Hier de vsa..
150x150x200 tent 400 watt lamp ?
Collapse
X
-
-
Ik heb recent veel gelezen over VSA’s kon niet echt iets vinden over mijn model als ik de stekker van mijn lamp in de VSA steek en de VSA weer met mijn relais kastje verbind en deze in het stopcontact doe zou alles dan goed moeten zijn? Vraag het voor de zekerheid voordat me schuur straks in de fik staat
Comment
-
Dus ik hoef alleen de stekker van de lamp erin te douwen ? En dan de evsa stekker in de tijdschakelaar en de tijdschakelaar in t stopcontact ? Dus ik hoef niks in te stellen of te doen op de evsa voordat ik het stroom erop zet ?Comment
-
-
Zo is het goed aangesloten. Houd er rekening mee dat als de lamp gebrand heeft en je deze uit doet, eerst ene kwartiertje wacht tot hij is afgekoeld voordat he m weer insteekt. Dat bevordert de levensduur.
Als je de klok instelt houd dan ook rekening met de wintertijd. Ik wil van 7 tot 7 draaien dus heb ik m nu op 8 tot 8 staan omdat de wintertijd bijna ingaat.Een dag zonder wiet kent Flip niet.Comment
-
-
In het begin flikkerde de lamp wel van heel fel wit licht naar normaal licht nu lijkt het stabiel.Comment
-
Dat is normaal, moet altijd even opstarten en opwarmen. Kijk wel uit dat je kap niet tegen het filter komt, de kap kan warm worden.Een dag zonder wiet kent Flip niet.Comment
-
Kap is los van alles raakt niks aan maar als die kap zo heet word hoe ik hem heb bevestigd is dat dan niet gevaarlijk ?Comment
-
Comment
-
Comment





Comment