Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vragen over timerbox

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Vragen over timerbox

    Korting op 420shop
    Dag iedereen ik heb onlangs een timerbox gekocht (lumii heavy duty timer) maar deze is niet geaard (zonder aardepinnetje) dus ik ben aan het kijken voor een andere en ik heb 2 op het oog die ik wil kopen maar hier heb ik wel een vraag over aangezien er niet al te veel informatie bijstaat, dus zon timerbox steek je in de stekker en deze aijn met geaarde stopcontacten neem ik aan? En dan steek je de stekker van je lamp (ik heb een led plug and plag 600watt) in de stekker die op de timerbox vast zit maar ik vraag me af of bij de g tools en davin schakelkasten geaarde stekkers kunnen worden in gestoken, als iemad hier een van deze timers heeft kunnen jullie het klepje omhoog dien en een foto nemen van de plug in ?

    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 3 photos.

    #2
    Schermafbeelding 2020-07-25 om 10.45.55.png
    Zolang er dit soort stekkers aan je apparaten zitten past het op beide systemen en is alles netjes geaard

    Last edited by EasyW; 25 July 2020, 09:51. Reden: plaatje toegevoegd
    2e
    3e

    Comment


      #3
      Ja dat is dus wat ik heb, thanks !! En weet iemand toenvallig waar in belgie je koolstoffilter kan kopen want ik was een in greensell gaan halen mar die was kapot, toch een handje vol koolstof dat eruit viel als ik het ondersteboven hield en nog een laagje koolstof in de plastic verpakking... :/

      Comment


      • EasyW
        EasyW commented
        Editing a comment
        Uit nieuwe filters komt altijd wel wat fijne koolstof deeltjes, zolang de grovere deeltjes er niet uitvallen is dat geen probleem. Maar dat vertelde Q je ook al in een andere post meen ik?

      #4
      Als iemand een foto heeft van de g tools timerbox van hoe de plug in eruit ziet onder de blauwe klepjes plaats deze dan even, ik wil deze toch eens zien voor de zekerheid

      Comment


        #5
        Schermafbeelding 2020-07-25 om 10.44.00.png
        Dat zal er ongeveer zo uitzien maar dan in het blauw
        2e
        3e

        Comment


          #6
          Maar dat lijkt dan toch zonder aard pen wat dan “gevaarlijker” is ik hoopte dat het een aardpinnetje zou hebben aangezien mijn stekker van de lamp wel zon gaatje heeft waar dan het aardepennetje in zou moeten

          Comment


          • EasyW
            EasyW commented
            Editing a comment
            Last edited by EasyW; 25 July 2020, 15:36. Reden: Nog duidelijker (hoop ik dan) omschreven

          #7
          Q_IN@25.07.20.01.jpg Q_IN@25.07.20.02.jpg
          Stekker die eraan zit is zoals in bericht #2
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #8
            Ok danku mannen haha dit had ik nog nooit gezien dus dat is dan weer iets dat ik bijleer als belg

            Comment

            Bezig...
            X