Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

De WeDryer , anders drogen om je kweekhok vrij te hebben !

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door Haze smoker View Post
    tja vroeger las ik altijd dat snel gedroogde wiet smaak en potentie verloor maar geen idee of dat zo is
    Is een feit.

    Comment


    • Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Inderdaad , hier gaat het dan puur over de eerste dagen van het drogen . Nu zie ik soms ook wel als er traditioneel gedroogd wordt in het hok waar gekweekt wordt, dat het kan knakken in 4 dagen . Met de dryer ongeveer ook die tijd, dus nooit geen 10 zoals je de hele plant op zijn geheel hangt omgekeerd.

      Nu probeer ik nog zoveel mogelijk tak te laten hangen als ze in de droger gaan. Maar eigenlijk droogt iedereen net iets anders en denk ik dat het zo wel meevalt. Is de smaak dan echt zoveel beter, op zijn afrikaans de hele plant, met wortel en al omgekeerd hangen en 10 dagen rustig te laten drogen? Ik kan niet anders of dit zelf eens te testen. Volgende ronde zitten er 4 x special kush tussen die ik verschillend ga drogen.@Hazesmoker en WillyWally
      Last edited by Wesley pipes; 24 June 2020, 11:37.

    #17
    Cool ik volg met plezier
    mee en ben benieuwd
    ik wil zelf volgende ronde ook wel wat verschillende droogmanieren proberen

    Comment


      #18
      Het filtertje laat al veel geur door, na paar keer gebruik....zoals QnQ voorspeld had dacht ik .

      Dus zeker iedere ronde vervangen voor 15 euro ? Laat maar ...hang ik hem in de kweekruimte,nergens last van.

      maar ik droog nu topjes van een afje van buiten met sporen van toprot in. het meeste is weggesneden... zou ik dat riskeren om dat in de kweekruimte te hangen ? Heel de living ruikt nu...
      Ganja always does the trick.

      Comment


        #19
        Denk dat de vraag meer is wil je dat proberen ?
        ik hang niets wat van buiten komt ook maar in dezelfde ruimte als waar de
        tent staat en dan nog vliegt er af en toe wat rond in de tent

        Comment


        • QnQ
          QnQ commented
          Editing a comment
          Inderdaad. Hier komt de buitenwiet ook niet in de buurt van de kweekruimte. Er zitten altijd beestjes in.

          Kun je niet iets fabriceren met een slang aan je inlaat ofzo. En dan wat filtermateriaal ertussen tegen ongedierte.

        • Wesley pipes
          Wesley pipes commented
          Editing a comment
          Inderdaad we gaan dit niet doen . Ook had ik twijfel om een paar buitenplanten die eiglik voor vrienden waren maar er nu maar 2 moeten hebben, mee te nemen naar binnen..maar een grote nono he, als ze niemand hoeft , vliegen ze op de mesthoop hier.

          De meeste geur wel alweg, heb de koolstoffilter eens opgeschud en andere drogen we dan buiten in het hok misschien . Es denken over de inlaat. Dank u ten zeerste !

        #20
        Op amazon.co.uk. goedkoper de xl voor 90 euro met verzending ongeveer
        Last edited by Wesley pipes; 4 December 2020, 08:24.
        Ganja always does the trick.

        Comment


        • Kunichika
          Kunichika commented
          Editing a comment
          Hebbje de v.a.t. kosten ook meegerekend?

        • Wesley pipes
          Wesley pipes commented
          Editing a comment
          Wel de factuur is 91 , daar komt er niks meer bij normaal gezien...

        #21
        Heb vorige week per vergissing een HERB Dryer XL besteld, dacht dat het om een WeDryer XL ging gezien de foto's die gebruikt werden van een WeDryer was.
        Iemand ervaring met deze concurrent? Hij ziet er quasi identiek uit, op foto's afgaande ook dezelfde fan.
        Daarstraks de fan eens getest maar deze is echt wel luid, is dit normaal?

        Comment

      Bezig...
      X