Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hallo, Nieuw in kweken, gelieve wat hulp.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Hallo, Nieuw in kweken, gelieve wat hulp.

Korting op 420shop
    Hallo allemaal,

Als jullie de introductie pagina hebben gelezen, weten jullie dat ik nieuw ben in kweken . Zoniet, nou bijdeze dan ik ben dus nieuw in kweken. Ik heb nou de belangerijkste spulletjes in huis, alleen weet ik niet hoe ik dit moet installeren, en of me stopcontacten all dit aankunnen.

Ik heb als volgt:
    400W lamp + Ballast
    Afzuiger 400m3/h + Carbon filter 360m3/h
    2 mini ventilators

Nou is mijn probleem, dat ik geen ge-aard stopcontact in de kamer heb waar ik me tent wil neerzetten.. Dus wou ik een ge-aard haspel naar de kamer trekken vanuit de hal waar we wel een ge-aard stopcontact hebben. Kan dit en mag dit en is dit veilig?

En dan als volgt: Kan ik me Ballast + afzuiger + 2kleine fan's op deze haspel zetten zonder dat er wat gebeurt?

Ik heb graag wat advies nodig hoe ik dit alles kan oplossen.
    Alvast bedankt,
    StickArt

Re: Hallo, Nieuw in kweken, gelieve wat hulp.

ja denk dat het wel gaat maar zorg ervoor dat die haspel 100% is uitgerold anders gaat hij veel te warm worden

en nooit een ander verlengsnoer op een andere gooien 1 keer verlengen max

Comment

Bedankt voor je reactie, ik heb ondertussen een andere haspel geregeld (uit de bouw meestal sterker zonder kuren) de kabel zelf is 3x2,5mm², de vorige haspel was 3x1mm² en dit vertrouwde ik dus totaal niet. 1x verlegen dat wis ik bedankt voor de waarschuwing alsnog.

Nou heb ik nog een vraag, omdat ik nu een andere haspel heb die dikkere kabels heb, maar deze is ook veel langer (40m min.), moet ik deze dan ook helemaal uitrollen?

Comment