Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Actieve luchtinlaat nodig of niet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Actieve luchtinlaat nodig of niet

    Korting op 420shop
    Hallo kwekers ik heb een vraag of luchtinlaat, ik sta op de startblokken om mijn eerste binnenkweekje te gaan doen. Ik heb een tent van 1x1x2 met een 600 wat led lamp. Een koolstoffilter met fan aangesloten aan een fan controller temperatuur is rond de 20 graden. Ik wil 9 af erin kweken. Het gene wat mij nog ontbreekt is een actieve luchtinlaat, moet ik deze nog aanschaffen of is die anders op te lossen of niet nodig? Groeten

    #2
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Je kan ook een slang neerleggen zonder aanzuiging.
      ala het goed is gaat door je afzuiging je tent naar binnen toe staan.
      dat betekend er druk van buitenaf op de tent komt,zodra jij een slang neerlegt word daar automatisch de lucht aangezogen omdat je in dichte tent nergens lucht binnen krijgt verder
      Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

      Comment


        #4
        zoals QnQ zegt raampje van je tent open zetten zodat er zuurstof ik kan meer is er niet nodig
        en nu actief lucht invoeren van buiten af als het zo koud is zijn je plantjes dood lol

        kweek al jaren met enkel het raampje /haasje open langs de zij kant van je tent enkel zorgen dat er in de kamer geen licht is als de planten slapen
        anders met het gaas open en je maakt licht in de kamer kunnen je planten wakker worden
        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
        KEEP ON GROWING AND SMOKING

        Comment


          #5
          Is afhankelijk van je temperatuur en vochtigheid.
          heb je al een testje gedaan met de lamp aan en geen afzuiging!?

          Comment


            #6
            Voor wat dient die test Rreppellsteeltjam?
            ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

            Comment

          Bezig...
          X