Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

advies gevraagd bij samenstellen kleine kweekruimte

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    ojee is die citral zo erg greenbio? . mgoed ik maak er toch olie van. vapen is idd ook wel een idee thnx.
    als ik een thc-rijk rondje heb gedaan en het lukt allemaal een beetje, dan ga ik een poging wagen met een plant met meer cbd. heb er zin in
    mn eerste rondje mn 2e rondje mn 3e rondemn 4e ronde

    Comment


    • GreenBio
      GreenBio commented
      Editing a comment
      Nee hoor, misschien vind jij het wel geweldig. Gelukkig is smaak persoonlijk...

    #17
    via google mijn eigen topic teruggevonden. na mijn laatste post kwam er een vrij plotse verhuizing tussendoor. maanden druk mee geweest. al die tijd mijn nieuwe bonanza en een paar dozen ongebruikt in de garage zien staan. alle tips volledig vergeten helaas dus ik moet me opnieuw inlezen.ik wist niet eens meer dat ik me geregistreerd had hier. mn geheugen wordt hard minder helaas.. bij het openen van de dozen bleek dat ik o.a. de citral gekocht had. die hebben al die tijd in een pipetje in warme garage gestaan. gisteravond heb ik ze in een glas water gezet en ik ga nu zoeken of het nog zin heeft ze na 24 uur in een vochtige keukenrol te leggen.. als ik wat kan vinden en er mee verder ga start ik een kweekverslag.
    mn eerste rondje mn 2e rondje mn 3e rondemn 4e ronde

    Comment


      #18
      Dat is dubbel kiemen.
      Na 24-36uur in een glas water kunnen ze meteen de grond in.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #19
        oh ok. dank je!
        en is er ook iets te zeggen over hoe ze er na die 24 uur uit moeten zien? ze drijven nu bijv... op een filmpje dat ik zag lagen ze op de bodem. is dit nu al een mission impossible of is daar niks over te zeggen?
        mn eerste rondje mn 2e rondje mn 3e rondemn 4e ronde

        Comment


          #20
          Dat komt door de oppervlaktespanning van het water waarschijnlijk.
          Nee drijven of zinken zegt niet zoveel.
          Desnoods drop je er een stukje wcpapier op ofzo zodat ze onder water blijven.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #21
            ok dank je! dan ga ik ze morgenochtend ( na 36 uur) in een potje met plagron promix zetten. 1 cm diep flink nat en de lamp aan als ik het me goed herinner

            ik zie er in het water eentje opengaan trouwens. klein wit streepje zichtbaar. zou het dan toch?



            Last edited by Alzheimer; 13 August 2020, 13:36.
            mn eerste rondje mn 2e rondje mn 3e rondemn 4e ronde

            Comment

            Bezig...
            X