Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

8000 watt led lamp?!?!?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    8000 watt led lamp?!?!?

    Korting op 420shop
    B5BCC12C-D65C-482C-A883-54BE076A3EB7.jpeg3098F166-F0FD-4C0C-A787-2CF719E0D9AE.jpegAD935C02-8F31-480B-8C8E-7B004A144DB4.pngMoet ik dit geloven of ??
    bestaat er iets als een 8000 watt led lampp..
    was even aan het googlen en opzoek naar wat led lampen en dan diegene met een full spectrum en kwam deze tegen op een chineze website. Aangezien ze allemaal uit china komen dacht ik toch even kijken en kwam dit tegen.

    vroeg me af of iemand hier meer vanaf weet en of wel is led bestelt heeft uit china? Zie fotos


    BA4DDA8C-9E06-4272-9930-91DD0593E51E.jpeg

    #2
    8000 Chinese watts inderdaad

    Als je een 8000W lamp thuis in het stopcontact zou steken zou het snel donker zijn dus dat kan niet waar zijn dus

    Hij is 45Watt dus....... en zelfs dat zou nog wel eens tegen kunnen vallen.
    2e
    3e

    Comment


    • Robbie010
      Robbie010 commented
      Editing a comment
      Dus complete onzin.. ze bieden ook 5000 watt led aan.. snap niet dat ze mensen zo mogen oplichten dan

    • EasyW
      EasyW commented
      Editing a comment
      Klopt, totale onzin, je kunt thuis nooit meer dan 3600 watt van een complete groep trekken

    #3
    Smd2835 staat er. Die zijn 0.2W
    Deze zitten ook in die ledstrips die je op een rol kan kopen.

    (((((dit topic hoort natuurlijk niet in de helpdesk))))
    ((((een lamp hangt in je kweekruimte dus ik zal dit topic naar het forum “de kweekruimte” verplaatsen als ik eraan denk))))
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


    • Ipie
      Ipie commented
      Editing a comment
      Koeling?

    • Robbie010
      Robbie010 commented
      Editing a comment
      Wat bedoelt ipie met koeling? Ik bedoel of de energiespaarlamp baat heeft bij de bloei

    • Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      Of de spaarlamp gekoeld is of niet, bedoeld hij waarschijnlijk, Robbie010.

      Als de hps een bloeilamp heeft ( oranje ), zit die waarschijnlijk rond de 3000 k, als je de groeilamp ( wit blauw ) er in hebt zitten, denk ik dat je hem er wel bij kan hangen.

      Je kan onder elke lamp groeien en bloeien, alleen reageert de plant op elke licht kleur iets anders.

    #4
    Ik heb dezelfde 1500 w was het verhaal bij mij. Ik zocht gewoon een voorgroeilampje. 17 euro . Ze groeien goed er onder( tot op zekere hoogte) Bloeien zou ik niet vertrouwen...
    Ganja always does the trick.

    Comment


      #5
      Simpele vuistregel:
      Als je minder dan 1 euro per Watt betaald is het 8/10 keer niet goed.

      Het grootste nadeel is dat die lampjes vaak zoveel stroom door slechte LEDS pompen dat het helemaal nie efficient meer is. Dan kun je beter een hps of tl lampje kopen.
      Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
      Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

      Comment

      Bezig...
      X