Voorstel

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Guest's Avatar

    #61
    Re: Voorstel

    alien growshop, klik banner bovenaan.

    Comment

    • Mighty Mango Dopefriend
      Retired
      • Jun 2008
      • 124

      #62
      Re: Voorstel

      Zou je misschien even een link kunnen geven van wat ik moet kopen dan.


      GrtZ

      Oorspronkelijk geplaatst door Leffe
      alien growshop, klik banner bovenaan.

      Comment

      • janjaap
        Retired
        • May 2008
        • 216

        #63
        Re: Voorstel

        ik heb een vraagje , heb je die fittingen met stekker er aan gekocht of moest
        je die zelf monteren ?

        Comment

        • Mighty Mango Dopefriend
          Retired
          • Jun 2008
          • 124

          #64
          Re: Voorstel

          Zelf monteren; Dat is vrijwel altijd {Als je bij bouwmarkten zoals Gamma, Karwei etc. koopt}.

          Comment

          • midnight fantasy
            Wicked Stoner
            • Jul 2008
            • 264

            #65
            Re: Voorstel

            Oorspronkelijk geplaatst door Joeri
            Oke,



            Heb trouwens 3 Spaarlampen gekocht; Warm White 13 Watt

            Foto:


            Goed?
            zijn de 3 lampen van 13 watt genoeg?
            en is dat dan om onmiddelijk in bloei te gaan 12/12?
            en verbuik van elecktriciteit (voor de elecktriciens onder ons :p )
            ben zelf bezig met een kastje van gelijke maten.
            post zeker nog de vorderingen van je kastje he, ziet er super uit.

            Comment

            • Smokey
              Ultra Grower
              MemberLucky Member
              • Oct 2007
              • 2488

              #66
              Re: Voorstel

              Hoe meer licht hoe beter maar je kan onder 3 spaarlampen kweken.

              Ga je voor Lowryders of andere soortje?

              Oorspronkelijk geplaatst door Smokey
              Zal het ff uitleggen als je het zelf wilt berekenen .

              400 Watt = 0.4 Kwh
              Kost prijs per kWh= 0.20 € .
              Ik geef hier maar een voorbeeld, ik weet niet hoeveel jij betaalt. Als je snachts draait is het natuurlijk ook veel goedkoper(als je dag/nacht tarrief hebt natuurlijk)

              Aantal uren= 18 uur per dag( Groei periode )

              Berekening=

              0.4 x 18 = 7.2 kwh op 1 dag.
              7.2 x 31 = 223.20000000000002
              223.20000000000002 x 0.20 € = 44.64000000000001 € ( 44,64 € )

              LET OP! Dit is enkel een voorbeeld, dit is niet de echte prijs! Je prijs per kWh zal anders zijn en als je snachts draait is het veel goedkoper.

              Peace

              PS: Als je echt de perfecte prijs wilt weten moet je ook meer dan 400 watt tellen, sinds je VSA ook verbruikt.
              Bij een conventioneel voorschakelapparaat gaat al snel 15 tot 20 % van het vermogen verloren in de smoorspoel, bij een elektronisch voorschakelapparaat is dat slechts 4 tot 10 %. Dit betekent dat met een elektronisch voorschakelapparaat 15 tot 20 % minder vermogen nodig is voor gelijke lichtopbrengst.

              Comment

              • midnight fantasy
                Wicked Stoner
                • Jul 2008
                • 264

                #67
                Re: Voorstel

                soortje ben ik nog niet uit, zal wel 1 zijn die gemakkelijk te kweken is.
                is mijn eerste keer.

                Comment

                • Weedy
                  Ultra Grower
                  420 MemberLucky Member
                  • Jul 2008
                  • 2248

                  #68
                  Re: Voorstel

                  Kosten valt wel mee, stel je hebt Lowryders onder 18/6, voor +/- 10 weken is:

                  49,14 x het bedrag van je energie leverancier per KwH.

                  49,14 x €0,18 (bijvoorbeeld) = €8,85 (voor je lampen).

                  Dan die PC Fan's nog, maar ik heb geen idee hoeveel watt dat zou zijn / die adapter zou zijn.
                  [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                  Comment

                  • janjaap
                    Retired
                    • May 2008
                    • 216

                    #69
                    Re: Voorstel

                    12 volt right ?

                    Comment

                    • midnight fantasy
                      Wicked Stoner
                      • Jul 2008
                      • 264

                      #70
                      Re: Voorstel

                      van de fans heb je keuze, je hebt er van 12V, 3V, 6V
                      hangt ervan af welke je gebruikt.

                      Comment

                      • janjaap
                        Retired
                        • May 2008
                        • 216

                        #71
                        Re: Voorstel

                        zou persoonlijk voor 12 volt gaan kan je namelijk makkelijk aansluiten op nokia adapter

                        Comment

                        • weedy-man
                          Retired
                          • Sep 2008
                          • 26

                          #72
                          Re: Voorstel

                          zet ze savonds aan dan heb je goedkoper stroom

                          Comment

                          • Smokey
                            Ultra Grower
                            MemberLucky Member
                            • Oct 2007
                            • 2488

                            #73
                            Re: Voorstel

                            Oorspronkelijk geplaatst door Weedy

                            Dan die PC Fan's nog, maar ik heb geen idee hoeveel watt dat zou zijn / die adapter zou zijn.
                            Kan je zelf ongeveer berekenen.

                            P= Vermogen = Watt
                            U= Spanning = Volt
                            I= Stroom = Ampère

                            P = U x I,

                            Peace

                            Comment

                            • markster
                              Ultra Grower
                              MemberLucky Member
                              • Jul 2008
                              • 2151

                              #74
                              Re: Voorstel

                              de wet van ohm

                              Comment

                              • Smokey
                                Ultra Grower
                                MemberLucky Member
                                • Oct 2007
                                • 2488

                                #75
                                Re: Voorstel

                                Idd markster, een stuk er van

                                Comment

                                Bezig...