kweken zonder aarding op bovenverdiep

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • blikskecola
    Stekje
    Nieuw Lid
    • Jan 2019
    • 7

    #1

    kweken zonder aarding op bovenverdiep

    Korting op 420shop
    beste JDforum gebruikers
    om hier direct met de deur in huis te vallen

    ik heb mezelf een kweektent gekocht met een 400w hps lamp aangesloten op VSA nu zat ik enkel met de vraag of ik dit wel mag aansluiten op een stopcontact zonder aarding ?
    enig risico op brand ? geëlektrocuteerd worden ? of kan die lamp dat zonder probleem aan
    op het gelijkvloers is alles wel geaard, noodoplossing is een verlengsnoer leggen naar boven maar dat heeft geen zicht natuurlijk
    alvast bedankt!
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.
  • Rreppellsteeltjam
    Super Grower
    MemberLucky Member
    • May 2018
    • 1955

    #2
    Als je centrale verwarming hebt!?
    die is altijd geaard!!

    Comment


    • Gozah
      Gozah commented
      Editing a comment
      Levens gevaarlijk
  • renoir68
    Elite Stoner
    MemberLucky Member
    • Aug 2018
    • 144

    #3
    Ik zou het je afraden,
    Is er geen mogelijkheid om een geaarde kabel langs een verwarmingsbuis die naar boven loopt te leggen,,dan is die ook niet zo in het zicht.
    Zeg maar zo, Keep It Simple

    Comment

    • groot
      Son of the Bong
      MemberLucky Member
      • Jun 2016
      • 429

      #4
      Als je de aarding op je CV aansluit moet je wel zeker weten dat je een aardlekschakelaar hebt want anders sta je stijf in de douche of als je de kraan vast pakt....

      Comment

      • blikskecola
        Stekje
        Nieuw Lid
        • Jan 2019
        • 7

        #5
        Ik heb boven centrale verwarming ja
        lijkt me wel wat onveilig om zo met elektriciteit te gaan stunten..

        zal het dan maar bij verlengsnoer houden en safe doen

        Comment

        • QnQ
          Godlike Grower
          Lucky Member
          • Sep 2010
          • 26093

          #6
          Er zit niet voor de lol aarde op eh...dusse..inderdaad even wat anders verzinnen.
          Leg ook iets wat niet brandbaar is onder je VSA. Dat ding gaat loeiheet worden.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment

          • EasyW
            Son of the Bong
            420 MemberMemberLucky Member
            • Oct 2018
            • 406

            #7
            Met een beetje geluk is het stopcontact van je CV installatie wel geaard, daarvandaan kun je de overige stopcontacten op zolder ook van aarde voorzien
            2e
            3e

            Comment


            • Rreppellsteeltjam
              Rreppellsteeltjam commented
              Editing a comment
              Nou maar hopen dat de CV ketel boven zit.

            • EasyW
              EasyW commented
              Editing a comment
              Mmmm, daar heb je wel een punt inderdaad, geen idee waarom ik daar van uit ging eigenlijk
          Bezig...