Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mars Hydro LED-groeilicht

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46

    Click image for larger version

Name:	Mars Hydro.png
Views:	339
Size:	612,5 KB
ID:	1557964

    Comment


      #47
      Gelukkig weekend, telers!

      FC 6500 is uitverkocht in Europea, maar het goede nieuws is dat alle FC series rond 10 november beschikbaar zullen zijn.

      Ook geven veel klanten ons de feedback dat het winkelen op de website niet zo goed verloopt, dus we doen de upgrade! Wordt gedaan voor Zwarte Vrijdag, blijf kijken!
      https://www.mars-hydro.com/

      Comment


        #48
        Goedendag, goed nieuws!
        Alle FC-lampen, FC 3000, FC 4800, FC 6500 zijn eindelijk beschikbaar in de EU!

        Click image for larger version

Name:	SP 6500-Mars Hydro- LED grow light.jpg
Views:	400
Size:	54,1 KB
ID:	1560202www.mars-hydro.com, vergeet niet de disocunt-code "WIET" te gebruiken, Proost!

        PS: we hebben de websiteserver gewijzigd, soepeler dan voorheen!
        Attached Files

        Comment


        • Voor het eerst
          Voor het eerst commented
          Editing a comment
          Dat zou zeker een interessante zijn bij eerste aanschaf. Maar om mijn huidige nu al te vervangen door deze gaat me iets te ver. Ik ben zelfs aan het overwegen om volgende ronde weer gewoon 300W te draaien i.p.v. 600. Ik denk dat mijn ruimte te klein is voor 600W. Maar dat weten we na de huidige ronde

        • Mars Hydro Emmie
          Mars Hydro Emmie commented
          Editing a comment
          Voor het eerst, voor 240x60 zijn 2 eenheden TSL 2000 of 2 eenheden SP 3000 geweldige keuzes

        • Voor het eerst
          Voor het eerst commented
          Editing a comment
          Ik heb nu 2x TSL2000. Ik wil graag weten of een voordeel is om deze te vervangen door de SP3000 en zo ja, welk voordeel?

        #49
        Je laatste comment was wel even een woosh moment geloof ik. <---inhoud onbekend.

        Maar ik ben heel benieuwd naar de afloop van je probleem en met name het lawaai van de afzuiging. Ik ben me nog steeds aan het orienteren en zo'n compleet TWS 2000 setje leek me wel handig om het kweken te leren.

        Iemand anders dit setje gekocht?

        ik kijk ook aandachtig naar de Mars Hydro TS3000. iemand ervaring??
        Last edited by zohoo; 4 November 2020, 07:22.

        Comment


        • Wesley pipes
          Wesley pipes commented
          Editing a comment
          Ik gebruik nu de sp3000 en ik ben wel te spreken over de kwaliteit, alles in orde. Plantjes doen het er goed onder. Geen ervaring met de rest.

        • zohoo
          zohoo commented
          Editing a comment
          2x TSL2000 had ik nog niet aan gedacht.

          Ik dacht iets meer te besteden en dan kon uitbreiden zonder veel meer te investeren. Ik heb inmiddels iemand die het me gaat leren dus ik heb er wel vertrouwen in.

        • Mars Hydro Emmie
          Mars Hydro Emmie commented
          Editing a comment
          www.mars-hydro.com, met kortingscode "wiet420"

        #50
        Komt er met blackfryday nog een leuke korting actie?^^

        Comment


        • Wesley pipes
          Wesley pipes commented
          Editing a comment
          Ook wel naar geintreseerd, zag dat het vorig jaar -50% was , kan dit? hopelijk terug iets in die aard

        #51
        Als ik naar de PPFD maps kijk valt mij op dat bij de FC6500 de waarden veel gelijkmatiger zijn dan bij de SP6500. Is er verschil in kwaliteit of hangt de lamp scheef tov de ondergrond?
        Lopend Verslag

        Comment


        • Mars Hydro Emmie
          Mars Hydro Emmie commented
          Editing a comment
          De reden hiervoor is dat de lampen uit de FC-serie een balkontwerp hebben, 4 balken, 6 balken en 8 balken, waardoor het licht gelijkmatiger wordt. En de SP licht op, de middelste PPFD is hoger

        #52
        Mars Hydro Emmie Do we get a Black Friday deal on de SP3000? I mean a real deal?
        Lopend Verslag

        Comment


        • Mars Hydro Emmie
          Mars Hydro Emmie commented
          Editing a comment
          No sale for SP 3000 lights, it's tight stock, but you still can use the discount code" wiet420" at check out, help save some cash

        #53
        Hallo mensen, hebben jullie recentelijk een plan voor de aankoop van een kweekbak of een kweektent geleid? Zo ja, kijk dan hier, Mars Hydro Black Friday Sale komt eraan!

        Promotie van Mars Hydro Black Friday:
        Tijd: 27 nov.-30 Nov.
        Start 9:00 uur op 27th (Europese Centrale Tijd)

        Indoor Grow Tent, 15% korting
        Verlichting uit de TS-serie en SP 150-lamp, 10% uit
        FC 6500 en SP 6500 licht, 5% uit
        Complete Grow Tent Kits, 5% korting

        Extra 3% Uit: Voer de coupon " wiet420 www.mars-hydro.com

        Als je vragen hebt, stuur me dan een e-mail naar 420medical@mars-hydro.com

        --------------------------------------------
        Hello folks, do you have led a grow light or grow tent purchase plan recently? If so, check here, Mars Hydro Black Friday Sale is coming!
        Promotion of Mars Hydro Black Friday:
        Time: Nov.27th-30th
        Start 9:00 am on 27 (European Central Time)
        Indoor Grow Tent, 15% off
        TS series lights and SP 150 light, 10% off
        FC 6500 and SP 6500 light, 5% off
        Complete Grow Tent Kits, 5% off
        Extra 3% Off: Enter the coupon " wiet420 " at check out. Then you will get a up to 18% discount totally!
        It's the super sale in 2020, don't miss out! Order from Mars Hydro official website: www.mars-hydro.com
        Any questions, just send me email at 420medical@mars-hydro.com

        Click image for larger version

Name:	Mars Hydro website Black Friday Sale 2020-18% off.jpg
Views:	229
Size:	86,5 KB
ID:	1569015
        Attached Files

        Comment


        • Voor het eerst
          Voor het eerst commented
          Editing a comment
          Beetje vreemd dat jullie aanhalen dat er geen korting zit op de SP3000 I.v.m. Leveringsproblemen Samsung maar vervolgens wel een actie op SP6500 (zelfde chips toch??). Afgezien daarvan kan ik ook niet zeggen dat dit nu echt kortingen zijn die mij over de streep trekken. 5%

        • Mars Hydro Emmie
          Mars Hydro Emmie commented
          Editing a comment
          Ja, SP 3000 is nu bijna uitverkocht in het EU-magazijn. En de SP 6500 is de nieuwe lampen, we bieden wat korting voor kwekers die als eerste onze lampen proberen

        #54
        hallo jongens, de FC-lampen zijn voor een lange tijd uitverkocht in het EU-magazijn en de nieuwe batch komt binnen de komende 2 weken aan, als telers het nodig hebben, kunnen ze nu op onze website reserveren en de kortingscode "wiet420 gebruiken "bij het uitchecken, help wat geld te besparen. Zodra het in ons magazijn is aangekomen, regelt de serviceafdeling de verzending voor u

        Comment


          #55
          Op deze speciale en belangrijke dag bedanken we de tolerantie en steun van alle Mars Hydro-klanten in zo'n speciale en moeilijke tijd in 2020. Dit jaar vertraagden we allemaal en keken we beter naar onze gezondheid, ook steeds meer mensen sluiten zich aan bij de binnen groeiende familie. Laten we voor onszelf blijven groeien, voor planten zorgen en groeien met Mars Hydro, en gezond voedsel krijgen in 2021!

          Gelukkig nieuwjaar! Ik wens jullie allemaal gelukkig en gezond in 2021!

          Mars Hydro Team
          --------------------------
          On this special and important day, we thank all Mars Hydro customers' tolerance and support in such a special and difficult time in 2020. This year we all slowed down and took a look at our health more closely, also more and more people join the indoor growing family. Let's continue to grow for our own, take care of plants, and grow with Mars Hydro, get healthy food in 2021!
          Happy New Year! Wishing all you and you loved ones happy and healthy in 2021!
          Mars Hydro Team

          Comment


            #56
            You do not have permission to view this gallery.
            This gallery has 1 photos.

            Comment


              #57
              Mars Hydro Emmie zijn jullie nog opzoek naar van die eerlijke revieuws? Mijn blurple led kan wel een vervanger gebruiken

              Comment


                #58
                Wat is er aan de hand jongens, met het 420-festival komt eraan. Mars Hydro 420 Warm-up-uitverkoop is nu begonnen

                De eerste ronde uitverkoop: TSL 2000 LED-groeilicht, 10% korting in de EU
                Tijd: 1e-7e, nog maar 44 uur over.
                Verkoop TSL 2000 LED: https://bit.ly/3rGp7Zu
                Kijk voor meer wereldwijd officieel web: www.mars-hydro.com
                Kortingscode: Wiet420

                Als u onlangs een TSL 2000-aanschafplan voor lampen heeft, mag u de kans niet missen.


                Click image for larger version

Name:	MARS HYDRO 420 SALE.jpg
Views:	131
Size:	105,6 KB
ID:	1608331

                Comment


                  #59

                  Comment


                    #60
                    Je hoort nog van het JD team. Het wordt besproken en je krijgt een pm terug.
                    Veel gestelde vragen over het forum
                    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                    420Shop.NL
                    "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

                    Comment


                    • Mars Hydro Emmie
                      Mars Hydro Emmie commented
                      Editing a comment
                      k heb geen informatie ontvangen van het JD-team
                  Bezig...
                  X