Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

greensell 240 quantum board vs alibaba quantum board.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    greensell 240 quantum board vs alibaba quantum board.

    Korting op 420shop
    Hallo mensen !
    Ik heb even een vraag, ik lees veel goede dingen over de 240w quantum boards van samsung te koop bij greensell.
    Nu heb ik na wat zoeken onder deze link precies dezelfde lamp gevonden.

    https://app.alibaba.com/dynamiclink?...areScene=buyer

    Zijn er hier mensen die ervaring hebben met alibaba en misschien ook deze lamp?

    #2
    wat is de oppervlakte van je tent of hok ?

    Comment


      #3
      Hmm, de link die je hierboven post werkt niet op windows. (is een link voor (anroid) apps)
      Ik zit hier zelf ook al heel lang te twijfelen om quantum boards op Aliexpress te bestellen. Maar ik vertrouw het toch niet denk ik.

      Dit omdat ik er niet van overtuigd ben dat het echt om officiele samsung lm301b/h diodes gaat. En dat is nogal belangrijk..
      Eigenlijk ben ik deze week tot de conclusie gekomen dat ik gewoon iets betrouwbaars bestel..

      De reden daar voor is eigenlijk niet enorm waardevol. ik had een "Officiele xiamo 27W" lader besteld die nep bleek te zijn... (ligt nu in de prullenbak)
      Terwijl alle comments en reviews onder het product allemaal 5 sterren en positief waren..

      Dit is kan dus net zo zijn met die quantum boards. Reviews zien er goed uit, maar wat zegt het?

      De enige verkoper waarvan ik wel zeker durf te zeggen dat ze betrouwbaar zijn is Kingbrite op Alibaba.
      Maar die zijn in verzendkosten dan weer heel duur, als je daar dan nog importkosten overheen krijgt kun je net zo goed iets in Nl kopen.
      Last edited by Nederhigh; 8 July 2020, 11:06.
      Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
      Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

      Comment


      • Rreppellsteeltjam
        Rreppellsteeltjam commented
        Editing a comment
        G bars nog niks voor jou!?

      • Waldpiek
        Waldpiek commented
        Editing a comment
        Ik heb mijn qb's bij Kingbrite vandaan. Was totaal 360 euro kwijt. 480 watt Zelfde setje zou me bij Greensell 620 euro kosten......
        Last edited by Waldpiek; 9 July 2020, 08:08.

      • Nederhigh
        Nederhigh commented
        Editing a comment
        Waldpiek Mogelijk zijn de verzendkosten van kinbgite nu extra hoog ivm Corona. Ik zat te kijken naar een lamp van 240 euro. 95 euro verzendkosten + btw??
        dan heb je dus kans dat je 335+28% betaald. En Greensell is ook wel een dure shop natuurlijk.

      #4
      Ik koop regelmatig in China, maar alleen als de prijs zo laag is dat ik er een gokje mee durf te wagen. Meestal gaat het goed of krijg m'n geld terug van de klantenservice omdat het geleverde echt zwaar onder de maat is maar soms loopt het inderdaad fout en ga ik (in mijn geval) voor een klein bedrag het schip in.....

      Ik zou het risico niet durven lopen dat er goedkope rommel leds in zitten ipv Samsung. Waarschijnlijk draait het dan uit op een gedeeltelijke terugbetaling maar zijn ze voor jou waardeloos.....
      2e
      3e

      Comment


      • Rreppellsteeltjam
        Rreppellsteeltjam commented
        Editing a comment
        Kijk even in zijn kweekverslagen, daar staat een link, nederhigh

      • Weske
        Weske commented
        Editing a comment
        Sjina heb ik ze vandaan idd ergens in begin van mijn laatste verslaf staan links volgens mij

      • Nederhigh
        Nederhigh commented
        Editing a comment
        Weske dat ziet er donders mooi uit inderdaad Linkje gevonden maar wekt helaas niet

      #5
      Greensell is dan duurder maar wel kant & klaar ( plug & play ) plus katrollen en ophanghaken, bij Ali is het een DIY kitt, als dat ok is zou ook hier kunnen kijken link:

      https://www.rubol.nl/product/rubol-s...diy-kit-rubol/

      Succes.

      Comment


        #6
        Rreppellsteeltjam Hehe ik ga denk ik voor de nieuwe Mars sp-3000. (heeft samsung lm301b diodes).
        Lijkt me een heel redelijk lampje voor de prijs. https://www.youtube.com/watch?v=XD_NQ5WePG4

        Alleen een beetje jammer dat de aftersales van mars zo enorm bagger is.. Achja, ga toch niet voor eind september beginnen met binnen kweken.
        Heb dus nog ff de tijd om een keus te maken.

        Migro heeft ook een nieuw lampje: https://www.youtube.com/watch?v=EnpDt5ZcsC4 .
        Maar zoals we van Migro gewend zijn is die wel aardig aan de prijs.. 370 euro voor 240W.. Volgens Shane zelf wel de meest efficiente lamp op dit moment..

        G-Bars vind ik zelf wel goed. Maar ook veel te duur, en stiekem zelfs een beetje achterhaald in efficientie.
        Denk echt dat je tegenwoodig iets beters kan krijgen voor minder geld.
        Last edited by Nederhigh; 8 July 2020, 13:54.
        Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
        Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

        Comment


        • Nederhigh
          Nederhigh commented
          Editing a comment
          @Rreppellsteeltjam Weske bars maken serieus kans. Maar DIY strips ook. Moet er ff een paar nachten over slapen denk ik.


          Voor de prijs van G-bars zou ik voor hetzelfde vermogen 2 Mars sp-3000's naast elkaar kunne hangen en dimmen op 50%
          (weet niet waarom, maar kan jou in reacties nooit taggen )
          Last edited by Nederhigh; 10 July 2020, 18:24.

        • Rreppellsteeltjam
          Rreppellsteeltjam commented
          Editing a comment
          Probeer het zonder @, nederhigh.
          Iets met aantal letters in mijn naam, toen ik mij aanmelde, nieuwe leden hebben dat probleem niet meer, volgens Q.

          En in een van zijn vorige verslagen staat een screenshot, met naam van de verkoper op ali.
          Last edited by Rreppellsteeltjam; 10 July 2020, 22:07.

        • Rreppellsteeltjam
          Rreppellsteeltjam commented
          Editing a comment
          Of bekijk dit even, Wesley pipes.

        #7
        Mijn keuze ging afgelopen zondag naar een Spider Farmer 2000. Zondag jl, 5/7 besteld via Aliexpress,( official spider farmer store ; levering uit Duitsland) voor €275.64. Vandaag geleverd
        Attached Files

        Comment


          #8
          Rreppellsteeltjam Inmiddels de knoop doorgehakt en toch gekozen voor een DIY project.
          Met wat extra tips/trics in priveberichten van mafferd (waar ik hem overigens erg dankbaar voor ben, dus credits naar hem!)
          Heb ik 4 3000k en 4 5000k strips besteld. zie: https://www.digikey.nl/products/nl?k...SL-B8V4N90LAWW

          Word een setup met totaal 1024 lm301b diodes. Met 2 van deze drivers: https://nl.mouser.com/ProductDetail/...Jb%2F9eQ%3D%3D

          Het idee is om de hele boel op ongeveer 250W te draaien. Efficient moet het dus zeker worden .

          Het ultieme spectrum is hem dus niet geworden. Maar mogelijk dat ik er in de toekomst nog wat deep red's bij plak.
          Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
          Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

          Comment


          • Rreppellsteeltjam
            Rreppellsteeltjam commented
            Editing a comment
            En zonder@ werkt ook niet in comment!!

          • Waldpiek
            Waldpiek commented
            Editing a comment
            Goed bezig. Veel moeilijker dan lego is zo'n DIY project niet. Gaat helemaal goed komen. Ben alvast benieuwd naar je eerste ronde

          • Nederhigh
            Nederhigh commented
            Editing a comment
            Waldpiek het in elkaar zetten maak ik mij inderdaad geen zorgen om. Dat moet goed komen .
            De juiste spulletjes bij elkaar zoeken was voor mij meer vooral wat gedoe.
            Eerste kweekronde verwacht ik rond eind september te beginnen .

          #9
          Hej mensen !
          Het heeft even geduurt maar heb rechtstreeks een quantum board bij de fabrikant besteld.
          Na 10 dagen is deze netjes verpakt binnen gekomen.
          Alles is netjes afgewerkt en ziet er totaal niet raar uit.
          Op 100% verwarmt die mijn tent met een graadje of 4-5 dus voor de winter ook perfect.

          Het gaat hier om een 240 watt quantum board met samsung lm301b leds.
          Mochten er meer mensen interesse hebben doe even een pb ^^

          Zal vanavond even wat fotos maken van de lamp en set up ^^

          Comment


            #10
            Ik wil zelf ook ooit overstappen naar led.
            Wat mij opvalt is dat bij de verschillende Nederlandse winkels ik precies dezelfde lampen zie als op Alibaba. Ook dezelfe omschrijvingen en zo.
            Dus ik denk dat zij die ook uit China halen.

            Comment


            • fladderkak
              fladderkak commented
              Editing a comment
              Klopt inderdaad, ik wou je een pb doen maar dat lukt helaas niet. Mocht je info willen kun je mij een pb doen

            #11
            Waarom moet dat via pb ?
            Er is een forum voor growshops hier.
            Als je je ervaring wil laten weten met een online aankoop kun je dat daar gewoon doen met de naam en desnoods link er bij, zo heeft iedereen er wat aan.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment

            Bezig...
            X