Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweekruimte tips en LV verlagen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Kweekruimte tips en LV verlagen

    Korting op 420shop
    Hey iedereen

    Mijn kweektent is eindelijk klaar (zie fotos). Normaal heb ik alles om te kunnen beginnen met mijn autoflower.
    70x70x160 tent, Mars hydro ts1000, Empire filter, Ram mixed flow inline fan
    Afzuiging staat boven de tent op een kast
    Gewone potgrond met 1/4 perliet onder gemengd, pot van 20L. Ik ga zelf aanvullen met BioBizz Grow, Bloom en TopMax vanaf week 2-3

    De luchtvochtigheid ligt momenteel tussen de 70 en 80 procent. Voor de seedling fase is dit misschien goed maar anders is dit veel te hoog. Momenteel 74% LV, maar de lamp, afzuiging en kleine ventilator staan nog niet aan. Gaat dit het LV percentage aanzienlijk doen dalen of moet ik een andere oplossing zoek
    en ? De 3 verluchtingstrips onderaan de tent staan ook open...
    Tips altijd welkom
    Attached Files

    #2
    Ik zou zeggen probeer het eens uit, laat de boel eens een uurtje draaien. Een experiment zegt meer dan 1000 woorden.



    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

    Comment


    • ThePeaceMaker
      ThePeaceMaker commented
      Editing a comment
      Ik had in mijn kweekruimte een luchtvochtigheid van 70 - 75%. Nadat alles aan ging werd luchtvochtigheid 45 - 50%

      Ik heb wel voor de zekerheid en als het nodig is een luchtontvochtiger met 500 ml reservoir.

      Zoals flip ook zegt gewoon uitproberen.

    #3
    tuurlijk gaat de lv dalen met afzuiging aan
    verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

    Comment


      #4
      Ga je ook een kweekverslag starten? Ja gewoon de boel laten draaien en kijken wat het doet, als het voor de bloei niet rond de 40 is dan een luchtontvochter aanschaffen

      Comment

      Bezig...
      X