Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mars Hydro LED-groeilicht

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Voor het eerst ,
    We beloven 30 dagen geld terug, 1 volledig jaar garantie en 3 jaar beperkte garanties.
    Hier zijn de details, als sommige kwekers Engels kennen, hopen dat dit ons kan helpen bij het vertalen. Bij voorbaat dank.We beloven 30 dagen geld terug, 1 volledig jaar garantie en 3 jaar beperkte garanties.
    Hier zijn de details, als sommige kwekers Engels kennen, hopen dat dit ons kan helpen bij het vertalen. Bij voorbaat dank.
    Mars_Hydro_Warranty.jpg

Comment

Hallo telers, TSW2000 en SP3000 weer op voorraad in het EU-magazijn. De SP150, TS600, TS1000, TSL2000 zijn nu allemaal op voorraad.
      www.mars-hydro.com
      Kortingscode " Wite420"
      Gelukkige groei!

https://www.mars-hydro.com/led-grow-...led-grow-light

Comment

Mars Hydro Emmie Since my latest lamp is just not ok (it starts at 5,8W and then goes to 300W) I want to order a new one. Since I still haven't received a reply on my questions about this I would love to get a discount coupon for my new purchase. I think 25% is acceptable. I have bought one via Amazon.de on November 5th 2019 and one via official Mars-Hydro site on April 29th 2020. If you send me this discount code I will order today and forget about first issues. By the way... I have emailed to info@mars-hydro.com on..... So I think it's just a reasonable discount since you didn't reply on one of them
        • December 12th 2019
        • January 23th 2020
        • February 2nd 2020
        • etc... etc. etc...
        Power Plant, Critical XXL & Blackberry Gum | Cookies&Cream + Amnesia

Comment

Mars Hydro Emmie I did contact customer support. They want me to send in the lights Since I am not going to send in the lights I will fix them and sell sell them and buy some from another manufacturer. Worst customer support ever. Now you are probably asking why I don't just send the lights... Well because I am still waiting for a reply on any of my mails since November 4th 2019. And since email is one of the fastest way of communicating I don't even want to know how long it is going to take to return my lights (well I can probably grow 6 KG of weed in the meantime).

Voor de mede forum gebruikers... Ik heb Mars Hydro meerdere mails gestuurd i.v.m. gebreken aan de verlichting. Tot op heden geen enkele reactie mogen ontvangen. Naar aanleiding van een opmerking van Mars Hydro Emmie heb ik mails gestuurd naar hun "garantie" afdeling. Hierop heb ik als reactie gekregen dat ik de mails moet sturen naar de garantieafdeling (snappen jullie hem nog?). Uiteindelijk eerst een mail ontvangen dat ik met de code MH420 3% korting kan ontvangen als ik daar een lamp bestel (schijnbaar kunnen ze mijn bestelgeschiedenis niet inzien) maar geen reactie op mijn klachten.

Nu na even met de klantenservice via de website gechat te hebben uiteindelijk een "oplossing". Stuur de lampenn maar op (kosten eigen rekening), dan controleren wij de defecten en repareren/vervangen deze indien nodig. Een indicatie van doorlooptijd is niet te geven.

Mijn conclusie... beter koop je een ander merk lamp dan een Mars Hydro. De lampen geven een uitstekende opbrengst maar de levensduur is beperkt tot 1 ronde als je geluk hebt. En service wordt in het geheel niet verleend.
          Power Plant, Critical XXL & Blackberry Gum | Cookies&Cream + Amnesia

Comment

• Voor het eerst
            Voor het eerst commented
            Editing a comment
            Ja, maar helaas niet zo lang als dat ik al met hun aan het mailen ben...

• EasyW
            EasyW commented
            Editing a comment
            Ik lees Chinese praktijken hier Ik blijf maar ver weg van Mars-Hydro........ iets met "als de prijzen te mooi zijn om waar te zijn dan is het dat ook" Heel veel succes maar ik zou nog maar eens goed nadenken voordat je je nogmaals waagt aan een ander modelletje........ wat een prutsers

• Voor het eerst
            Voor het eerst commented
            Editing a comment
            Ach.. de producten zijn wel goed. Ik heb ze een alleszins redelijk voorstel gedaan (25% korting op een nieuwe lamp) echter blijven ze bij hun punt dat ik de lampen maar moet opsturen. Dat zou ik normaliter direct gedaan hebben echter als ze al 7 maanden nodig hebben om op de mail te reageren wil ik echt niet weten hoe lang het gaat duren voordat ik mijn lampen terug heb.

Kun je ook een stekker dimmer gebruiken voor de tsw 2000 ?

Comment

• QnQ
            QnQ commented
            Editing a comment
            Nee.

Waarom niet ?

Comment

• QnQ
            QnQ commented
            Editing a comment
            Omdat je de spanning naar de driver daarmee regelt en niet de uitgangsspanning van de driver naar de leds.

Oke thnx

Comment

Footer Left Ad

Collapse
          Bezig...
          X