150x150x200 tent 400 watt lamp ?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Rattenplan
    Son of the Bong
    420 MemberMemberLucky Member
    • Jan 2016
    • 401

    #31
    Hier de vsa..
    Attached Files

    Comment

    • Rattenplan
      Son of the Bong
      420 MemberMemberLucky Member
      • Jan 2016
      • 401

      #32
      Ik heb recent veel gelezen over VSA’s kon niet echt iets vinden over mijn model als ik de stekker van mijn lamp in de VSA steek en de VSA weer met mijn relais kastje verbind en deze in het stopcontact doe zou alles dan goed moeten zijn? Vraag het voor de zekerheid voordat me schuur straks in de fik staat
      Attached Files

      Comment

      • newhobby
        Bong Master
        MemberLucky Member
        • Nov 2016
        • 327

        #33
        Lamp naar evsa evsa naar tijdschakelaar met relais en dan de tijdschakelaar in stopcontact !

        Comment

        • Rattenplan
          Son of the Bong
          420 MemberMemberLucky Member
          • Jan 2016
          • 401

          #34
          Dus ik hoef alleen de stekker van de lamp erin te douwen ? En dan de evsa stekker in de tijdschakelaar en de tijdschakelaar in t stopcontact ? Dus ik hoef niks in te stellen of te doen op de evsa voordat ik het stroom erop zet ?

          Comment

          • Rattenplan
            Son of the Bong
            420 MemberMemberLucky Member
            • Jan 2016
            • 401

            #35
            ... hier fotootjes
            Attached Files

            Comment

            • Flip Hasjkip
              Wicked Grower
              420 MemberMemberLucky Member
              • Sep 2008
              • 3595

              #36
              Zo is het goed aangesloten. Houd er rekening mee dat als de lamp gebrand heeft en je deze uit doet, eerst ene kwartiertje wacht tot hij is afgekoeld voordat he m weer insteekt. Dat bevordert de levensduur.

              Als je de klok instelt houd dan ook rekening met de wintertijd. Ik wil van 7 tot 7 draaien dus heb ik m nu op 8 tot 8 staan omdat de wintertijd bijna ingaat.
              Een dag zonder wiet kent Flip niet.

              Comment

              • Rattenplan
                Son of the Bong
                420 MemberMemberLucky Member
                • Jan 2016
                • 401

                #37
                Bedankt ik zal het onthouden

                Comment

                • Rattenplan
                  Son of the Bong
                  420 MemberMemberLucky Member
                  • Jan 2016
                  • 401

                  #38
                  In het begin flikkerde de lamp wel van heel fel wit licht naar normaal licht nu lijkt het stabiel.
                  Attached Files

                  Comment

                  • Flip Hasjkip
                    Wicked Grower
                    420 MemberMemberLucky Member
                    • Sep 2008
                    • 3595

                    #39
                    Dat is normaal, moet altijd even opstarten en opwarmen. Kijk wel uit dat je kap niet tegen het filter komt, de kap kan warm worden.
                    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                    Comment

                    • Rattenplan
                      Son of the Bong
                      420 MemberMemberLucky Member
                      • Jan 2016
                      • 401

                      #40
                      Kap is los van alles raakt niks aan maar als die kap zo heet word hoe ik hem heb bevestigd is dat dan niet gevaarlijk ?

                      Comment

                      • Rattenplan
                        Son of the Bong
                        420 MemberMemberLucky Member
                        • Jan 2016
                        • 401

                        #41
                        Hier de bevestiging
                        Attached Files

                        Comment


                        • newhobby
                          newhobby commented
                          Editing a comment
                          Ik zou zie kleine klepjes ombuigen en ze vast maken in de gaten zoals jij ze nu hebt vast gemaakt zou het in theorie nog los kunnen komen dan niet meer

                        • QnQ
                          QnQ commented
                          Editing a comment
                          Goed gezien, zo moet dat inderdaad
                      • QnQ
                        Godlike Grower
                        Lucky Member
                        • Sep 2010
                        • 26093

                        #42
                        Heb je het plastic van je kap gehaald ?
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                        Comment


                        • Rattenplan
                          Rattenplan commented
                          Editing a comment
                          Ja zat een geel achtig dun plastic bovenop

                        • QnQ
                          QnQ commented
                          Editing a comment
                          Als het goed is zit de onderkant, waar de lamp zit ook bedekt met plastic om corrosie tegen te gaan alsie op de plank ligt.
                      • Rattenplan
                        Son of the Bong
                        420 MemberMemberLucky Member
                        • Jan 2016
                        • 401

                        #43
                        was er ook al af
                        Attached Files

                        Comment


                        • QnQ
                          QnQ commented
                          Editing a comment
                          Allrite, super.
                          Ik weet dat er nu een paar mee zitten te lezen die het vergeten waren de eerste keer
                          Dan smelt dat plastic in je nieuwe kappie
                      Bezig...