Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Goedkope binnenlamp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Goedkope binnenlamp

    Korting op 420shop
    Hallo forumleden,

    Ik heb geen ervaring met het kweken van een wietplant, toch ben ik een growchallenge met een groep mensen aangegaan. (royal creamatic autoflower.)
    Mijn plan is om low-budget binnen een plant te groeien maar toch de meeste opbrengst te halen .Welke goedkope lamp zouden jullie mij aanraden? (Niet boven de €40).

    Ik heb een zoektocht gehouden op internet en kwam uit op led-paneltjes maar deze waren vaak aan de dure kant.
    Welke budget-opties hebben jullie ervaring mee en zouden jullie aanraden voor een beunhaas als ik? Alle tips zijn welkom.



    #2
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...arf-autoflower
    2e
    3e

    Comment


      #3
      https://www.bol.com/nl/p/led-groeila...tm_content=txl Met vier van deze heb je voor 46,64 euro 20 watt. Zou moeten lukken. De betere led lampen zijn ongeveer 100 euro voor 50 watt, dus dat zit er dicht bij. Zou je 10-20 gram per drie maanden mee moeten kunnen oogsten.
      Last edited by kapsalon; 15 July 2020, 14:54.

      Comment


        #4
        Zou ze voorlopig buiten zetten.
        Met 40€ licht ga je geen 20gr goeie wiet oogsten.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          Als je handig bent is diy misschien iets. Hier kun je prima mee kweken: https://www.rubol.nl/product/diy-cre...att-kit-rubol/

          Comment


          • QnQ
            QnQ commented
            Editing a comment
            En die lever je voor 40 euro ?
            Doe er eens een stuk of wat voor mij dan ?

          #6
          Nope. voor een beetje lamp moet je toch echt wel minimaal aan 80 euro denken.
          Voor dat geld heb je volgens mij net een 150W hps.