Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gevraagd: veel hulp met samenstellen kleine kweekruimte

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Gevraagd: veel hulp met samenstellen kleine kweekruimte

    Korting op 420shop
    Hoi allemaal,

    Ik ben opzoek naar wat advies.

    ik rook zo'n 1a 2 gram amnesia per dag, dit word tegenwoordig vrij duur in de shop. Ook weet je niet hoe het gekweekt is (criminaliteit, gif, diefstal etc)
    Ik heb het idee opgepakt in mijzelf van goede "semi biologische" binnen wiet te voorzien. Hoe groot is immers het risico dat je gepakt word met goede filtering en door gewoon te betalen voor de stroom....

    Wat voor (het liefst) complete kweektent met led en goede filtering etc bevelen jullie aan om goede sterke amnesia te kweken. Ik ben ongeveer 600 gram per jaar nodig denk ik. Dit mag in 1 of 2 oogsten, maar ook in meer.

    Tips op het gebied van complete kweekset en formaat zoek ik dus eigenlijk. Van daaruit kan ik zelf wat op onderzoek en specifieke vragen over de kweek stellen. Wie helpt me op weg?
    Last edited by TheBigDudeski; 31 January 2021, 00:53.

    #2
    Dus je zegt eigenlijk dat de titel van je post iets moest zijn als "ik zoek hulp bij samenstellen kweekruimte", en dan had je eigenlijk ook in het forum "de kweekruimte" willen posten maar das ook mislukt ?

    Om je op weg te helpen; Kijk eens in het forum "de kweekruimte".
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Je kan van die kweektent setjes kopen.

      Comment


        #4
        Ik snap best dat je ergens niet je moeite in wil steken. Dat heb ik ook wel eens met hobby's waar ik wel bedreven in ben. Mijn advies steek er dan ook geen moeite in door bijdehand te proberen te zijn en negeer het gewoon.
        Aan de andere kant verwacht dan ook geen leuk kweekverslag tegen de tijd dat ik weet waar ik moet beginnen en ook misschien anderen zou kunnen helpen.
        Het zal wel mijn fout zijn dat ook dacht op een forum hulp te vinden en ga wel opzoek naar andere informatie bronnen.
        bedankt voor de moeite iedergeval

        Comment


        #5
        Als je door 'de kweekruimte' en kweekverslagen bladerd kom je genoeg leuke complete setups tegen. Groot en klein. We hebben niet allemaal een tent met 20 planten en dure high tech apparatuur.

        Succes met het samenstellen!

        Oja, mocht je ooit hier nog terug komen om wat voor reden dan ook... Je topic is verplaatst naar de kweekruimte.

        Comment


          #6
          https://www.greensell.nl/a-61392793/...0/#description
          Daar heb je growshops voor toch?
          Je kunt ze altijd contacten met vragen etc..
          Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
          Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

          Comment


            #7
            Homebox met een handvol secret Jardin cosmorrow led en een filter van primaklima. Thermometer en hygrometer. Clipfan. Tijdschakelaar. Potten, voeding, grond, zaad en een gieter. Zoiets bijvoorbeeld.

            Comment

            Bezig...
            X