Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

N00B wil tent van 120x120x220cm met LED neerzetten en heeft veel vragen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    ik ben te schijterig om een (foto)verslag van de indoor te maken.....
    ik woon ruim, goedkoop en op geen slechte locatie..
    ...

    Comment


      #32
      Welcome to the new episode of Ripley's believe it or not......

      DHL heeft bezorgd! YEAHHH! Ondanks briefje aan de deur dat ik van zolder moet komen, wederom 1x kort aanbellen en op de valreep net op tijd beneden om te mogen ontvangen! YEAHHH lang leve de DHL..... alhoewel ik deze bezorger echt niet op een iets moeilijkere missie zou durven sturen......
      Last edited by TB303; 2 September 2020, 09:23.
      ...

      Comment


        #33
        Droog-/opkweektentje eindelijk ingericht.
        Nog een stekkerdoos en zaai/stekgrond halen en aan de slag er mee.....

        De kweektent wordt door Chineze kinderhandjes in elkaar gezet en eind september verstuurd....

        Is de pokon zaai/stekgrond van de Praxis een beetje ok?

        Last edited by TB303; 12 October 2020, 20:28. Reden: Foto verwijderd...
        ...

        Comment


        • Rreppellsteeltjam
          Rreppellsteeltjam commented
          Editing a comment
          Nooit klachten gezien over die grond.
          In kleine potjes/bekers beginnen, om de watergift goed onder controle te houden.
          20 ml hebben ze al genoeg aan, in het begin.

        • TB303
          TB303 commented
          Editing a comment
          @repel start in 1.6ltr overpotten naar 3.6ltr, start nebula mainlinen (ik denk aan 4 of mssn toch 8 buds per plant) en als laatste overpotten naar 18ltr...

          Net ook voeding bij bioplanten besteld. Hopelijk maandag of dinsdag binnen. Dan ook starten met ontkiemen en direct myco met bacto's erbij....

          En dan maar hopen dat ik "groene vingers" heb

        • TB303
          TB303 commented
          Editing a comment
          Voor wie scherpe ogen heeft en naar de foto heeft getuurd, zal het ongetwijfeld al gezien hebben en gniffelend in z'n handen hebben gewreven

          Alles onder stroom gezet en het tentje ging steeds BOLLER staan!!!!!
          Deze Willem Bever had het verkeerd aangesloten

          Wat is die Prima Klima Combokit K2600 PK125 Two-speed vervelend om op te hangen....
          Filter zou zonder flens ofzo direct moeten passen.... ehhhh toevallig bij mij weer es niet...

        #34
        Ik ben zelf 6maanden terug begonnen na het vinden van heel veel zaadjes in een onsje ssh
        Ik wou een tent van 1 bij 1 maar die was niet leverbaar dus kreeg een tent van 1.2 bij 1.2 voor dezelfde prijs aangezien ik al betaald had. Mijn advies is eerst maar even heel veel lezen. 1 als je met grond gaat werken lees eerst maar welke manier je wil doen want er is zoveeeel te lezen. ik ben zelf over gestapt op hydro weer heeeel veeel lezen. 2 al bedacht welke soort je wil kweken?
        Led lampen is ook aardig wat te vinden en je zal blijven twijfelen. Aarde hergebruiken hoor ik niet vaak daarom heb ik het ook liever niet. Succes

        Comment


        • TB303
          TB303 commented
          Editing a comment
          Ondertussen heb ik meer dan 30 abo's op verschillende topics/verslagen...

        #35
        echt he, blijft puzzelen

        Comment


          #36
          Geeft meer UV meer THC?

          Eerder op de avond een Gavita Fluence full spectrum 3000K, UV IR clone met lm301h chips besteld: https://www.alibaba.com/product-deta...615021ddhz8Yoh
          De verkoper stuurde net een bericht dat ze een "nieuwer" 8bar Spyder model hebben. Deze heeft 2 bars UV en 6 bars met lm301h, osram en IR. Dit model staat nog niet op de site.

          Andy L2020-09-15 02:44
          The one you chosed is the old version

          Andy L2020-09-15 02:44
          it equiped with 2 bar full of UV

          Andy L2020-09-15 02:44
          which helps on the THC and CBD yield

          Andy L2020-09-15 02:43
          the one i recommand you is LM301H IR and more UV
          Zie link voor testrapport van het nieuwe model in PDF:
          52d33b6dbbf289ff24ebf1235c4e0e73.pdf?Expires=16002 39024&OSSAccessKeyId=LTAIxlzvmECyZvmX&Sign ature=ezpZuFV31q%2FSi6IMG6A%2BeEYso40%3D&respo nse-content-disposition=fileName%3DZ2-8-0%205%20%281%29.pdf



          Attached Files
          ...

          Comment


            #37
            Leuk opzetje. Ik gebruik zelf palmgrond van het tuincentrum. Werkt prima
            Weet je al wat je gaat zetten?

            Comment


              #38
              Oorspronkelijk geplaatst door Gofish View Post
              Weet je al wat je gaat zetten?
              Geen...... ben in afwachting van de OVJ ivm blauw huisbezoek nav geuroverlast van 10 autoflowers in de dakgoot
              Waren het 5 of minder dan was het al administratief afgedaan.....
              Gelukkig heb ik de bestelling van de lamp kunnen annuleren...
              ...

              Comment


              • Kunichika
                Kunichika commented
                Editing a comment
                Je lamp hangt toch al?

              • TB303
                TB303 commented
                Editing a comment
                In het droogtentje op de foto wilde ik ontkiemen en opkweken.

                Ik ga ff proberen de foto uit het topic te verwijderen. Als er een i-netcheck is wordt het makkelijk aan elkaar gelinkt.

              #39
              Meen je niet!!? jammer man sterkte ermee..

              Comment


                #40
                Alweer iemand die een bezoek krijgt van de blauwe vrienden. Dat gebeurt nogal eens, de laatste tijd... Veel sterkte met de verwerking hiervan.

                Comment


                • Flip Hasjkip
                  Flip Hasjkip commented
                  Editing a comment
                  Ja het gaat op het einde aan, planten ruiken sterk nu dus veroorzaken al gauw “overlast”. Vrienden in het blauw en rippers zijn er op bedacht en erg actief op het moment.

                • Brandnetel
                  Brandnetel commented
                  Editing a comment
                  Dat kun je wel zeggen, Flip. Het valt op.

                #41
                Tis bijna een maand geleden. Heb ondertussen een vermoeden waar de klacht vandaan is gekomen. Jammer dat de persoon niet volwassen genoeg was om zelf bij mij te klagen maar direct 112 heeft gebeld. Mocht er ooit iets met zn winkel zijn bel ik geen 112....
                ...

                Comment

                Bezig...
                X