Comment

        • Helemaal Top
          Junior Grower
          MemberLucky Member
          • Jul 2014
          • 565

          #6
          Als ik eerlijk mag zijn stuur het terug en koop alles los. Bespaar je de helft mee.

          Comment

          • polo222
            Senior Stoner
            Nieuw Lid
            • Aug 2018
            • 26

            #7
            ik heb hem terug gestuur en zit te kijken naar deze betere keus?



            ik hoor graag van jullie.

            Comment


            • Helemaal Top
              Helemaal Top commented
              Editing a comment
              Los kopen. Als het je niet lukt dan help ik je. De lamp die erin hangt is veel te duur voor wat je krijgt. Zitten gewoon chips in die ook in goedkope modellen gebruikt worden. De lamp lijkt zo robuust door het koelsysteem. Alle shops die het verkopen hebben zelfde copy paste specificatie. Zit een goedkoop Chinees merk achter met een nieuwe merk naam. Ik ga dit uitpluizen vanavond. Vind ik leuk Je ziet dit ook veel gebeuren in de metaal detector branche. Beetje onbekend terrein waar je mensen alles wijs kan maken.
              Last edited by Helemaal Top; 10 August 2018, 09:42.
          • Helemaal Top
            Junior Grower
            MemberLucky Member
            • Jul 2014
            • 565

            #8
            Is het gelukt? Ik help je graag hoor! Bespaar je makkelijk 200 euro

            Comment

          Bezig...