Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Is dit wat

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Is dit wat

    Korting op 420shop
    Hallo, ik heb een vraagje is deze tent wat ten opzichte met de lampen en afzuiging ik doe 36 in 18 liter dan dat was een optie om bij te bestellen de tent is 200x200x200 hoor het graag groeten https://www.kweekhuis.nl/bestel/grow...iABEgJFqvD_BwE was vergeten toe te voegen hahash

    #2
    Hi,
    we hebben een mooi voorstel topic. Check die even.
    Dan hebben we ook nog eens een zoek optie, en buiten dat denk ik dat 2400 Watt iets te veel is voor een Hobby Kweek.
    Maar wie ben ik, right?(kan je zien in het boorstel topic, hehehe)
    sigpic

    Comment


      #3
      Ik vraag toch gewoon als dit wat is. Ga me verder niet voorstellen heb alleen deze vraag en is hobby ja een deel wil ik normaal doen, een ander deel experimenteren ik ga niet meer betalen er voor ben er klaar mee bij de shop zeggen ze haze is niet eens haze oplichters

      Comment


      • kroket
        kroket commented
        Editing a comment
        Voorstellen mag gewoon anoniem hoor. Niemand die je echte naam of gegevens wil weten hier
        Als je nu al aangeeft dat je enkel deze vraag hebt, en daarna niet meer deel wil uitmaken van dit forum, zal dat anderen niet motiveren om je te helpen. Dan kan je beter contact opnemen met de verkoper.
        Wil je wel deel uitmaken van dit gezellige en leerzame forum, lees dan dit topic even door: https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...en-nl-beginner

      #4
      Dat is heel wat ja.

      Comment


        #5
        Is dat wel goede set

        Comment


        • kelderkastje
          kelderkastje commented
          Editing a comment
          Ik kweek met LED, dus nee, maar dat is persoonlijke voorkeur natuurlijk. HPS verbruikt teveel naar mijn goesting.

          Tentjes vind ik ook ruk, lijken op die doos in Mekka waar jaarlijks een rondedansje rond gedaan wordt. Daarom heb ik een kastje.

          Maar je zult er in kunnen kweken.

          Welk soortje ga je zetten?
          36 verschillende?

          Of 4x9 soortjes op 4 substraten?

        #6
        Oke maar als ik dit dus boven zet en de afvoer naar buiten en frisse lucht invoer van buiten tent. En af en toe deur open. Heb ik dan ook last van geur ik de afzuiging goed voor wat ik wil doen. Ja denk dat ik 3 soorten doe en misschien ook nog stekken voor buiten in de natuur maar ligt eraan als ik scheiding kan maken

        Comment


          #7
          Ik kan dit ook heel lang volhouden eh..
          Ban betekent ban, dus je bent niet welkom hier.

          Als je het er niet mee eens bent kun je via de site en het contactformulier contact opnemen met JD himself.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment

          Bezig...
          X