Daar zat ik inderdaad ook eerst mee. Op de 2de foto kan je een 2de gaatje zien in de zijkant van de kast. Als je goed kijkt boven het gaatje waar de slang nu in gaat, kan je 't zien. Dit had ik eerst geboord voordat ik diezelfde bedenking als jij maakte 
Maar het nieuwe gaatje zit eigenlijk onder de plank waar de "tank" op staat. Om bij te vullen kan ik hem dus op het boord eronder zetten en zo kan ik er makkelijker bij. Met een gieter is het super makkelijk, heb het al getest.
Yep, maar dan zullen de planten mogelijks ook wat groter worden .. Op zich wel leuk maar ik verwacht dat ze redelijk zullen uitzetten in hun lange weken bloei. Ik verwacht rond de 11 a 12 weken bloei nodig te zullen hebben. Ik wil ook niet dat het uit mijn tentje puilt
Maar je hebt gelijk, 18 is beter dan 11 ... alleen te hopen dat de Blumats het in hun eentje aankunnen dan...

Maar het nieuwe gaatje zit eigenlijk onder de plank waar de "tank" op staat. Om bij te vullen kan ik hem dus op het boord eronder zetten en zo kan ik er makkelijker bij. Met een gieter is het super makkelijk, heb het al getest.
Yep, maar dan zullen de planten mogelijks ook wat groter worden .. Op zich wel leuk maar ik verwacht dat ze redelijk zullen uitzetten in hun lange weken bloei. Ik verwacht rond de 11 a 12 weken bloei nodig te zullen hebben. Ik wil ook niet dat het uit mijn tentje puilt

Maar je hebt gelijk, 18 is beter dan 11 ... alleen te hopen dat de Blumats het in hun eentje aankunnen dan...




!

Comment